Het influencertopic #24

WowđŸ€Ł happy pride

9 likes

Net zo kinky als twee tepelpiercings die zichtbaar zijn door je Skims heen!

10 likes

:rofl:

11 likes

Waarom heb ik nou op Vera haar Insta gekeken? En wat heb ik in godsnaam gezien? Behalve een spuuglelijke bank, mini drama in Londen omdat haar eyeliner niet goed wilde zitten, ook nog een reel waarin ze haar bikinilijn scheert. En vervolgens het mesje met haar nog even voor de camera houdt. :nauseated_face:

17 likes

Wel veel (terechte) kritiek op Vera in die reacties eronder, benieuwd of ze zelf ook in gaat zien dat ze de plank misgeslagen heeft met die story.

6 likes

Kijk maar nooit in het tmi topic dan als je van wat haar al walgt :joy:.

9 likes

Wat een vreselijk slechte ad van clairelucia voor hema đŸ«€đŸ«€đŸ«€:neutral_face::neutral_face:

Makkelijk geld verdient ook

5 likes

Thanks voor de waarschuwing!

5 likes

Ja, ik kan me vaag een story herinneren dat ze daarheen gingen en daar zo excited over was.

7 likes

Het is ook een beetje gĂȘnant om zo’n story te maken. Consumenten worden prima beschermd maar er zit ook een grens aan, als je iets achteraf gezien toch niet mooi vindt is het logisch dat een verkoper daar niet voor op hoeft op te draaien. Maar als je als infuencer gewend bent dat het voor jou wel wordt gefixt dan snap ik wel dat ze het zuur vindt dat het bedrijf hem niet terugneemt

9 likes

Hahaha heb even genoten van dit bankdrama dank allen.
Misschien kan ze de stof ff de andere kant op strijken en bevalt het dan beter? :joy:

22 likes

200

21 likes

De post die ik als eerste zag was met een verhaal over vaginale schimmel (prima om dat bespreekbaar te maken), maar het truitje wat ze aangeeft geeft iets teveel beeld bij het verhaal

9 likes

Hahaha ja dat was echt een ongelukkige keuze :joy:

5 likes

Daar lijkt het niet op, ze heeft die story opgeslagen in highlight ‘thuis’.

6 likes

Heeft Aranka een nieuwe vriend? Ze had superlang een relatie maar zie nu een foto met een andere man in Marrakech. Nu zegt een foto niet alles natuurlijk, maar ben wel benieuwd.

6 likes

Ik dacht precies hetzelfde!

6 likes

Ik zag idd nooit meer foto’s samen met haar (ex?)vriend, terwijl ze anders echt vaak samen gingen.

12 likes

Omg hij is de ex van een oude collega van mij.

10 likes

Weet iemand of het klopt dat de Bollens flink roken? Ik zag die carnavals foto en meen me te herinneren dat dit ooit bekend is geworden door een slingerend pakje sigaretten. Vind het wel bij Michelle Bollen passen eigenlijk, maar Jacqueline dan weer minder?

2 likes