Afkorting van zijn achternaam (Heerma van Voss)
Ze stoppen heel snel met vanalles. Zo hadden ze ook weer (3de keer) een nieuwe podcast (Lekker bezig), nu zijn ze na 6 afleveringen gestopt.
die deadname is echt een kk onnodige toevoeging aan dit cryptische onleesbare bericht
@moderators kan de deadname worden verwijderd alsjeblieft?
Ik heb haar ook een berichtje gestuurd, had een paar weken terug een match en gesprek met hem op een dating app . Vond het al zo gek dus te zien dat zij een rela hadden want leek me niet dat ze dat met de wereld zou delen als het nog maar zo kort gaande was. Maar echt mega shit voor haar, wat een idioot die gast…
In de comments heeft ze gezegd dat ze het niet rond kregen. Ik interpreteer dat als: het leverde financieel niet genoeg op om ermee door te gaan.
Ze zijn, passend binnen hun instagramaccount, denk ik heel erg gericht op het maken van winst / financiele keuzes (ipv dat iets gewoon plezier oplevert of iets dergelijks) dus als iets te weinig oplevert dan stoppen ze ermee is mijn gevoel. Heb ze al meerdere dingen zien beginnen/stoppen in relatief korte tijd.
Ik vond het ook al een ambitieus plan, zeker gezien zowel AH als PicNic ook budget recepten hebben. Het voegt niet zoveel toe en mensen moeten er wel een extra abbonement voor afsluiten
Volgens mij is Porterenee sowieso een beetje aan het worstelen, ze hebben gewoon alles al wel gezegd over het onderwerp. Elke keer dezelfde artikelen met net andere bewoording.
Oh shit, dit was echt heel dom realiseer ik mij nu. Dank voor de terechtwijzing
You live, you learn.
Sorry maar deze relatie kan niet genoemd worden zonder Tobi’s beschrijving van hun seksleven in De geschiedenis van mijn seksualiteit aan te halen
sinds ik dit gelezen heb staat hij in mijn vriendengroep bekend als “handdoekguy”
Smullen dit
Is dit nou ronduit onsympathiek en how can I make this about me of wel girly’s girl behavior? (Gok dat eerste)
Kan haar story’s de laatste tijd sowieso slecht plaatsen, heel particuliere content en vervolgens ook steeds met een soort boze verongelijkte toon. Gevolgen van keuzes die waren te overzien maar het is toch ook weer echt rot voor haar. Idk, blijf het toch ook wel weer volgen.
???
Hoezo is dit onsympathiek volgens jou? Sophie deelt zelf zoveel berichten van meiden die zeggen een tindermatch geweest te zijn etc etc
Oh ja beetje gekke woordkeus miss, bedoelde een beetje de dingen dat ze de baby filmt/ vriend die iets in de keuken staat te doen/ boodschappen doen. Als in niet super interessant ofzo
Ik kreeg het idee dat het mee surfte op andermans gedoe, maar dat zal dan mijn gekleurde blik zijn denk ik.
Ik kwam hem ook twee maanden ofzo geleden tegen op (volgens mij) Raya.
Dit is toch niet pas van de laatste tijd? Zij filmt al heel lang standaard thuis, praten met vriend in keuken etc.
Wat prima is, als je haar verder gewoon volgt
Ze heeft het al jaren over “die 3fm guy” maar wie is dat nou? Weet iemand dat?