Ik heb dit met Kelly Caresse…
Die heeft nu ook zelf iets gebouwd. Hopelijk komt daar nog wat meer sfeer in…
Oooh, dan valt het wel mee inderdaad. Ik dacht dat het vorige huis ook zelf was gebouwd. Vond het vooral gek dat je zo snel weggaat na al die moeite om zelf te bouwen, maar dat klopt dus niet. Dan heb ik niets gezegd
@JustinBieber waar wonen ze nu dan?
Ik kijk net weer een vlog van Josh (van 13 dagen geleden) en daar geeft ze af op juicechannels em mensen die daar naar luisteren. Mijn eerste gedachte was dat er iets over haar was geschreven en ze daar pissed over was
Nee joh
Een en al actionverzameling, niet? (Weet niet volg d’r niet)
Ik vermoed dat sfeer gaat bestaan uit een nephaard en/of akoestische panelen.
Ik vind dit toch best vaak haha. Helemaal bij nieuwbouw, dat kost toch altijd bloed zweet en tranen en dan ga je er zo snel (idk hoe snel, ik volg haar niet echt) al weer uit en weer een nieuw huis bouwen. Ja ik vind dat wel vallen onder vaak verhuizen
HAHA de nephaard in de cinewall is er al ja
En de akoestische panelen zitten al naast de haard.
Oh, ik ook hoor! Ik zou zelf totaal niet de behoefte hebben om na jaar of 2-3 een gloednieuwe koopwoning te verlaten omdat het ‘kriebelt’ om iets te bouwen. Of ik moet echt niet blij zijn op die plek… Volgens mij was ze toentertijd super enthousiast erover. En als ze gewoon naar een ander dorp ofzo zijn verhuisd en daar de mogelijkheid was om te bouwen, is dat ook weer anders natuurlijk.
Maar goed, als je veel geld hebt, is de sky the limit ofzo en hoort huisje hoppen erbij, als je naar sommige influ’s kijkt😂
Het is toch ook gewoon een verdienmodel om te gaan verhuizen
Blijkbaar. Hoe achterlijk is dat
Het nieuwe huis is in hetzelfde dorp, ongeveer 300 meter verderop
Of er komt een mooie kans voorbij. Of je hebt ‘gewoon’ een wens voor een ander huis. Meer ruimte, meer tuin, andere buren, andere locatie of wat dan ook. Zo gek is dat imo allemaal niet
Prima toch. Schuiven er weer wat mensen door op de woningmarkt. Ik zie het probleem niet?
Ik ook niet. Ze willen groter wonen, een huis naar eigen wensen maken, ze hebben er het geld voor, prima, you do you.
Wel al dat materiaal steeds voor een verbouwing. Het zijn niet subtiele huizen, waarin veel wordt herbruikt.
Het is al twee keer nieuwbouw?
Gewoon aan meubels en aan verpakkingen en alle shit.
Ik snap ook niet dat het eigenlijk nooit ergens over de niet-duurzaamheid van huisjehoppen gaat. Als je ziet hoe vaak goede keukens en badkamers eruit gesloopt worden omdat het net iemands smaak niet is. Ik vind dat soms toch wel lastig om te zien en niet echt “you do you”.
Verhuizen is niet duurzaam maar aan de andere kant willen we ook graag meer koopwoningen. Het liefst voor starters. De meeste starterswoningen komen nou eenmaal vrij als mensen groter gaan wonen. Gelukkig heeft wil een nogal dertien in dozijn smaak dus hopelijk valt het wel mee wat de volgende bewoners er uit gaan slopen.