Eens!
Ik heb geen idee
Maar hoezo is het een probleem als twee influencers, waarvan de ƩƩn de ander wel volgt maar niet andersom, toevallig dezelfde naam hebben? Is het dan nu alleen opvallend omdat het een aparte naam is en geen Sophie of James? Er zijn het afgelopen jaar toch ook zo veel kinderen geboren die Riven heten omdat Enzo zān kind zo heet, whatās the problem. š«
Het is vooral een probleem dat hier door sommige mensen gezien wordt, want dikke kans dat Kae zich hier niet druk om maakt.
Was er niet een andere influencer een tijdje terug die wĆØl boos was dat een volger haar kind hetzelfde had genoemd? Echt zo heel erg special Snowflake van āik had die naam met ZOVEEL zorg en liefde uitgekozenā blab bla en dan was de naam ook iets in de trant van Loua of Sophia Mae of whatever
Ja kelly spronk. De naam was Mosa Mae.
Hahaha ook echt iets met Mae
Echt de naam van die generatie om ⦠Mae te heten
haha krijg gelijk deze in mān hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw
Misschien dat dat toen ook al gepost is
Denk dat Kae vooral denkt Charlotte wie?
Sameš
Er staat toch duidelijk een āouā in de naam, dus snap niet hoe je dat dan zou moeten uitspreken als Loa. Je kan die u toch niet zomaar negeren, die staat er echt
Die snapte ik ook niet zo goed Vind dat soms zo vergezocht, met zulke vernoemingen. Dan gaat het echt om een letter oid in een naam⦠Zeg dan gewoon: vond het een mooie naam
Omdat niemand in een nieuwbouwwijk origineel is, het is letterlijk de fysieke manifestatie van inspiratieloos.
oh op die manier, dat kan inderdaad wel, ik snapte het al niet
Bonnie en haar Teva sandalen I canāttttt
Deja vuuuu haha
Kwam hier om dit te posten hahahaha I canāt
Ik blijf me er echt over verbazen dat Danique van mostwanted altijd haar eigen kleding draagt.
Ergens vind ik het bewonderenswaardig maar ze ziet er daardoor altijd zo cheap uit, vooral in vergelijking met haar vriendinnen.
Ze is zwanger, who cares??
Nouja, dat is nog geen vrijbrief voor Teva sandalen.