Het influencertopic #24

Ze heeft op elke post ook echt maar 17 likes (terwijl ze 9,5 duizend volgers heeft) dus heel goed ontvangen worden ze niet (gelukkig)

6 likes

En toch lacht zij waarschijnlijk de billen uit d’r broek want er zijn gewoon gekkies die (veel?) geld betalen voor haar bullshit

7 likes

Daar kan je helaas niets over zeggen want je hoort nu van iedereen dat bijna niemand meer liked. Ik ken mensen die echt veel volgers hebben, die vervolgens aardig wat klanten via insta binnenhalen, maar alsnog weinig likes hebben. :woman_shrugging:

3 likes

Ja soms is dat echt zo. Ik heb jaren geleden een business account gemaakt. Ik post daar echt nooit meer iets op en er is ook weinig interactie. Toch krijg ik nog steeds nieuwe klanten die via Instagram / dm komen.
Moet je nagaan als je een influencer bent met een following en als je regelmatig blijft posten.

4 likes

Sanneke grapt op insta dat ze ooit zuurdesembrood cadeau wil omdat haar oven te klein is om ze zelf te bakken. Antwoordt iemand op die story: ā€˜Teske de Schepper bakt ze volgens mij?’

Ja, en?? Het is niet serieus, maar hoe is dit relevant? Teske woont in Limburg, Sanne in Hellevoet en die twee zijn al jaren niet meer zo bevriend als vroeger. Bovendien is het niet alsof Teske een winkel heeft ofzo, maar het is gewoon voor haarzelf.

Zeg je zulke onzin dan expres om iets op te rakelen of is dit gewoon een soort domheid of naĆÆviteit ofzo?

14 likes

Ik vrees bij een groot deel van reacties die ik op influencers lees dat het echt domheid/naĆÆviteit is.

6 likes

Onnedi heeft een huis gekocht en het is zo pretty! Aan de binnenkant kijkt het net een kasteel joh. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaan maken en ook leuk om te volgen

Ik word al moe bij het idee om het op te knappen en ben zelf al te moe om van mijn bank naar de keuken te lopen - 3 meter is dat.

3 likes

Ik vermoed dat ze zelf ook niet zo zeer heel veel zal opknappen

1 like

Charlotte Blitz is bevallen van een dochter, Loua!

Ooo ik weet dat je echt totaal geen naam kan claimen ofzo maar ik zou toch zo losgeslagen geĆÆrriteerd zijn als dan een andere influencer (in dit geval Charlotte) dezelfde naam heeft als mijn kind (in dat geval kae)

En dit is helemaal onredelijk en dat weet ik ook, ik heb ook geen kinderen dus snap niet waarom ik hier zoveel van vind

1 like

Huh, zij hebben toch niks met elkaar verder? En er zijn toch zoveel kinderen met dezelfde naam?:sweat_smile:
Als je bevriend bent ofzo vind ik het wat anders maar je kunt niet met elke random influencer rekening houden.

34 likes

Heh? Die naam is vet populair?

23 likes

Inderdaad, niet bepaald een superoriginele naam.

5 likes

De naam Loua kwam in Nederland helemaal niet voor, totdat het dochtertje van Kae Sutherland is geboren met de naam Loua. Ben wel eens benieuwd wat Kae daar van vindt. Bij mij in de nieuwbouwwijk heten zoveel meisjes Loua. Persoonlijk vind ik het een beetje inspiratieloos worden.

4 likes

Plus Loua is vernoemd naar haar oma’s.

5 likes

Ja girls nogmaals ik vind het ook totaal onredelijk van mezelf snap ook precies niet waarom ik er iets van vind maar dat heb ik al gezegd

2 likes

Ja en precies dat is ook ooit gebeurd met de namen Henk, Ingrid en Lotte. Ik snap echt niet dat je je hier zo druk om kan maken.

17 likes

Ze is influencer, part of her fucking job

28 likes

Meid je hebt helemaal gelijk!

2 likes