Het influencertopic #24

Ja en ook de 3e of 4e keer dat dit gezegd wordt afgelopen uren haha

31 likes

Maar dat is toch totaal niet felevant voor dit verhaal. Ze heeft zelf deze bank uitgekozen, de stof gekozen. Handtekening gezet en besteld. En dan nu het tegenvalt wil je zeuren? Zo werkt het niet.

40 likes

Ik kan me ook herinneren dat ze een bank online besteld hadden zonder hem ergens te testen en dat ze hem toen vreselijk vonden zitten.

11 likes

Er reageren nu al volgers op de insta van spektakel wonen

10 likes

Van alle heuvels op de wereld :sob::sob::sob:

16 likes

Ik denk trouwens wel dat deze bank wat duurder is dan 2700 euro als je op de site kijkt. Je komt alleen al op 4K toch als je voor een 2 zits gaat en er een chaise longue/ divan module erbij neemt? En bij de meeste bankenzaken heb je ook verschillende categorieĂ«n stoffen. Toen ik een bank uit ging zoeken zaten daar ook nog duizenden euro’s verschil tussen (1500 euro tussen de ene en de andere categorie), dus ik geloof eigenlijk niet dat dit 2700 euro was.

3 likes

Dan nog, de gemiddelde tas die ze aanschaft is duurder. Snap niet waarom ze juist hier nu zĂł overvalt en hulp van een winkel verwacht.

7 likes

Ja die zijn blij dat ze er van af zijn :joy:

12 likes

Oh nee al was die bank 20k, dan heb je hem alsnog zelf uitgezocht. Meer dat ik gewoon even ging rekenen.

11 likes

En ik kan me ook een bank herinneren die toch tegenviel in hoe die in hun huis stond, ook (donker)groen volgens mij. Dan moet je toch misschien de conclusie trekken dat je hier niet zo goed in bent en overwegen voor een wat veiligere optie te kiezen. (Zeg ik met mijn donkergrijze hoekbank, dertien in een dozijn,maar in tien jaar nog geen seconde op uitgekeken te zijn geweest.)

9 likes

Echt een schaamteloze post. Als die bank blijkbaar zooooo duur is dat je niet meer op huwelijksreis kunt (hou op hoor) dan denk je toch 103849302keer na voordat je besteld en betaald? Ze heeft gewoon een miskoop gedaan, vervelend voor haar maar die winkel taggen dat ze het moeten oplossen is echt zielig

24 likes

Jullie mogen niet lelijk doen zegt ze nu.

18 likes

De bank doet al lelijk genoeg

142 likes

Alleen tegen de lokale winkel die nietsvermoedend een bank verkocht

21 likes

Ik zit dit op werk te lezen en ik moet echt m’n lachen inhouden bij het aanzicht van die bank aaaahahahhaah
Die geld van huwelijksreis opmerking is ZO ongepast

22 likes

Ja die voelen zich dalijk nog genoodzaakt “iets” te doen met al die negatieve opmerkingen die ze krijgen. Hopelijk doen ze niks, dit kan toch niet

6 likes

Ik zou dit model ‘de Vera’ noemen en hem voor het dubbele gaan verkopen als cult classic

94 likes

Schmink. :smile: :heart:

9 likes

Noemen ze make-up in het vlaams geen schmink?

8 likes

Dit soort entitled gedoe is echt zoooo irritant. Als je een bank samenstelt door zelf de vorm, kleur, stof etc te kiezen dan wordt ie voor jou ‘op maat’ gemaakt en dan mag je hem dus niet terugbrengen, zo zijn de regels sinds jaar en dag en daar is niks onredelijks aan. Beter nadenken, staaltjes grondig bekijken voor je gaat miepen verkleint de kans dat het tegenvalt. Wil je Ă©cht 100% zeker weten dat het geen verrassing wordt, dan moet je maar kiezen voor een uitvoering die op die manier in de showroom staat.

42 likes