Ik had het laatst over Aranka en dat ik een tijd niks van haar zag op Instagram, maar ze is nu in Marrakech met Corendon. Lijkt me toch best lekker zo’n baan.
Was zij toen niet degene die toen eens een productfoto had gemaakt op een geitenvel waardoor het net leek alsof het een harige vagina was?
JessieJazz die zegt “dat geen covid vaccin nemen hetzelfde is als de jodenster en dat de 2e wereldoorlog ook zo begonnen is”. In dezelfde zin bijna benoemd ze ook dat ze het nieuws niet kijkt want dat “resoneert niet”. En dat terwijl in Amerika het homohuwelijk verboden gaat worden, trans mensen geen paspoort meer krijgen, vrouwen hun stemrecht kunnen verliezen. Oh en vergeet niet de vreselijke regels in Afghanistan waar vrouwen niet meer mogen praten met elkaar. Of de genocide in Palestina? Maar sure… dat jij geen covid vaccin nam en daardoor niet naar een restaurant mocht is gelijk aan een jodenster dragen het begint steeds meer op spiritueel narcisme te lijken bij haar.
Zij denkt echt dat ze de wereld redt met haar ‘verlichte’ ideeen, terwijl ze in de realiteit een onopgeleide geprivilegieerde welness wappie is. Delulu in action. Te bizar dat zoveel mensen ‘resoneren’ met haar
Edit: ik vind sowieso dit type influencers by far het slechtste soort, omdat ze dus echt mensen ook aansteken met kwalijke ideeën
Oja tijdens Corona stond er ook een roedel van dit soort randdebielen bij een WOII monument te janken
In het kader van luchtigere dingen en first world problems. Vera heeft een nieuwe bank en is daar niet blij mee. Ik snap wel wat ze bedoelt, ik vind die hoogglans stof ook echt niet mooi. Snap de teleurstelling helemaal, als je een fortuin uitgeeft aan een bank en je hem niet mooi vindt. Ze geeft aan dat de meubelzaak niks kan doen en dat snap ik wel, ze heeft die stof uiteindelijk zelf gekozen (ook al zegt ze dat de zaak hen heeft overgehaald, dus blijkbaar had ze dan al twijfels?) en die bank zal speciaal voor hen gemaakt zijn. Neem wel aan dat ze toch ook op z’n minst staaltjes gezien heeft van de stof? Ergens vind ik het dan een beetje lelijk/zuur om die winkel hierin te taggen met dus de negatieve berichtgeving dat ze overgehaald zijn en de meubelzaak niks wil doen ondanks dat ze zoooo verdrietig zijn. Ben wel benieuwd of de zaak voet bij stuk houdt of zich uit angst voor negatieve publiciteit bij een influencer ineens toch iets voor ze gaat doen.
OMG WAT EEN GEDROCHT VAN EEN BANK
Ja haar smaak is vaak sowieso mijn smaak niet maar ik vind dat hoogglans echt heel tacky en goedkoop ogen. In een wat donkerder mat fluweel had ik het zelf wel een mooie bank gevonden. Zag hem op de site van die winkel in oranje mat fluweel en vond dat wel mooi.
Vind het inderdaad ook een beetje laag om ze nog te taggen, aangezien ze al hebben gezegd niks te kunnen doen. Voelt dan inderdaad aan als nog even je naam en volgers in te zetten, zodat het bedrijf bang wordt en wellicht wel wat gaat doen. Snap wel dat ze verdrietig is trouwens, want Jezus wat een lelijke bank
Als je kijkt op die insta zie je ook zon soort bank in een van die foto’s als promo. Als je dat filmpje ziet snap ik wel dat je hiervan schrikt want het lijkt wel een totaal andere stof?? Maar ik snap idd ook niet zo goed hoe dat kan dat het zo tegenvalt want het lijkt me ook dat je een staaltje thuis getest hebt oid bij zo’n grote aankoop. Wel echt verschrikkelijk zeg
Wat smerig zeg om dan meteen te beginnen over dat de winkel je heeft overgehaald. Ze hebben je toch niet gedwongen om een walgelijke bank te kopen.
Ik vind het nog onsympathieker van iemand die bakken geld aan alles uitgeeft.
En wat de fuck is een ‘droombank’ hahahah my god
Ik kwam hier om dit te posten tja, je koopt een bank in een hysterische stof en kleur bij een woonwinkel met hysterische producten, en dan ben je verrast dat het een hysterische bank wordt. Ik vind het ook wel gek hoe ze dan de verantwoordelijkheid daarvoor erg bij de woonwinkel legt.
Ja je hebt gewoon een keuze gemaakt waar je niet blij mee bent en dat is kut. Maar geef die winkel dan niet de schuld, je was er zelf bij hoor.
‘Geld voor onze huwelijksreis erin gestoken’ ook echt mijn God wat een irritante manier om te doen alsof je het slachtoffer bent van onrecht en nu niet eens meer op huwelijksreis kan
Hahahhahahhaahhhaah die bank! Niet vergeten dat dit de 4e (?) bank is sinds ze in dat huis wonen. Girl, je hebt echt geld te veel en smaak te weinig als je het nog niet goed hebt na zoveel pogingen.
Het is de lelijkste bank ooit
Terwijl je om de haverklap dure designzooi koopt. Heel irritant.
Ja kost deze genocide op mijn ogen dan 10k ofzo??
Volgens mij staat deze zaak wel bekend als niet klantvriendelijk.
Er was een paar weken geleden iemand van twitch die weggestuurd werd omdat hij kringlopen langs ging. Hij mocht de winkel niet zo noemen.
Kwam hier om dit te posten inderdaad. Zo schaamteloos om dat bedrijf twee keer te taggen met een probleem dat toch echt helemaal je eigen schuld is. Ik ben sowieso een beetje uit de Vera-fanclub gestapt de laatste tijd.
Ook zo zielig erbij “geld voor onze huwelijksreis in een bank gestopt”
Wat een gemekker.
Wat een gedrocht van een bank
Ik weet niet misschien moeten mensen zich gewoon wat meer verdiepen voordat ze een keuze maken
Deze rolladebankentrend mag van mij echt ophoepelen joh, deze bank is in geen enkele kleur mooi (maar dit is wel het lelijkste wat ik ooit heb gezien hahahaha)