Het influencertopic #24

Nee, ook onder de post van het meubelbedrijf. En vlak erna begon ze al dat ze een zware week had. En daarna zijn er nog meerdere reacties gekomen onder dat bericht.

4 likes

Wat is het verschil tussen roken en ‘flink’ roken?

7 likes

Bij flink roken steek je er twee tegelijk op.

42 likes

wat me vooral verbaast is dat jullie allemaal weten wie dat überhaupt zijn

11 likes

Sannie is weer op gekke meiden trip, maar echt genant hoe Merel erbij loopt daar en plein public…

2 likes

Oh jeetje!! Je ziet haar lichaam!!! Gênant!

5 likes

Ja inderdaad, wat bedoel je zelfs met genant? Ze draagt geen beige?

10 likes

Wil je me een tikkie sturen voor het verneuken van mn tijd? Helemaal opgezocht om te zien dat ze gewoon kleding aanheeft.

28 likes

Kan ook niet achterhalen over welke kleding dit moet gaan eigenlijk.

5 likes

In een westers land, doe lekker je ding, maar vind dit toch best too much… ik bedoel dat korte nietsverhullende sportoutfitje in ieder geval…
Naast een Leontine in een heel gewaad.

5 likes

Jij mij bedoel je :wink:

2 likes

Waarschijnlijk ligt het aan de hoeveelheid kleur en quelle horreur geverfd haar

8 likes

Wie zijn Sannie en Merel? Ik ben nu wel benieuwd waar deze (non-)verontwaardiging over gaat…

10 likes

Ik ben oprecht bang dat ze deze foto bedoelt:

Echt too much ja… :joy:

5 likes

Omg ze is bijna naakt! Hoe durft ze :sob:

9 likes

En ik dacht die zijn in Marokko of de UAE ofzo. Dan snap ik dat het handig is om wat bedekter gekleed te gaan. Maar het is Sri Lanka. Daar kan dit echt wel hoor en het is niet dat ze zo in in een of andere tempel rondloopt ofzo.

6 likes

Nou ik zie nu in 1 van haar eigen filmpjes dat ze het zelf ook toegeeft niet passend gekleed te gaan, en dat de andere dames haar af en toe daarbij helpen :rofl:

I rest my case

8 likes

Had je toch gelijk!

22 likes

Please do.

12 likes

Is Sanny de vrouwelijke Bas Smit?

• Nee
  • Ja, altijd bek volle bak open

0 stemmers

4 likes