Het influencertopic #24

Volgt er iemand @cloudsjoo? Is iemand die influencer is, maar tegelijkertijd een fulltime baan in tech heeft en content maakt over hoe je in de corporate wereld komt/sollicitatie tips etc. Leuk om te volgen vind ik, en moest wel lachen om haar laatste reel want daarin gaat ze naar de kapper maar maakt ze ook een beetje influencers belachelijk die dan naar de kapper gaan en doen alsof het zooo’n drukke dag is :’)

7 likes

De pan kan je toch gewoon weer afwassen en in de vaatwasser doen. Zo zwaar overdreven wordt hier op gereageerd🤣. Als ze nieuwe sokken en onderbroeken zou kopen zou er weer commentaar zijn op haar consumptie gedrag. Bovendien als je kookt/bakt in een pan gaan alle bacteriën toch wel weer dood.

5 likes

Je bent niet serieus toch?:sob: dus jij vind de gedachte dat iemand zijn afscheidingslipjes in een pannetje uitkookt en dat jij daarna lekker je champignonnen sausje er in maakt absoluut geen goor en bovenal onnodig idee???

73 likes

HAHAH ging even stuk om de afscheiding. Tmi maar dat had ik erger toen ik zwanger was​:crazy_face::v:

4 likes

Je dacht toch niet dat Bonnie de enige goorlap was.

7 likes

ik zat al te denken, ik snap wel dat ze ooit meepostte want er zitten hier sowieso veel mensen die dat soort taferelen prima vinden

7 likes

wordt hier weer een goede forum core memory gecreëerd :pray:

37 likes

Same :sob::joy:

2 likes

Misschien kunnen we verder discussieren over menstruatiecups uitkoken in een pan die je gebruikt om te koken

4 likes

In je eigen pan (thuis) die je (mogelijk enkel) gebruikt om menstruatiecups uit te koken.

1 like

Bij mij thuis was het vroeger altijd een ding dat je je koffer voor vakantie inpakte alsof je voor een kleuter inpakt. Dus extra ondergoed en kleding mee voor het geval je een ongelukje hebt. Ik doe dat eigenlijk nog steeds, dus hoef nooit te wassen op vakantie. Tenzij je natuurlijk echt in je broek plast, dan snap ik dat je het even moet uitspoelen😜

24 likes

Ik ga nog steeds op vakantie met 29 onderbroeken voor een weekend weg. Misschien dat als ik ooit een huisje boek dat ik de helft omruil voor m’n eigen pan.

57 likes

Japke Janneke nu ook op Instagram, deelt ze een bonnetje van het ziekenhuis. Vervolgens blurt ze 4 dingen. Waarom laat je dit zien? Beetje spannend/interessant doen? Ik snap niet dat dit soort details gedeeld moeten worden met foto.

6 likes

Ik volg haar niet meer (vroeger wel want vond toen wel leuke hardloopcontent) maar vraag me soms dan ook af als iemand een half verhaal deelt; wil je dan dat 1000 mensen een DM sturen met “oooooooh wat is er aan de hand?” Is toch alleen maar irritant want waarschijnlijk wil je dat dan ook niet delen. Misschien is dat ook een vorm van engagement😂

6 likes

Wie issssss die Japke toch, ze blijft hier met regelmaat terugkomen maar ???

45 likes

Nou ik dacht echt exact t zelfde.

7 likes

Nou vroeger was ze een soort sport-influencer dus als je in die hoek zat dan ken je haar denk ik. Toen kreeg ze een kindje dus deelde ze veel over moederschap en nu volgens mij over gewoon allerlei random dingen. Met 100k volgers kom je denk ik af en toe gewoon op een forum voorbij😂

3 likes

Waarvan grootste deel man met comments over haar uiterlijk.

4 likes

Ja goed punt

4 likes

Ik las er ook maar half overheen omdat ik dacht dat het een grapje was vanwege alle influencers met dubbele namen, maar ze bestaat dus echt :sweat_smile: