Het influencertopic #24

Dank! Heb genoten van jullie opmerkingen. Heerlijke soap is dit.

24 likes

Haha ik vind dit altijd een van de grappigste dingen van teringrijke mensen. Geven heel makkelijk mega veel geld uit maar dan soms gaan ze zich opeens verantwoorden voor aankopen (wat ze niet hoeven toe doen maar doen ze vaak uit zichzelf) en dan is er opeens heel erg over nagedacht. Zo van ja voor deze uitgave heb ik heel hard gespaard en nu is die spaarrekening echt helemaal leeg en kan ik niet meer op huwelijksreis. Maar dan zijn ze even vergeten dat ze nog 35 spaarrekeningen hebben en een huis van 8 ton

53 likes

Echt lullig maar ik moet gewoon elke keer weer lachen als ik hem zie. Echt zó lelijk, lijkt wel op de markt van Beverwijk gekocht

25 likes

Ja lol de dag ervoor haar verjaardagscadeaus. Heeft voor zichzelf spontaan een parfum van €260 gekocht en kreeg van Jeffrey een ring van €2100. Dat is al bijna de bank bij elkaar.

Echt zo ongepast om dan te doen alsof je niet op huwelijksreis kunt als je maandelijks duizenden euro’s uitgeeft aan vanalles.

84 likes

En je zou toch zeggen dat al haar volgers dit ook beseffen? En toch heb je gekkies die dat bedrijf nu gaan spammen. Echt bizar.

7 likes

Vind Vera echt top qua openheid van haar mental health en body positivity maar ze is wereldvreemd wat financiën betreft. Denk ook niet dat ze het bewust doet. Maar dat ze een enorm bord voor haar kop heeft in het begrijpen hoe privileged ze is.

16 likes

Begrijpelijk ook wel. Ze heeft toch iets van 2/3 jaar een burn out gehad, amper gewerkt (met reden hè, daar niet van) en toch was haar lifestyle qua uitgaven niet zichtbaar anders dan daarvoor. Nog steeds kunnen sparen voor een koophuis, nog steeds designerspullen kopend terwijl ze niets op YouTube deed en op insta heel af en toe iets plaatste.

Denk niet dat wij niet-inflcuencers kunnen begrijpen hoe veel geld Vera, Mascha etc nou echt verdienen, het moet echt téring veel zijn, zelfs in een mindere periode.

24 likes

Eens! Maar des te meer dan de verbazing van veel mensen hier dat ze die bank dan opeens wél veel geld vindt / volgens haar zelf hierdoor niet op huwelijksreis kan. Terwijl ze zo makkelijk geld over de balk smijt. En idk, denk niet dat Mas zo’n post zou maken bijv.

7 likes

Volgens mij is het deze.

11 likes

Nee omdat Mas wel ‘armoede’ (Nederlandse dan, geen absolute) heeft gekend. Vera komt uit een familie, zoals veel forummers, waar er altijd een vangnet was.

9 likes

Forummers zonder vangnet - willen jullie bij mij in een groepje?

27 likes

Geen idee, die lijkt me wel het dichtst in de buurt komen maar oogt op de foto alsnog wel ontzettend anders. Nu is het natuurlijk op een foto/beeldscherm altijd vertekenend.

Mja dikke pech iig :sweat_smile: Op Vera haar foto is hij inderdaad niet om aan te zien

9 likes

Die bank geeft me oase vibes

afbeelding

74 likes

Mij voor some reason aan dit

EXPO :sob:

82 likes

Vera was blijkbaar opzoek naar een ‘kinky’ kleur… Nou dat is zeker gelukt.

13 likes

Mij aan zo’n speldenkussen die mijn oma altijd had

17406915694955429082341895538156

81 likes

Wow memory unlocked

17 likes

Omggg idd, dat wilde ik net zeggen :scream: Volgens mij heb ik nog zo 1 bij mn moeder thuis liggen hahah

11 likes

Mijn vriend vindt hem mooi 🫠

Mag hij lekker in z’n eigen woonkamer zetten.

11 likes

Nee het origineel is Camaleonda van designer Mario Bellini. Tufty-Time is daarop geïnspireerd.

13 likes