Dat is Kahlua
Kaeâs vriend/man is toch ook Portugees?
Ik denk dat het een beetje inherent is aan het BN-er/influencerschap. Net als de naam Frenkie. Alsof zoveel hun kind Frenkie hadden genoemd, als Frenkie de Jong niet zo populair zou zijn. Het is gewoon wat het is. Je kunt niet verwachten dat je commercials wel aanslaan, maar dat men zich niet laat inspireren door je persoonlijke keuzes.
Volgens mij was het Romy Boomsma die over de zeik was omdat mensen haar tattooâs een op een overnamen. Tsja, dat gebeurt nu eenmaal. Moet je in de luwte gaan leven. Maar dan kun je weer niet op een woonboerderij om de hoek van Amsterdam wonen en je dagen slijten met paarden voeren en keramiek maken.
Ja, dacht ook dat hij Portugees is.
En ja, je kan je influencerschap niet cherrypicken. Je wil iedereen beĂŻnvloeden met je fabulous life, maar niet dat andere dingen worden overgenomen. Vind het altijd bijzonder als ze verontwaardigd zijn hierover.
Oh ik vind dit echt twee verschillende dingen. Het is ook not done om kunst na te maken.
Dan moet je de namen van je kinderen maar niet online delen als je niet wil dat mensen op ideeën worden gebracht.
Of je kind in general
Eens!
Ik heb geen idee ![]()
Maar hoezo is het een probleem als twee influencers, waarvan de één de ander wel volgt maar niet andersom, toevallig dezelfde naam hebben? Is het dan nu alleen opvallend omdat het een aparte naam is en geen Sophie of James? Er zijn het afgelopen jaar toch ook zo veel kinderen geboren die Riven heten omdat Enzo zân kind zo heet, whatâs the problem. đ«
Het is vooral een probleem dat hier door sommige mensen gezien wordt, want dikke kans dat Kae zich hier niet druk om maakt.
Was er niet een andere influencer een tijdje terug die wĂšl boos was dat een volger haar kind hetzelfde had genoemd? Echt zo heel erg special Snowflake van âik had die naam met ZOVEEL zorg en liefde uitgekozenâ blab bla en dan was de naam ook iets in de trant van Loua of Sophia Mae of whatever ![]()
Ja kelly spronk. De naam was Mosa Mae.
Hahaha ook echt iets met Mae ![]()
Echt de naam van die generatie om ⊠Mae te heten
haha krijg gelijk deze in mân hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw
Misschien dat dat toen ook al gepost is
Denk dat Kae vooral denkt Charlotte wie?
Sameđ
Er staat toch duidelijk een âouâ in de naam, dus snap niet hoe je dat dan zou moeten uitspreken als Loa. Je kan die u toch niet zomaar negeren, die staat er echt
Die snapte ik ook niet zo goed
Vind dat soms zo vergezocht, met zulke vernoemingen. Dan gaat het echt om een letter oid in een naam⊠Zeg dan gewoon: vond het een mooie naam ![]()
Omdat niemand in een nieuwbouwwijk origineel is, het is letterlijk de fysieke manifestatie van inspiratieloos.
oh op die manier, dat kan inderdaad wel, ik snapte het al niet