Klopt snap ik. Geeft me wel lekker rust. Want ze kraakte sowieso alle adviezen af (waar ze wel om vroeg) het is nooit goed.
Maar is dit een advies of een aanname?
In ieder geval is het niet behulpzaam dus ik snap helemaal dat ze geen zin heeft in dit soort āadviesā
lol, maar dit is ook echt commentaar waar ze helemaal niets mee kan
Haha huh?? Deze vrouw is net bevallen en kan misschien überhaupt geen 75min wandelen (x2)⦠dan is 20 minuten op een elektrische bakfiets echt heel veel minder belastend en dus makkelijker. Snap deze opmerking idd echt niet.
Nou nou net bevallen. Overdrijven is ook een vakš
Kind is 3 maanden toch? Er zijn er genoeg die dan nog veel lichamelijke klachten hebben en dat dus niet kunnen.
Een bakfiets word best snel onderschat.
Maar wie weet fiets zij er zo op weg.
De meeste mensen fietsen zo weg op een elektrische bakfiets, ik snap het probleem echt niet. Ik fiets er zelf dagelijks gemiddeld 45 minuten op en dat had ik na de bevallingen ook prima gekund. Je hoeft amper wat te doen zelf.
OkƩ. Ik vond het tegenvallen (ben wel klein misschien is dat het verschil)
Ik vind het verder wel aannemelijk dat als ze die bakfiets heeft dat er dan inderdaad wel iets is waardoor het niet ideaal is/anders had gemoeten.
Ik vind het vooral bizar dat ze een open tikkie heeft aangemaakt om aan die bakfiets te komen.
Dit heeft ze al vaker gedaan toch ? Net zo als al die linkjes die ze post en dan niet de naam van de winkel. Zodat je er op klinkt uit nieuwsgierigheid en zij er aan verdient.
Ja want haar baby heeft ook een keer niet 8u achtereen geslapen maar 2x 4 uur.
Ik vind dit wel echt 2 verschillende dingen. Die affilatielinkjes zijn erg duidelijk. Maar eerst heel veel stories ophangen over hoe eenzaam je bent en niks kan om dan vervolgens een open tikkie te houden im die bakfiets bij mekaar te krijgen is bedelen in mijn ogen.
Ja vind ik ook. Deze vrouw is echt ultiem irritainment voor mij
Ja wel duidelijk maar er word geen webshop genoemd
Ik vergeet steeds dat zij influencer is.
Hoe kun je dat nou vergeten, ze was een van de eersten!
Ze had ook al 1/3e bij elkaar zei ze. Dat is zomaar 1000 euro. Echt bizar.