Het influencertopic #24

Ik ben helemaal out of the loop. Waarom is hij stom?

4 likes

Een kloek essay :sob:

4 likes

Gvd ik blijf het zeggen maar waarom wordt iedereen hier zo nat van Monica altijd.

Luie opgespoten oplichtster.

39 likes

Ben ik ook benieuwd naar (al kan ik me er wel al wat bij voorstellen).

Vind het trouwens ook grappig dat hij voordat hij met Madeleijn samen was een relatie had met Doortje Smithuijsen. Hij heeft duidelijk een type

15 likes

Ja en dat wappie Kai Gorgels (en z’n vrouw) haar bff is zegt ook veel over haar.

14 likes

Een watte :clown_face:?

9 likes

You must be new here.

105 likes

Wat stond er in dat VN interview dan? Ik vond zeikschrift altijd fijn om te volgen. Heb deze commotie helemaal gemist

3 likes

Hahah nee niet eens, maar zit niet zo in de beuty topics dus zal m wel gemist hebben :smile:

5 likes

Oplichter ivm die cadeau box? Is alweer even geleden toch

5 likes

Het zit nu achter een betaalmuur en wat er precies in stond weet ik niet meer. Wel dat ze heel erg aan het navelstaren waren. Hier zie je er wat reacties op: Tzum | Nieuws: Daan Heerma van Voss al twee dagen trending op Twitter na ijskast-interview - Tzum

5 likes

Hij had toch ook een soort ode aan de Marokkaanse bakker uit zijn buurt, echt cringe dacht leave the bakker aloneee!!! :rofl::rofl:

3 likes

Weet niet of ze er per se nat van worden maar blijkbaar herkennen veel forummers zich in haar vrolijkheid, zelfverzekerdheid, zelfspot, hart op de tong, niet zeiken, niet alles zo serieus nemen… hmm toch wel verrassend idd.

6 likes

Ja ik expose mezelf hier wel als iemand die op haar 15e opeens het beutyblogtopic ontdekte en heel erg genoot van alle juice, maar ik durfde geen account te maken om mee te praten want ik was heel actief op girlscene en daar vonden mensen het EGF intimiderend, lol. Dus ik heb de turtulio-comment in real time gezien, maar tegelijkertijd ben ik stiekem ook gewoon nieuw hier

(sorry ik zal weer on topic gaan maar dit was even een deep cut)

5 likes

Niet zeiken? Vroege weleens een vlog van haar gezien?:smiling_face_with_tear:

10 likes

Vrolijkheid en niet zeiken vind ik best grappig in de context met monica geuze.

12 likes

Het meest relatable van Monica met leden van dit forum vind ik het eeuwige geklaag en gezeik :joy:

15 likes

Oh dan heb ik duidelijk niet goed gekeken! Ik kijk/keek ook niet veel vlogs maar zo komt ze in het algemeen wel op me over.

5 likes

Schaamteloos.

29 likes

Huh wat is er speciaal aan een H&M jurk dat ie met vlekken voor €100,- verkocht moet worden

14 likes