Het influencertopic #24

Ja die zijn blij dat ze er van af zijn :joy:

12 likes

Oh nee al was die bank 20k, dan heb je hem alsnog zelf uitgezocht. Meer dat ik gewoon even ging rekenen.

11 likes

En ik kan me ook een bank herinneren die toch tegenviel in hoe die in hun huis stond, ook (donker)groen volgens mij. Dan moet je toch misschien de conclusie trekken dat je hier niet zo goed in bent en overwegen voor een wat veiligere optie te kiezen. (Zeg ik met mijn donkergrijze hoekbank, dertien in een dozijn,maar in tien jaar nog geen seconde op uitgekeken te zijn geweest.)

9 likes

Echt een schaamteloze post. Als die bank blijkbaar zooooo duur is dat je niet meer op huwelijksreis kunt (hou op hoor) dan denk je toch 103849302keer na voordat je besteld en betaald? Ze heeft gewoon een miskoop gedaan, vervelend voor haar maar die winkel taggen dat ze het moeten oplossen is echt zielig

24 likes

Jullie mogen niet lelijk doen zegt ze nu.

18 likes

De bank doet al lelijk genoeg

142 likes

Alleen tegen de lokale winkel die nietsvermoedend een bank verkocht

21 likes

Ik zit dit op werk te lezen en ik moet echt m’n lachen inhouden bij het aanzicht van die bank aaaahahahhaah
Die geld van huwelijksreis opmerking is ZO ongepast

22 likes

Ja die voelen zich dalijk nog genoodzaakt “iets” te doen met al die negatieve opmerkingen die ze krijgen. Hopelijk doen ze niks, dit kan toch niet

6 likes

Ik zou dit model ‘de Vera’ noemen en hem voor het dubbele gaan verkopen als cult classic

94 likes

Schmink. :smile: :heart:

9 likes

Noemen ze make-up in het vlaams geen schmink?

8 likes

Dit soort entitled gedoe is echt zoooo irritant. Als je een bank samenstelt door zelf de vorm, kleur, stof etc te kiezen dan wordt ie voor jou ‘op maat’ gemaakt en dan mag je hem dus niet terugbrengen, zo zijn de regels sinds jaar en dag en daar is niks onredelijks aan. Beter nadenken, staaltjes grondig bekijken voor je gaat miepen verkleint de kans dat het tegenvalt. Wil je Ă©cht 100% zeker weten dat het geen verrassing wordt, dan moet je maar kiezen voor een uitvoering die op die manier in de showroom staat.

42 likes

Over die bank: fluweel heeft ook een totaal andere kleur per lichtinval :weary: Wat op een staaltje in de winkel de ene kleur is, is in je huis heel anders. Kijk naar die zijkant van de bank (waar dat middelste tekstblokje overheen staat). Dat gaat van donker groen naar super licht en glanzend. Dan hadden ze denk ik een grote lap stof mee moeten nemen naar huis om te checken. Lekker taggen en druk uitoefenen via social media :’)

6 likes

Puh-lease

Be zelf nice en realiseer je dat het niet nog meer first world problems wordt dan dit. “Ik ben zooo verdrietig”

Bah

15 likes

Ik ben niet goed ingevoerd in het Vlaams, maar ik vind het in elk geval een prachtig woord. In het Nederlands wordt er doorgaans grime of kinderschmink mee bedoeld. Ik was nooit onder de indruk van Vera’s kwaliteiten als beauty influencer, maar misschien kan ze wel een mooie leeuw of vlinder creĂ«ren. Wellicht ligt daar een verborgen talent. Van interieurstyling moet ze het in elk geval niet hebben.

8 likes

Oké

18 likes

Op deze foto zit ze trouwens gewoon op die bank! Hoe durft ze.

Ik denk trouwens dat ze hem prima aan Mascha en Gregor kwijt kan!

24 likes

past never in hun huis

7 likes

Ik vond het ook echt iets voor Mascha! :laughing:

4 likes