Het influencertopic #24

Ja je hebt gelijk jullie kunnen me best sponsoren op mijn C&B journey. Ik bedoel hoe lang doe ik op dit forum al wat we eigenlijk alleen onderzoeksjournalistiek kunnen noemen?

Ja ik weet dus niet wat daar is gebeurd!! Alleen een tijdje terug postte Brittany een foto met haar vrouw en Conor en toen vroeg iemand hee waar is Flora en toen antwoordde ze ‘there have been some changes in our family that are not mine to share’

Dus 100% uit elkaar

5 likes

Nee probeer te infiltreren in deze levens!!

4 likes

Maar ik kan de handstand niet

Ben ergens ook doodsbang dat mijn vriend helemaal opgaat in dit leven en ik dan niet meer kan zeggen van ‘hahaha kom we gaan naar huis’ omdat hij ineens een camping voor ongewassen witte mensen heeft opgericht

17 likes

Waarom denk je dat jij de lokroep van kunt weerstaan?

Voor je het weet ben jij de drijvende kracht achter de camping. Je verzorgt in de ochtend ijsbad sessies waarin je de mannen pikante appjes voorleest die hun partners ooit naar iemand anders hebben gestuurd en wie het langs blijft zitten zonder boos te worden wint een vegan maaltijd zonder smaakmakers. De middag is gereserveerd voor sessies over non-toxic masculinity en in de avondhost je intimiteitscirkels bij het kampvuur.

12 likes

Cynthia heeft dr waterverf cursus 700 keer verkocht x zo’n €40,- :flushed:

12 likes

Zegt ze :relieved:

14 likes

Sanneke heeft me wederom geblokt lol. Alleen maar dat ik zij dat ze waarschijnlijk met de bakfiets ook niet veel naar het centrum ging (lopen was namelijk 75 minuten) dus dan schatte ik in dat het met de bakfiets ook een heel eind is.
En omdat ze nu al geen rondje wandelt in de omgeving.
Je bent dan zo 20 minuten kwijt heen en 20 minuten terug.

6 likes

Ik zou je ook blokkeren. Waar maak je je druk om zeg.

119 likes

Klopt snap ik. Geeft me wel lekker rust. Want ze kraakte sowieso alle adviezen af (waar ze wel om vroeg) het is nooit goed.

6 likes

Maar is dit een advies of een aanname?
In ieder geval is het niet behulpzaam dus ik snap helemaal dat ze geen zin heeft in dit soort “advies”

2 likes

lol, maar dit is ook echt commentaar waar ze helemaal niets mee kan

9 likes

Haha huh?? Deze vrouw is net bevallen en kan misschien überhaupt geen 75min wandelen (x2)… dan is 20 minuten op een elektrische bakfiets echt heel veel minder belastend en dus makkelijker. Snap deze opmerking idd echt niet.

4 likes

Nou nou net bevallen. Overdrijven is ook een vak😂

23 likes

Kind is 3 maanden toch? Er zijn er genoeg die dan nog veel lichamelijke klachten hebben en dat dus niet kunnen.

8 likes

Een bakfiets word best snel onderschat.
Maar wie weet fiets zij er zo op weg.

3 likes

De meeste mensen fietsen zo weg op een elektrische bakfiets, ik snap het probleem echt niet. Ik fiets er zelf dagelijks gemiddeld 45 minuten op en dat had ik na de bevallingen ook prima gekund. Je hoeft amper wat te doen zelf.

6 likes

Oké. Ik vond het tegenvallen (ben wel klein misschien is dat het verschil)

1 like

:yawning_face:

56 likes

Ik vind het verder wel aannemelijk dat als ze die bakfiets heeft dat er dan inderdaad wel iets is waardoor het niet ideaal is/anders had gemoeten.

56 likes

Ik vind het vooral bizar dat ze een open tikkie heeft aangemaakt om aan die bakfiets te komen.

38 likes