Het influencertopic #24

Speciaal voor jullie @foefje

8 likes

ik ken kelly amper maar ik vind het heftig dat zo veel mensen zich hier identificeren met wil en tien. niet verbazend maar dat is m’n nachtmerrie

18 likes

Ja sorry kan eigenlijk niet kiezen tussen wil en tien en Vera
Kelly ken ik idd niet maar na die story vind ik toch nog steeds Vera erger
Verbaast me juist dat niemand haar kiest :joy:

8 likes

Hoop het niet zeg.

4 likes

Zou jij dan liever een soort wellness rechts achtige wappie/tradwife zijn met een papa Sjenkie dan een saaie moeke met een nieuwbouwhuis? Bij Wil en tien heb je nog keuze met wie je je iets meer identificeert. Tineke is ook zweverig, maar Willemijn zou ik liever zijn dan Kelly iig, ookal staat ze echt behoorlijk ver af van wie ik ben.

Ik moet wel zeggen dat mijn beeld van bovenstaande is gebaseerd op ongeveer 4/5 jaar geleden en niet weet hoe het nu is.

Edit: Tineke moet natuurlijk Martine zijn :joy:

12 likes

ik heb echt geen idee aan wie je refereert

2 likes

Kelly

2 likes

oh ja ik zeg dat ik haar niet echt ken toch dus geen idee. maar nee uiteraard niet, maar zo’n beige moeke zijn lijkt me alsnog ook vreselijk

5 likes

Het is een heel moeilijke keuze dat ben ik helemaal met je eens :joy:

3 likes

ooo getsie ik heb op Zeikschrift gestemd maar ik was vergeten dat ze met een Heerma Van Voss is 🫠

elitaire Amsterdamse intellectuelen

9 likes

Tineke :joy: je bedoelt Martine

9 likes

Ik heb zelf ook 300 hobby’s. Zet ze alleen niet om naar een verdien model. En vind wandelen met mijn hondje ook het fijnste moment van de dag.

7 likes

Na 10 seconden wist ik het al; Kelly, 100%.

5 likes

Ik denk Sanneke. Altijd net niet.

13 likes

Nee hoor jij weet niks.

2 likes

Zijn zij nog steeds samen eigenlijk? Misschien gewoon niet zichtbaar meer op social media maar had het idee dat hij eerst vaak langskwam op haar stories enzo en nu nooit meer

8 likes

Ze hintte laatst in haar stories op dat het uit is / ze door een moeilijke tijd was gegaan. Ze draagt volgens mij haar verlovingsring ook niet meer.

5 likes

ooo helemaal gemist!

na Aaf & Gijs nu Madeleijn en Daan, heartbreak in nepobabymedialand

(ja ik weet dat Aaf al een jaar geleden is gescheiden, maar dat nieuws brak pas laatst)

10 likes

Oh god nu ik het over die gast heb ontdek ik weer nieuw werk van hem dat ik niet ga lezen

https://www.parool.nl/amsterdam/daan-heerma-van-voss-over-de-woede-tegen-femke-halsema-in-de-kern-is-het-onzekerheid-en-jaloezie~b6de85ac/

7 likes

Sorry maar dit vind ik gemeen

5 likes