Hoe vaak kan je een bank kopen die je toch niet mooi vind. Vind de bank zelf ook een vreselijke kleur. Maar dan laat je je toch niet overhalen als je die glans te veel vind
Geld te veel en smaak te weinig, love dit als titel!
Zo’n bank zit toch ook voor geen meter
Sorry maar vind het wel onzin om iets niet relevants erbij te halen. Zo werkt het nou eenmaal als je een bank zelf uit zoekt, zelf naar jouw wensen laat maken (kom nou met je ‘laten overhalen’) en het valt tegen. Dat is mega mega (en in dit geval MEGA) kut maar toch niet de schuld van de winkel?
Ik vind die bank trouwens wel tof dus Vera holler at me als je hem voor een paar tientjes wil verkopen!
Op haar vraag om tips om de bank minder glanzend te maken wil ik graag suggesties doen in de trant van “verdunde urine overheen borstelen” maar geen zin om geblokkeerd te worden.
Misschien is ze onder schot gehouden tijdens het plaatsen van de bestelling.
Ze had op safe kunnen spelen door de bank in beigeroze te bestellen, wat volgens mij haar lievelingskleur is.
Waarschijnlijk is ze al een beetje verontwaardigd dat ze de bank überhaupt zelf heeft moeten kopen ipv daar een deal uit te halen
De grootste versie kost 2700 euro, dus zeker duur. Maar voor iemand die een Tesla had gehaald voordat ze überhaupt een rijbewijs had…
De bank is “leuker” in die stoffen maar alsnog net niet en dat heb je toch met kopieën van een bekend model. @Ainu wie heeft het origineel gemaakt van de bubbelbank?
Benieuwd waar de huwelijksreis naartoe ging dan
Dat is tegenwoordig een midweek Center Parcs denk ik.
Ze geeft meer uit aan lelijke tassen. Voor een custom made bank is dat echt niet zo duur.
Uit solidariteit ben ik Spektakelwonen gaan volgen en het lijkt me echt een geweldige winkel.
There’s no such thing as bad publicity!
Is wat ze uitgeeft op citytrip, Vera heeft een gat in haar hand en geeft zonder verpinken honderden euro’s uit aan zoveelste parfum of schmink of lelijke designer accessoires. Ik vind die 2.700 euro voor een bank echt goed meevallen.
Snap dat het bedrijf dit gedrocht niet terug neemt. Dat raken ze toch nooit meer kwijt. Als ik haar was zou ik even slikken en flink huilen. Dan opzoek gaan naar een goede stoffeerder en de bank opnieuw laten bekleden. Vast een duur grapje, maar zoals al eerder is vermeld is dit denk ik ook bank nummer 4.
Vera en Jeffycamilla lijken me goed passen in Dubai. Lekker veel wansmaak, smijten met geld en veel vreten.
Ja ik ook hoor. Maar snap dat het voor sommigen verhoudingsgewijs duur is. Maar hoe deze vrouw haar geld uitgeeft, lijkt mij dit wisselgeld?
Hahaha wat een heerlijk ordinaire winkel, genieten
Jemig wat een gejank. Ze hebben toch zeker zelf die keus gemaakt. Moet ze maar wat minder gaan consumeren.
Is dit ook niet al de derde of vierde bank in dat huis?