Het influencertopic #24

Ja veel vieze mannetjes waar ze ook allemaal op reageert.

7 likes

Ze had vroeger ook een site/platform Vrouwen die Fietsen over wielrennen etc en dat volgde ik toen. Is een stille dood gestorven.

3 likes

Ze is nu haar nieuwe bouwval huis aan het verbouwen, dat is wel leuk om te volgen!
Verder vooral fotos van eten wat ze denk ik nooit opeet en hardloopfoto’s met duimpjes omhoog

1 like

Jade Anna legt in haar nieuwste TikTok uit dat ze de katten niet mee kon verhuizen omdat haar vriend allergisch is en astma heeft. Dus de katten zijn van elkaar gescheiden (:smiling_face_with_tear:) en eentje is naar haar moeder en de ander bij een ander adres ondergebracht.

3 likes

Het AD heeft hier zelfs een artikel over :joy:

Wel een beetje een vreemd verhaal, de katten zouden eerst meeverhuizen en ineens is haar vriend allergisch. En daarnaast zegt ze dat het balkon en de lage ramen (?) niet veilig waren voor de katten. How about zorgen dat de katten niet op het balkon komen en de ramen dichthouden of hier catproof constructies voor bedenken?

2 likes

HOEZO zou je je katten scheiden :sob::sob:

23 likes

Ik zie het probleem inderdaad niet. Neem aan dat ze de pan daarna ook weer schoonmaakt en het eerder als een teiltje heeft gebruik met schoonmaakmiddel en niet haar ondergoed heeft uitgekookt? Met koken zie ik het probleem helemaal niet omdat je alles letterlijk dood kookt. Ik heb de vlog niet gezien want kijk niet meer sinds ze zwanger is. Als ik ergens in een airbnb ben en ga koken was ik ook altijd even de pan zelf nog even af. Omdat je nooit weet wat eerder in heeft gezeten.

8 likes

Als iedereen een pan gebruikt waar deze voor gemaakt is, zou je hier überhaupt niet over na hoeven te denken. Gadverdamme hahah

29 likes

Als jij met een gerust hart kan eten uit een pan waar vieze onderbroeken in hebben gekookt, prima. You do you.

Maar voor de meeste mensen blijft het gewoon een vies idee. De hele verantwoording dat alles toch dood wordt gekookt kun je achterwege laten, want het gaat gewoon om het idee.

35 likes

Ik heb dus regelmatig de vraag in mijn hoofd: ‘Op het forum heeft een grote groep mensen het altijd over hun smetvrees. Zou het echt om zo een grote groep gaan? Want in het dagelijks leven kom ik niet vaak iemand tegen met (overduidelijk) smetvrees.’ Nou ik geloof dat ik het antwoord heb want de meeste van jullie zijn dus echt niet zo proper. Volgens mij zijn er verschillende opvattingen over wat smetvrees is want this definitely ain’t it.

6 likes

Die Dee die shopt volgens mij ook alleen maar bij het fashion centre om er vervolgens haar eigen labeltje aan te hangen en te doen alsof ze het :sparkles:ontworpen :sparkles: heeft. Sowieso allll die vliegreizen, zero fucks om het klimaat. En dan zijn ze in de afronding van hun villa, wil ze nu een camper kopen om te gaan reizen. Waarom kunnen influencers niet gewoon een tijdje genieten van hetgeen ze hebben? Daar is zij niet alleen in hoor, maar het viel me op.

13 likes

Ik heb er geen verstand van hoor, maar is die kleding die zij onder haar naam verkoopt typische fashion center kleding? Ze doet het zo voorkomen alsof er zoooo veel tijd en aandacht in zit maar dat zal wel meevallen dan

6 likes

Omdat ze alles maar gratis krijgen en dat in het begin leuk is, maar je er op een gegeven moment echt geen voldoening meer uit haalt en dan alleen maar meer, meer, meer wil om dat beetje endorfine te krijgen?

9 likes

Of juist om alles in stand te houden. Als je simpelweg geniet haken sommige volgers misschien af (want saai om te kijken misschien?) en dus moet je steeds nieuwe dingen doen zodat de volgers blijven.

13 likes

Sorry om nog even door te gaan op deze viezigheid, maar toen ik nog in een studentenhuis woonde met zes mensen, stond mijn huisgenoot vrolijk haar cup te koken in de pan waar ik dagelijks mijn havermout in kook :nauseated_face:. Heb haar vriendelijk gevraagd om lekker een eigen pan voor dit soort hygiënische zaken te kopen.

16 likes

Tiny little princesses :princess:

7 likes

Vind haar sowieso echt totaal niet inspirerend. Dat huis kan in potentie echt prachtig zijn maar het is zo freaking saai verbouwd. Alles in 4 tinten wit en beige en een stalen deur.

7 likes

Jaa, Judith Noordzij en haar man/vriend zijn nu ook een huis aan het verbouwen en dat wordt zo heerlijk kleurrijk :heart_eyes:

6 likes

Jouw naam doet me denken aan Minettes van Monique voor ze aan culy begon.

Vond haar altijd wel een interessante blogger.

10 likes

Ja daar is het idd ook op geïnspireerd haha. Maar ik ben niet Monique hoor, dan zat ik nu op Bali als ik haar insta mag geloven. I wish :see_no_evil:

5 likes