Jep, ziet er uit als AI of op zijn minst op elkaar geplakt in plaats van zo geschoten.
Heel fake ja. Ik denk dat de drukproeven nog niet klaar waren en dat het zo opgelost is. Maar de planners hebben van die te perfecte hoeken en die handen…
Heel nep, ook die handen op de eerste foto
Oeffff erg lelijk idd zeg
Typische dat er ook een crossant op staat.
Ik zat rustig even op TikTok te scrollen en opeens kom ik in de live van deepest secrets. Saskia is zelf nergens te bekennen, maar haar vriendin/medewerker welke in de boos aflevering zat wel samen met…. Saskia’s dochter
Ik vind het echt een slecht idee omdat meisje nu op dit moment bloot te stellen aan de duistere wereld welke TikTok live heet. De comments in de live zijn met momenten ook echt hard en vreselijk ongepast. Ik vind het sowieso wat van om
Je kind hieraan bloot te stellen, maar deze timing is ook echt waardeloos.
Het meisje zit blijkbaar ook in een geslachtsverandering traject (wat blijkbaar algemene info is) en het meisje krijgt daar nu ook allemaal vragen/meningen over
Ik ben slecht met leeftijden, maar zeg dat dit meisje 12jaar is ofzo ![]()
————
Edit:
Als er kritische vragen gesteld worden of het verstandig is om dat meisje in de live te hebben is de beargumentatie dat het meisje dit zelf mag bepalen.
Wow echt. Maar zij beheerd die accounts toch ?
Ja het was gewoon bij haar thuis, zelf lag ze in bad en haar medewerker/vriendin + dochter zaten beneden te chillen en volgens mij heeft die medewerker/vriendin ook gewoon toegang tot dat account
Bijzonder
Goh, dit is wel haar slogan volgens mij.
Behalve als het om condooms gaat.
Een tiktokmeid heeft haar zwangerschap geheim gehouden op de socials en plaatst net dat ze is bevallen. En nu reageert iedereen: ik wist het allang!!! Ik zag het aan je neus!!!
Hou je beeeeheeeek
Wiee
Xanthechiara op tiktok
Weten jullie nog die afschuwelijke groene bank waardoor Vera niet op huwelijksreis kon gaan? Ze kan blijkbaar wel een nieuwe tas kopen van bijna 2500 euro.
Ik vind haar echt vermoeiend om te volgen de laatste tijd, heb het idee dat zij niet inziet dat ze bijna alles meeheeft in het leven, naast de paar dingen die kut zijn.
Ja nu zit die huwelijksreis er natuurlijk helemaal niet meer in
Ja vond haar altijd heel leuk en sympathiek maar dat is ze wat mij betreft wel grotendeels verloren… staat zo ver van de realiteit af
Het sympathieke is er inderdaad af. Ze krijgt bakken met kritiek over haar heen en dat doet wat met een mens, maar het sympathieke heeft ze ergens halverwege verloren inderdaad.
Denk dat veel influencers er wel van zouden profiteren als ze een paar dagen in de week ander soort werk zouden doen, of een opleiding ofzo waarbij zijzelf niet centraal staan. De meesten kakken volgens mij ontzettend in van het fulltime influencer bestaan