Of gewoon douchegel bij het inzepen of alleen water is al een wereld van verschil met droog
Het is nog nooit in je opgekomen om dat tijdens het douchen te doen?🫨
Moet nu ineens denken aan Mascha die zei dat ze in de douche met haar nagels over haar oksels gaat?? Brrr
Huh maar hoe dan?
Je dacht dat iedereen zn oksels droog scheert ipv nat met scheerschuim oid zoals de rest van het lichaam?!
Ik gebruik niks voor scheren behalve water onder de douche dus zo gek is je vraag niet
Ik ook
Ja maar dat is toch niet droog scheren? Gezien water nat is
Als ik al droog scheer, is het met een mesje zonder zo’n kussentjes die zo plakkerig worden als ze nat worden wat Vera nu dus gebruikt.
Ik scheer meestal buiten de douche als in droog en daarma afspoelen, dus is alsnog wel zonder water of scheerschuim oid scheren.
Ik krijg echt spontane scheerbultjes van dit gesprek zullen we het ff niet over ieders scheerroutine hebben
Ahw ik heb toch met Vera te doen. Ze had een positieve test, maar is uiteindelijk toch ongesteld geworden. Gun het ze wel echt (bron: Insta).
Ja, ik snap de verwarring ook. Er gaat dan zoveel door je heen dat het even tijd kost om dat allemaal weer te laten landen. Zoals ze ook omschrijft dat ze er weer klaar voor was en dan dit weer.
Ja dat is wel echt heel sneu en echt een mindfuck. Ik dacht trouwens dat zij heel uitgesproken geen kinderwens hadden, maar volg haar niet (op Youtube keek ik wel, maar bijv Insta niet en Youtube doet ze (bijna) nooit meer), misschien dat ze hier op Insta wel over heeft gedeeld. Hopelijk lukt het ze snel.
Ze heeft op insta inderdaad wel eensgedeeld dat ze eerst geen kinderwens hadden maar dat daar langzaamaan (doordat ze zich ook beter voelde zelf) toch ruimte voor is gekomen. Volgens mij heeft ze er ook in haar boek over geschreven? Maar dat heb ik niet gelezen.
ja volgens mij postte ze een keer dat ze nooit een kinderwens had maar de laatste jaren toch steeds meer
oh spuit 11
Dat berichtje van Sanne over die vriendin waarvan ze eerst dacht dat t een stalker was
Ja, dit komt in het boek voor.
Een paar dagen geleden was ze online aan het klagen dat veel van haar vrienden haar zoon nog steeds niet hebben ontmoet en nu ineens een vriendin op bezoek. Zó cringe en een beetje passief-agressief ook. Stuur gewoon een berichtje naar de persoon in kwestie om te zeggen dat je teleurgesteld bent, en praat er in het echt over. Roomyb doet dit ook altijd op haar stories
Ja maar Roomy heeft het ook wel heeeeeeeeeel zwaar he met alles