Hahaha heb even genoten van dit bankdrama dank allen.
Misschien kan ze de stof ff de andere kant op strijken en bevalt het dan beter?
De post die ik als eerste zag was met een verhaal over vaginale schimmel (prima om dat bespreekbaar te maken), maar het truitje wat ze aangeeft geeft iets teveel beeld bij het verhaal
Hahaha ja dat was echt een ongelukkige keuze
Daar lijkt het niet op, ze heeft die story opgeslagen in highlight ‘thuis’.
Heeft Aranka een nieuwe vriend? Ze had superlang een relatie maar zie nu een foto met een andere man in Marrakech. Nu zegt een foto niet alles natuurlijk, maar ben wel benieuwd.
Ik dacht precies hetzelfde!
Ik zag idd nooit meer foto’s samen met haar (ex?)vriend, terwijl ze anders echt vaak samen gingen.
Omg hij is de ex van een oude collega van mij.
Weet iemand of het klopt dat de Bollens flink roken? Ik zag die carnavals foto en meen me te herinneren dat dit ooit bekend is geworden door een slingerend pakje sigaretten. Vind het wel bij Michelle Bollen passen eigenlijk, maar Jacqueline dan weer minder?
Who cares?
Ik vraag me sterk af wat je doet op dit forum als je het niet interessant vind wat influencers zoal uitspoken?
hahaha
Helemaal waar. Maar of ze wel of niet roken (tijdens carnaval) vind ik wel zo ongelofelijk oninteressant en onbelangrijk.
Vind het vooral bijzonder dat ze met designer tassen om carnavallen Ik zou veel te bank zijn dat ze helemaal ranzig worden
Oke dus? Ik zie hier zoveel berichten die ik zelf oninteressant vind. Beetje jammer dat er zoveel deugders zitten hier die veroordelen waar een ander nieuwsgierig naar is.
Deugders?
Meid prima als je wil weten of iemand inside information heeft over het rookgedrag van de Bollens, maar ik verbaas me erover omdat er m.i. wel boeiender roddelpraatjes bestaan.
Zoals over Vera’s bankstellen en divagedrag.
Nouja als je geld genoeg hebt om makkelijk een nieuwe te kopen ben je daar wel minder voorzichtig mee denk ik.
Verbaasd mij dat Vera nog niet weer een klaagpost heeft geplaatst over alle backlash die ze heeft ontvangen.
Ik dacht het zelfde