Who cares?
Ik vraag me sterk af wat je doet op dit forum als je het niet interessant vind wat influencers zoal uitspoken?
hahaha
Helemaal waar. Maar of ze wel of niet roken (tijdens carnaval) vind ik wel zo ongelofelijk oninteressant en onbelangrijk.
Vind het vooral bijzonder dat ze met designer tassen om carnavallen Ik zou veel te bank zijn dat ze helemaal ranzig worden
Oke dus? Ik zie hier zoveel berichten die ik zelf oninteressant vind. Beetje jammer dat er zoveel deugders zitten hier die veroordelen waar een ander nieuwsgierig naar is.
Deugders?
Meid prima als je wil weten of iemand inside information heeft over het rookgedrag van de Bollens, maar ik verbaas me erover omdat er m.i. wel boeiender roddelpraatjes bestaan.
Zoals over Vera’s bankstellen en divagedrag.
Nouja als je geld genoeg hebt om makkelijk een nieuwe te kopen ben je daar wel minder voorzichtig mee denk ik.
Verbaasd mij dat Vera nog niet weer een klaagpost heeft geplaatst over alle backlash die ze heeft ontvangen.
Ik dacht het zelfde
Nee, ook onder de post van het meubelbedrijf. En vlak erna begon ze al dat ze een zware week had. En daarna zijn er nog meerdere reacties gekomen onder dat bericht.
Wat is het verschil tussen roken en ‘flink’ roken?
Bij flink roken steek je er twee tegelijk op.
wat me vooral verbaast is dat jullie allemaal weten wie dat überhaupt zijn
Sannie is weer op gekke meiden trip, maar echt genant hoe Merel erbij loopt daar en plein public…
Oh jeetje!! Je ziet haar lichaam!!! Gênant!
Ja inderdaad, wat bedoel je zelfs met genant? Ze draagt geen beige?
Wil je me een tikkie sturen voor het verneuken van mn tijd? Helemaal opgezocht om te zien dat ze gewoon kleding aanheeft.
Kan ook niet achterhalen over welke kleding dit moet gaan eigenlijk.
In een westers land, doe lekker je ding, maar vind dit toch best too much… ik bedoel dat korte nietsverhullende sportoutfitje in ieder geval…
Naast een Leontine in een heel gewaad.