Het influencertopic #24

Uit interesse ff met Google Lens opgezocht, hij was nieuw €249

Vind €100 als er allemaal vlekken in zitten nog steeds te duur maar het is dus niet per se goedkoper ofzo dan de aanschafprijs wat zij vraagt. Daarbij, breng m gewoon ff naar de stomerij haha

9 likes

Neem zelf de moeite om hem te stomen of laten stomen en verwerk dat eventueel in je vraagprijs, blijf het schaamteloos vinden.

6 likes

Ja ik bedoel vooral naar die iris dat ze m moet laten stomen voordat ze het op Vinted gooit, zie dat je het ook anders kan interpreteren

2 likes

Nou of het blijkbaar 250 euro gekost heeft zou ik voor dit vod nog geen 25 euro betalen.

Maar ieder zijn ding natuurlijk. :crazy_face:

11 likes

Als ik zoveel zou betalen voor dat paarse ding was ik er wel wat zuiniger op geweest.

8 likes

Maar hoezo ga je iets verkopen waar vlekken in zitten? Ik zou zoiets dan nog niet eens gratis weggeven.

26 likes

Zie het best wel vaak staan bij vinted🥲
Vind het ook bijzonder, waarom zou ik iets willen kopen met vlekken van een ander die er niet meer uit komen

8 likes

Ja, heel vaak! En ik filter juist al op de hoogste categorieen. Dan staat er zo goed als nieuw, maar als je verder leest "wel een gat op , of je moet het maar constateren op foto 5 ofzo. In dit geval is het wel goed zichtbaar gelukkog 🫠

8 likes

Zag er laatst een met in de omschrijving: “Ik wilde het wassen maar niet gedaan omdat ik het toch op Vinted wilde verkopen”
Echt waarom denk je dat andere mensen liever jouw vieze ongewassen spullen willen dan schone??

(Sorry helemaal niet on-topic)

20 likes

Hahaah serieus? Weet niet hoe het kan dat ik deze altijd mensen altijd weet te ontwijken of gewoon niet goed lees/kijk.

12 likes

Sommige mensen zijn echt schaamteloos

1 like

Iemand de stories van Sophie Ousri gezien? Ze was een paar maanden met iemand aan het daten; bleek dat hij met meerdere vrouwen tegelijkertijd datete/appte/scharrelde? Haar dochtertje had hem ook ontmoet en ze konden het goed vinden. Blijkbaar appte hij al die vrouwen hetzelfde…Eikel eersteklas.

20 likes

IMG_6023

Dit soort dingen snap ik dan dus nooit hè.
Ik vind 1 man aandacht geven al moeilijk :laughing:

17 likes

Wel echt lief dat al haar ex - niet die foute - gelijk naar haar toe komt voor support.

20 likes

Omg schaamteloos. Dit krijg je er ook met geen mogelijkheid uit dus waarom denkt ze dat iemand dit gaat kopen, voor €100 nog wel😂

11 likes

En langgeleden was Daan HvV met Tobi Lakmaker -aangepast door moderator-! Columnist van de Volkskrant die nu weer een relatie heeft met Jip van den Toorn, waarmee Gijs Groenteman vreemd ging tijdens Aaf. En zo is het cirkeltje weer rond :infinity:

8 likes

Deadnamen is niet oke!

44 likes

Wat is HvV.

7 likes

Ik weet niet of Porterenee in dit topic hoort, maar ik ben wel benieuwd of iemand weet waarom zij gestopt zijn met Vandaag geen pizza? Was een abonnementsdienst waarbij zij budgetrecepten maakte op basis van bonusaanbiedingen. Heel stilletjes is het ineens gestopt

6 likes

Zal te weinig opleveren :stuck_out_tongue:

9 likes