Het influencertopic #24

Ja maar dan nog. Iedereen weet toch waar je een jurkje kan scoren. Zijn er echt mensen die haar moeten vertellen waar ze moet shoppen?!

Edit: ik weet dat ze aan t hengelen is maar verzin dan iets geloofwaardigs.

8 likes

Kennen jullie nadeche en mo? Die zie ik soms voorbij komen op insta en vind ik leuk samen.

10 likes

Ja ik volg ze. Vind ze ook schattig samen.

6 likes

Ja op tiktok, zo’n leuk stel idd

5 likes

Zie wel vaker influenders die dat Dag Een volgen. Nu ook twee meiden van de Bachelor met Thomas, Indigo en Merel. En dan deelt Indigo dat ze de eerste weken maar 1200 kcal at, naast iedere dag sporten en 10k stappen. Ik vind dit niet echt een goed voorbeeld. Ze was al hartstikke slank en ben zeker een voorstander van een gezonde levensstijl, maar dit zo promoten vind ik niet top. 1200 kcal is echt te weinig.

8 likes

Ik erger me ook dood aan al die bners die dag één doen

8 likes

Waardoor? Het weggeven haar haar huisdieren?

3 likes

Nee omdat iedereen haar haat en ik dat zielig vind, maar ze maakt het er wel een beetje zelf naar inderdaad.

9 likes

Zat voor de grap weer eens op het profiel van Suz van Schaik te kijken en man, die is ook niet duidelijker gaan schrijven.

Ik zit duidelijk niet op de goede laag

19 likes

Ik heb het nu 4 keer gelezen en heb nog geen idee wat de boodschap zou moeten zijn.

14 likes

Voor 5000 euro met die 2 naar Ibiza voor een paar transformerende dagen klinkt voor mij echt als de HEL

11 likes

Heeft zij een kilo paddo’s op zitten vreten ofzo

18 likes

Wow ik was haar hele bestaan even vergeten maar hahahahaha wat is dit voor gare samenwerking met een soort monnik?

39 likes

Die muziekkeuze ook :joy: zo droog icm die foto

39 likes

Ik zit vooral te kijken naar die arm in het midden :sweat_smile: is het zijn rechterarm of haar linkerarm

18 likes

Haar hand denk ik en de onderkant van zijn jasje

12 likes

als chatgpt een mens was dan was zij het (maar miss zou chatgpt niet impulsief een varken kopen)

10 likes

Wat voor koortsdroom is dit :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Hij lijkt op die engerd van de film Split

7 likes

Dit proberen te lezen en te begrijpen geeft me hetzelfde gevoel in mijn hoofd als toen ik een burn-out had. Wat een vreselijke tekst

8 likes