Als je dat gelijkaardig vind moet je echt een bril kopen.
Wel oprecht lekker dat ze zich niet gek laten maken door Vera dr influencer tantrum.
Hahaha âwat zoekt u in een bank?â
âIets kinkyâsâ
Zijn nou echt die volgers van haar reacties gaan plaatsen bij dat bedrijf? Wat gĂȘnant.
Haha en verderop reageren ze ook (al lang geleden) dat online een bank kopen nooit een goed idee is
Haha, ik heb toch wel een heel ander beeld bij een kinky bank dus misschien is het daar fout gegaan qua verwachtingen
Hahahahahahahhahahaahahah iets kinkyâs
Ja sorry, maar als je om een kinky bank vraagt in een meubelzaak die penisbeelden van een meter hoog verkoopt vraag je ook wel vrij duidelijk om smakeloosheid toch
Ik mag hopen dat ze funky bedoelde, daar kan ik me in ieder geval wel wat bij voorstellen in deze context
Wowđ€Ł happy pride
Net zo kinky als twee tepelpiercings die zichtbaar zijn door je Skims heen!
Waarom heb ik nou op Vera haar Insta gekeken? En wat heb ik in godsnaam gezien? Behalve een spuuglelijke bank, mini drama in Londen omdat haar eyeliner niet goed wilde zitten, ook nog een reel waarin ze haar bikinilijn scheert. En vervolgens het mesje met haar nog even voor de camera houdt.
Wel veel (terechte) kritiek op Vera in die reacties eronder, benieuwd of ze zelf ook in gaat zien dat ze de plank misgeslagen heeft met die story.
Kijk maar nooit in het tmi topic dan als je van wat haar al walgt .
Wat een vreselijk slechte ad van clairelucia voor hema đ«€đ«€đ«€:neutral_face:
Makkelijk geld verdient ook
Ze zijn toch naar de winkel geweest om uit te zoeken? En als ze dan op het advies van de verkoper die kleur kiezen dan lijkt ze me ergens toch wel bijdehand genoeg om te zeggen âIk ga af op jullie advies, als het toch niet de kleur is die ik wil, moet ik hem om kunnen ruilenâ maar waarschijnlijk heeft ze ook gewoon een verkoopovereenkomst getekend waarin staat dat op maat/kleur gemaakte meubels niet meer geruild of teruggebracht kunnen worden.
Thanks voor de waarschuwing!
Ja, ik kan me vaag een story herinneren dat ze daarheen gingen en daar zo excited over was.
Het is ook een beetje gĂȘnant om zoân story te maken. Consumenten worden prima beschermd maar er zit ook een grens aan, als je iets achteraf gezien toch niet mooi vindt is het logisch dat een verkoper daar niet voor op hoeft op te draaien. Maar als je als infuencer gewend bent dat het voor jou wel wordt gefixt dan snap ik wel dat ze het zuur vindt dat het bedrijf hem niet terugneemt