Ja en de hele tijd van die irritante verzoekjes voor meer engagement: zet “ willekeurig woord” in de comments en je krijgt meer info.
Ik snap dat het werkt maar het is zo irritant omdat de echt waardevolle comments met info of vragen daardoor ondersneeuwen.
Mark van der Molen. Serial cheater, heeft echt bij iedereen al in de DM gezeten.
Zijn dat ook niet automatiseringen? Dat je met een bepaald programma daarna iedereen die dat reageerde direct een dm kan sturen of zo? (Alsnog irritant )
Hahah wat een medium guy?! Waar halen mensen het zelfvertrouwen vandaan. Was altijd beetje bang dat het om een andere 3fm man ging die ik altijd heel sympathiek vind
Van dat mark en ramon programma?
En nu mai?
Omg ik heb hem nooit gegoogled maar vond hem altijd meest chille radio stem hebben en symphatiek overkomen?
Zijn radiostem zat ook ooit in mijn DM in de vorm van gefluisterde voicememo’s over wat ie allemaal met me wilde doen. Hij had toen gewoon een vriendin. Zo cringe.
Welke dacht jij dan?
Sander hoogendoorn. Gebaseerd op niks hoor, ik dacht gewoon: hoop niet dat hij die vreemdganger is
Lotte deelt op TikTok een video waarin ze aangeeft dat ze nog steeds last heeft van grensoverschrijdend gedrag dat ze heeft meegemaakt toen ze 15 was. Super heftig natuurlijk en ik vind het heel goed dat ze dat bespreekbaar wil maken.
Maar waarom jezelf dan filmen met trieste muziek op de achtergrond waarin je mee playbackt met de tekst? Vraag me af waarom je dan als influencer niet een filmpje maakt waarin je je gevoel of het onderwerp bespreekbaar maakt of tips geeft aan anderen of wat dan ook? Dat is toch veel treffender dan zo’n filmpje?
Mensen moeten vooral zelf bepalen of en op welke manier ze dit willen delen.
Goh, ik zeg toch niet dat ze dat niet zelf mag bepalen. Ik vraag me alleen af waarom je jezelf zo zou filmen als je deze boodschap wil overbrengen (die ik, nogmaals, heel erg goed vind).
Omdat het op deze manier ook onder de aandacht komt? Lijkt zo te horen te zijn gelukt. Het is aan haar om te beslissen hoe ze dat doet. De schuldige had zich moeten gedragen, zij is niemand iets verplicht.
Dasr kunnen heel veel redenen voor zijn. Misschien is ze niet in staat het hele verhaal te vertellen, en als je jongere meiden wil bereiken werkt dat tegenwoordig beter op de manier die ze nu doet. Die gaan niet naar een heel verhaal luisteren.
Lotte? Welke Lotte?
Liefslotte (vroeger lottelovesbeauty)
Ze heeft daar een aantal jaren geleden al een uitgebreide youtube video over gemaakt met wat er is gebeurd.
ik denk niet dat je je dat echt afvraagt maar dat je eigenlijk een oordeel over haar hebt en medestanders zoekt
Jade Anna die om advies vraagt waar ze leuke zomerkleding kan kopen ???
She was growing on me maar vind dit weer zo dom. Come on.
Ja omdat ze dat niet heeft meeverhuisd ook.
Alles op Vinted gezet denk ik…
Ik begreep deze logica van haar echt niet waarom verhuis je je zomerkleding niet mee en hoezo is nieuwe zomer kleding kopen “makkelijker” dan de kleding die je al hebt?