Het influencertopic #24

Ik erger me ook dood aan al die bners die dag één doen

8 likes

Waardoor? Het weggeven haar haar huisdieren?

3 likes

Nee omdat iedereen haar haat en ik dat zielig vind, maar ze maakt het er wel een beetje zelf naar inderdaad.

9 likes

Zat voor de grap weer eens op het profiel van Suz van Schaik te kijken en man, die is ook niet duidelijker gaan schrijven.

Ik zit duidelijk niet op de goede laag

19 likes

Ik heb het nu 4 keer gelezen en heb nog geen idee wat de boodschap zou moeten zijn.

14 likes

Voor 5000 euro met die 2 naar Ibiza voor een paar transformerende dagen klinkt voor mij echt als de HEL

11 likes

Heeft zij een kilo paddo’s op zitten vreten ofzo

18 likes

Wow ik was haar hele bestaan even vergeten maar hahahahaha wat is dit voor gare samenwerking met een soort monnik?

39 likes

Die muziekkeuze ook :joy: zo droog icm die foto

39 likes

Ik zit vooral te kijken naar die arm in het midden :sweat_smile: is het zijn rechterarm of haar linkerarm

18 likes

Haar hand denk ik en de onderkant van zijn jasje

12 likes

als chatgpt een mens was dan was zij het (maar miss zou chatgpt niet impulsief een varken kopen)

10 likes

Wat voor koortsdroom is dit :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Hij lijkt op die engerd van de film Split

7 likes

Dit proberen te lezen en te begrijpen geeft me hetzelfde gevoel in mijn hoofd als toen ik een burn-out had. Wat een vreselijke tekst

8 likes

Ze heeft op elke post ook echt maar 17 likes (terwijl ze 9,5 duizend volgers heeft) dus heel goed ontvangen worden ze niet (gelukkig)

6 likes

En toch lacht zij waarschijnlijk de billen uit d’r broek want er zijn gewoon gekkies die (veel?) geld betalen voor haar bullshit

7 likes

Daar kan je helaas niets over zeggen want je hoort nu van iedereen dat bijna niemand meer liked. Ik ken mensen die echt veel volgers hebben, die vervolgens aardig wat klanten via insta binnenhalen, maar alsnog weinig likes hebben. :woman_shrugging:

3 likes

Ja soms is dat echt zo. Ik heb jaren geleden een business account gemaakt. Ik post daar echt nooit meer iets op en er is ook weinig interactie. Toch krijg ik nog steeds nieuwe klanten die via Instagram / dm komen.
Moet je nagaan als je een influencer bent met een following en als je regelmatig blijft posten.

4 likes

Sanneke grapt op insta dat ze ooit zuurdesembrood cadeau wil omdat haar oven te klein is om ze zelf te bakken. Antwoordt iemand op die story: ‘Teske de Schepper bakt ze volgens mij?’

Ja, en?? Het is niet serieus, maar hoe is dit relevant? Teske woont in Limburg, Sanne in Hellevoet en die twee zijn al jaren niet meer zo bevriend als vroeger. Bovendien is het niet alsof Teske een winkel heeft ofzo, maar het is gewoon voor haarzelf.

Zeg je zulke onzin dan expres om iets op te rakelen of is dit gewoon een soort domheid of naïviteit ofzo?

14 likes