Wat doet Leontien Borsato in dat groepje?
Vijf jaar geleden ook echt, en ik lees in Sri Lanka, een grotendeels Buddhistisch land.
Die middelste (I guess Sannie zelf?) heeft trouwens blote schouders, dat kan dan ook nietā¦
@Zemraluani de rechter op de foto is toch Leontine? Dus dan heeft Sannie/Sanny hier niet haar bek volle bak open.
Als ik hun filmpjes zie ben ik best jaloers dat ze een vriendenclub hebben waar ze jaarlijks verre reizen mee maken
Maar jij wilt nooit op vakantie met je vriendinnen
O nee Brittany van Conor heeft haar spullen verkocht en huis opgezegd om met haar vrouw en kind in een busje te wonen en ik kan alleen maar naar dat draagbare toilet in dat ding kijken
Maar heeft Connor dat kind afgestaan dan? Of komt hij toch ook mee?
Haha ik zat ook te denken toen ik die filmpjes zag, het zal echt niet alleen maar vrolijkheid zijn.
Nee hij is wel de vader nog maar ik weet niet wat hij gaat doen! Hij is gescheiden en maakt nu alleen filmpjes over van die leipe familieopstellingen
Brittany zei wel laatst dat ze binnenkort weer een kind wil baren dus fingers crossed
Love it hoe je dit onderwerp in je eentje blijft dragen. Wat een strijder ben je
Ja ik ben echt gepassioneerd lobbyist, misschien moet ik op een dag toch maar een tantra of squirting workshop ofzo bij ze volgen in Thailand?
Via gofundme hier! Weet je ook wat er met die Flora is gebeurd? Zij leek me nog relatief normaal, misschien was dat het probleem?
Ja je hebt gelijk jullie kunnen me best sponsoren op mijn C&B journey. Ik bedoel hoe lang doe ik op dit forum al wat we eigenlijk alleen onderzoeksjournalistiek kunnen noemen?
Ja ik weet dus niet wat daar is gebeurd!! Alleen een tijdje terug postte Brittany een foto met haar vrouw en Conor en toen vroeg iemand hee waar is Flora en toen antwoordde ze āthere have been some changes in our family that are not mine to shareā
Dus 100% uit elkaar
Nee probeer te infiltreren in deze levens!!
Maar ik kan de handstand niet
Ben ergens ook doodsbang dat mijn vriend helemaal opgaat in dit leven en ik dan niet meer kan zeggen van āhahaha kom we gaan naar huisā omdat hij ineens een camping voor ongewassen witte mensen heeft opgericht
Waarom denk je dat jij de lokroep van kunt weerstaan?
Voor je het weet ben jij de drijvende kracht achter de camping. Je verzorgt in de ochtend ijsbad sessies waarin je de mannen pikante appjes voorleest die hun partners ooit naar iemand anders hebben gestuurd en wie het langs blijft zitten zonder boos te worden wint een vegan maaltijd zonder smaakmakers. De middag is gereserveerd voor sessies over non-toxic masculinity en in de avondhost je intimiteitscirkels bij het kampvuur.
Cynthia heeft dr waterverf cursus 700 keer verkocht x zoān ā¬40,-
En ik kan de huur weer niet betalen, ik doe echt iets verkeerds in mijn leven
Zegt ze
Sanneke heeft me wederom geblokt lol. Alleen maar dat ik zij dat ze waarschijnlijk met de bakfiets ook niet veel naar het centrum ging (lopen was namelijk 75 minuten) dus dan schatte ik in dat het met de bakfiets ook een heel eind is.
En omdat ze nu al geen rondje wandelt in de omgeving.
Je bent dan zo 20 minuten kwijt heen en 20 minuten terug.
Ik zou je ook blokkeren. Waar maak je je druk om zeg.