Het influencertopic #24

Over die bank: fluweel heeft ook een totaal andere kleur per lichtinval :weary: Wat op een staaltje in de winkel de ene kleur is, is in je huis heel anders. Kijk naar die zijkant van de bank (waar dat middelste tekstblokje overheen staat). Dat gaat van donker groen naar super licht en glanzend. Dan hadden ze denk ik een grote lap stof mee moeten nemen naar huis om te checken. Lekker taggen en druk uitoefenen via social media :’)

6 likes

Puh-lease

Be zelf nice en realiseer je dat het niet nog meer first world problems wordt dan dit. “Ik ben zooo verdrietig”

Bah

15 likes

Ik ben niet goed ingevoerd in het Vlaams, maar ik vind het in elk geval een prachtig woord. In het Nederlands wordt er doorgaans grime of kinderschmink mee bedoeld. Ik was nooit onder de indruk van Vera’s kwaliteiten als beauty influencer, maar misschien kan ze wel een mooie leeuw of vlinder creĂ«ren. Wellicht ligt daar een verborgen talent. Van interieurstyling moet ze het in elk geval niet hebben.

8 likes

Oké

18 likes

Op deze foto zit ze trouwens gewoon op die bank! Hoe durft ze.

Ik denk trouwens dat ze hem prima aan Mascha en Gregor kwijt kan!

24 likes

past never in hun huis

7 likes

Ik vond het ook echt iets voor Mascha! :laughing:

4 likes

Ik had lekker op huwelijksreis gegaan

7 likes

Misschien wel in het kantoor

1 like

Ik snap ook niet dat ze hier zo dramatisch over doet terwijl ze echt wel wat heftige ervaringen voor de kiezen heeft gehad de voorbije jaren. Ik had een beetje verwacht dat je dan wat beter kan relativeren. Niet dat je niet mag balen, maar dit is echt van een andere orde. Nu is het gewoon echt een zeikende, rijke witte geprivilegieerde vrouw, en ik denk dat ze dat toch niet graag zou willen zijn (al betrap ik haar er wel vaker op).

Ik dacht trouwens dat het wel zou meevallen met de lelijkheid maar wow, het is wel echt heel erg

12 likes

Ik ging dus even in haar highlights terugkijken welke banken ze hiervoor dan hadden (ja ik heb tijd teveel) en ze hadden dus eerst zo’n groene fluwelen the Sims achtige bank zoals Teske had. Vervolgens linkte een van de stories in haar highlights naar een vlog met als titel ‘Spontaan nieuwe bank gekocht (en spijt krijgen)’ :joy:

Nou in die vlog vertelt ze dus inderdaad dat ze spontaan een nieuwe bank hebben gekocht en dat ie de volgende dag al geleverd wordt. Ze halen dan een donkergrijze/taupe kleurige bank uit de verpakking en eigenlijk zodra ze hem neerzetten zijn ze er al helemaal niet blij mee. Ik citeer: “Nou de bank staat, ik moet er wel even aan wennen (Jeff: ik ook, hij is een stuk lager). En ik vind hem opeens best wel strak, terwijl ik juist dacht hij is speels en ronder. Ja we vinden hem wel erg grijs
en als er iets is wat we niet willen is het een grijze bank. En dan zie ik daar onze oude bank staan en hij is te klein en hij zit niet lekker, maar dan zie ik gewoon die sfeer en dan denk ik ja dat wil ik. Ooooo wat have we done, wat hebben we gedaan? We hadden gewoon eerst een kleurstaaltje moeten bestellen.”

Deze mensen hebben echt geen talent voor het uitkiezen van banken zeg :smiling_face_with_tear:

19 likes

Wat een slechte actie van Vera, een beetje de schuld geven aan de verkoper want hij heeft je “overgehaald”. Echt wat een slachtoffercomplex kan zij soms hebben.

En waarom plaatst ze ook een vraagsticker, ze weet toch wel dat niemand de tip heeft om de lelijke glans weg te halen. Vist ze nou alleen maar naar medelijden.

26 likes

Ik denk eigenlijk dat dit in een totale opwelling van emoties is gepost en dat ze er binnen 24u spijt van heeft en dan met een rectificatie komt

16 likes

Altijd fijn om te horen dat de wereld kan vergaan maar Vera’s gebrek aan smaak blijft bestaan.

Het origineel is de Tufty-Time van B&B Italia!

De lelijke opstelling die Vera liet namaken kost in het echt ronde de 20-30K

10 likes

Nou ja ik vind op zich niet eens dat ze dramatisch doet wat ik zou me ook een partij zuur zijn als ik misschien wel 4K had uitgegeven aan een bank die ik vervolgens echt helemaal niet mooi vind (zeker nadat je al 2x eerder dus blijkbaar een miskoop hebt gedaan). Maar dat huilie huilie richting die winkel met ‘geld voor de huwelijksreis’ en de schuld op hen afschuiven vind ik gewoon belachelijk.

Als ze een post had geplaatst met iets in de zin van: Heel erg balen, we dachten onze droombank te hebben gekocht maar nu hij hier zo staat vinden we hem helemaal niet mooi, we vinden het fluweel veel te glanzend. Heeft iemand tips om dit minder glanzend te maken?

Dan had ik dat helemaal niet raar gevonden en had ik gewoon gedacht jeetje wat kut zeg.

39 likes

Ik vind deze veel mooier, de bollen zijn niet zo “bol”

6 likes

Dit dacht ik ook meteen, echt ff doen alsof het geen sneer naar de meubelzaak is en ze echt tips wil :joy:

4 likes

Hahaha 2700, oke 4000, zelfs al was ie 10.000, is voor haar toch gewoon wisselgeld wat per ongeluk nog in je jaszak zit?
Bizarre vertoning dit

9 likes

Hahahahaha die bank is bijna zo’n jaren 80 trainingsjack vibe qua kleur :joy:

20 likes

Misschien moet ze gewoon nog wennen. Ze heeft zelf groen glans velvet gekozen dus ergens zal ze die combinatie van dingen toch wel mooi vinden. In het donker zal die minder glanzen.

5 likes