Nee omdat Mas wel ‘armoede’ (Nederlandse dan, geen absolute) heeft gekend. Vera komt uit een familie, zoals veel forummers, waar er altijd een vangnet was.
Forummers zonder vangnet - willen jullie bij mij in een groepje?
Geen idee, die lijkt me wel het dichtst in de buurt komen maar oogt op de foto alsnog wel ontzettend anders. Nu is het natuurlijk op een foto/beeldscherm altijd vertekenend.
Mja dikke pech iig Op Vera haar foto is hij inderdaad niet om aan te zien
Die bank geeft me oase vibes
Vera was blijkbaar opzoek naar een ‘kinky’ kleur… Nou dat is zeker gelukt.
Mij aan zo’n speldenkussen die mijn oma altijd had
Wow memory unlocked
Omggg idd, dat wilde ik net zeggen Volgens mij heb ik nog zo 1 bij mn moeder thuis liggen hahah
Mijn vriend vindt hem mooi 🫠
Mag hij lekker in z’n eigen woonkamer zetten.
Nee het origineel is Camaleonda van designer Mario Bellini. Tufty-Time is daarop geïnspireerd.
Als je dat gelijkaardig vind moet je echt een bril kopen.
Wel oprecht lekker dat ze zich niet gek laten maken door Vera dr influencer tantrum.
Hahaha “wat zoekt u in een bank?”
“Iets kinky’s”
Zijn nou echt die volgers van haar reacties gaan plaatsen bij dat bedrijf? Wat gênant.
Haha en verderop reageren ze ook (al lang geleden) dat online een bank kopen nooit een goed idee is
Haha, ik heb toch wel een heel ander beeld bij een kinky bank dus misschien is het daar fout gegaan qua verwachtingen
Hahahahahahahhahahaahahah iets kinky’s
Ja sorry, maar als je om een kinky bank vraagt in een meubelzaak die penisbeelden van een meter hoog verkoopt vraag je ook wel vrij duidelijk om smakeloosheid toch
Ik mag hopen dat ze funky bedoelde, daar kan ik me in ieder geval wel wat bij voorstellen in deze context