Het influencertopic #24

Dat vind ik wel een goeie tip, misschien kan iemand die insturen. “Gordijnen dicht, zonnebril op”

53 likes

Haha 80+ berichten over een gedrocht van een bank.

38 likes

Wat grappig, ik vind deze er heel comfortabel en mooi uitzien. Die van Vera krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk (en oogpijn)

8 likes

Dit bedoelde ik ook met “dramatisch”, ik zeg ook dat ze natuurlijk mag balen maar het is de manier hoe ze erover communiceert. Ze is daarnaast ook gewoon heel vermogend, dus het is een beetje ongepast om dan te beginnen over ‘geld voor de huwelijksreis’ terwijl ze deze bank waarschijnlijk met twee gesponsorde posts heeft terugverdiend.

11 likes

En waarschijnlijk is er vast een volger die de bank helemaal geweldig vindt en waar ze hem aan kan verkopen. (Zou me zo niet kunnen indenken wie die bank zou willen hebben überhaupt, maar ieder zijn meug)

6 likes

Wat schaamteloos dat huilie huilie over dr huwelijksreis. Alsof ze dat nu niet meer kunnen betalen :joy: Wat een schwalbe.

26 likes

Hahaha geld voor de huwelijksreis :joy::joy: wat sneu. En schaamteloos na die londen shoplog. En welke andere shoplog dan ook​:laughing:

22 likes

Wauw ik vond Vera heel lang leuk om te volgen, maar ik vind haar steeds onsympathieker worden. Zo’n fijn persoon is ze volgens mij helemaal niet

24 likes

Als ze op huwelijksreis wil kan ze gewoon twee designer tassen verkopen uit haar collectie.

10 likes

Volgens mij is ze nu ook een paar van haar tassen aan het verkopen via insta.

3 likes

Ik vraag me het nu ook wel een beetje af hoe ze dan wél bij die stof komen, ik heb de staaltjes in de promo ingezoomd maar zie er geen kleur tussen die op die bank lijkt, zouden ze dan nog meer staaltjes hebben?

Scherm­afbeelding 2025-02-27 om 18.52.01

5 likes

Hahha echt een kermisattractie deze bank

19 likes

En uiteindelijk zou het me niks verbazen als ze het uiteindelijk toch voor elkaar krijgt door dit naming en shaming 🫠

11 likes

Lees de Google Reviews van dat bedrijf maar eens, ik denk dat het wel mee zal vallen wat dat betreft :joy:

5 likes

Vera moet niet zeiken maar ik vind dit ook een irritante opmerking. Vind het leuker dat mensen een beetje risico nemen met de kans dat het tegenvalt.

5 likes

ach ja ik heb vorig jaar een bank op maat laten maken en die paste vervolgens niet over de trap en moest toen ook retour :thumbsup: maar zelfs ik kon alsnog op huwelijksreis. weliswaar zonder man, maar toch

47 likes

Maar 4 keer?!?!?!

9 likes

Was laatst in die winkel en de mensen die daar werken zijn zó ontzettend onsympathiek dat ik het knap vind dat ze tot het punt van daadwerkelijk kopen is gekomen.
Als je van een soort Bas Smit achtige protserigheid houdt is het wel echt the place to be.

13 likes

Nee dat is tering dom maar die opmerking over die grijze hoekbank waar ze nog steeds niet op uitgekeken is vind ik ook dom.

3 likes

Is het niet deze kleur in een andere lichtval?

15 likes