Het influencertopic #24

Jij mij bedoel je :wink:

2 likes

Waarschijnlijk ligt het aan de hoeveelheid kleur en quelle horreur geverfd haar

8 likes

Wie zijn Sannie en Merel? Ik ben nu wel benieuwd waar deze (non-)verontwaardiging over gaat…

10 likes

Omg ze is bijna naakt! Hoe durft ze :sob:

9 likes

En ik dacht die zijn in Marokko of de UAE ofzo. Dan snap ik dat het handig is om wat bedekter gekleed te gaan. Maar het is Sri Lanka. Daar kan dit echt wel hoor en het is niet dat ze zo in in een of andere tempel rondloopt ofzo.

6 likes

Nou ik zie nu in 1 van haar eigen filmpjes dat ze het zelf ook toegeeft niet passend gekleed te gaan, en dat de andere dames haar af en toe daarbij helpen :rofl:

I rest my case

8 likes

Had je toch gelijk!

22 likes

Please do.

12 likes

Is Sanny de vrouwelijke Bas Smit?

• Nee
  • Ja, altijd bek volle bak open

0 stemmers

4 likes

Wat doet Leontien Borsato in dat groepje?

8 likes

Vijf jaar geleden ook echt, en ik lees in Sri Lanka, een grotendeels Buddhistisch land.
Die middelste (I guess Sannie zelf?) heeft trouwens blote schouders, dat kan dan ook niet…

@Zemraluani de rechter op de foto is toch Leontine? Dus dan heeft Sannie/Sanny hier niet haar bek volle bak open.

5 likes

Als ik hun filmpjes zie ben ik best jaloers dat ze een vriendenclub hebben waar ze jaarlijks verre reizen mee maken

4 likes

Maar jij wilt nooit op vakantie met je vriendinnen :joy:

23 likes

O nee Brittany van Conor heeft haar spullen verkocht en huis opgezegd om met haar vrouw en kind in een busje te wonen en ik kan alleen maar naar dat draagbare toilet in dat ding kijken

16 likes

Maar heeft Connor dat kind afgestaan dan? Of komt hij toch ook mee?

11 likes

Haha ik zat ook te denken toen ik die filmpjes zag, het zal echt niet alleen maar vrolijkheid zijn.

9 likes

Nee hij is wel de vader nog maar ik weet niet wat hij gaat doen! Hij is gescheiden en maakt nu alleen filmpjes over van die leipe familieopstellingen

Brittany zei wel laatst dat ze binnenkort weer een kind wil baren dus fingers crossed

13 likes

Love it hoe je dit onderwerp in je eentje blijft dragen. Wat een strijder ben je :pray:t3:

46 likes

Ja ik ben echt gepassioneerd lobbyist, misschien moet ik op een dag toch maar een tantra of squirting workshop ofzo bij ze volgen in Thailand?

8 likes

Via gofundme hier! Weet je ook wat er met die Flora is gebeurd? Zij leek me nog relatief normaal, misschien was dat het probleem?

4 likes