Sja ik zou me als ouder toch iets drukker maken over waar de foto’s van m’n kind gebruikt gaan worden dan of ik hier een vergoeding voor krijg toch fijn te horen dat andere mensen online hier ook over vallen maar het voor de mensen die aan de fotoshoot meededen niet het grootste issue lijkt haha
Ik ken het verhaal verder niet en ben zelf heel erg pro mensen vergoeden voor geleverd werk.
Maar als je zelf reageert op een oproep voor een fotoshoot met/voor je kind, waarin wordt gecommuniceerd dat er geen vergoeding is, dan vind ik het niet netjes om daarna elders te gaan klagen over geen vergoeding.
Vind het wel een nette reactie, maar het contrast tussen fair/duurzame fabriek in India en Alieexpressspul want snel, wel erg groot haha.
Toevallig ken ik iemand die met de shoot meegedaan heeft en die kan zich helemaal niet vinden in die juicechannel berichten.
Wie was die influencer ook alweer die preventief op relatietherapie ging met haar nieuwe partner? Is die relatie nog een succesverhaal?
Was dat niet die Charlotte die in Amerika woont en miljonair is geworden met online cursussen?
Ja, ik denk dat je Celine Charlotte bedoelt @Nestley_Toulhouse En die is nu al een tijdje geleden “bewust solo mom” geworden dus die relatie heeft het niet zo lang gehouden…
Boshuisje Jennie lijkt goed te gaan; ze gaat nu een huis in Spanje kopen voor de wintermaanden (en verhuur). Van donaties tot meerdere huizen, heeft ze toch relatief snel gedaan.
Volgens mij koopt haar vriend dat!
Oké, maar wat is dan het nut van zeggen dat er een heel verhaal achter zit?
Nog steeds dan niet relevant om te benoemen dat er een heel verhaal achter zit dit is gewoon interessant doen met niks
Ze zegt dat ze dat niet mag zeggen, juridisch gezien.
Dat andere boshuisje wat ze verhuurt is ook niet van haarzelf wat ik er uit begreep, zij huurt dat ook weer (?) (weet de precieze constructie niet maar zoiets heeft ze ooit benoemd in haar story)
Dat was dat vorige huisje (Dennedroom?), de huidige is wel van haar dacht ik
Oh dat zou kunnen, ik heb de laatste tijd haar content niet zo vaak gezien!
Vinden jullie dit er aantrekkelijk uit zien voor vakantie? Al die balkonnen boven je zwembad. . Dat kunstgras en plastic klimop. Dit is gewoon almere buiten maar dan warmer.
Lijkt wel een industrieterrein daarachter
een industrieterrein met terracotta dakpannen zou wel een first zijn
Zolang de zon schijnt mag je me overal neerzetten hoor
Ik wil daar nu wel zitten hoor