Het influencertopic #24

Maar je spreekt hier niet zo goed een verwachting uit van een dresscode?

Zoveel is het toch niet gevraagd om niet in dezelfde kleur te komen als de bruid? Ook niet als je 16 bent, en dan heb je toch ook een ouder die je ff kan adviseren.

En als er op een kaart staat: geen spijkerbroek/xx kleur/ of black tie, dan is dat toch vrij duidelijk? Je kunt het stom vinden (ik haat zelf pastel dresscode haha), maar er enigszins aan houden is gewoon fatsoenlijk.

7 likes

ja ik vind dit dus niet echt een ding, het gaat toch sowieso om jou de hele dag, zolang de rest een andere kleur aan heeft?
of was het voor de gasten/je nichtje superduidelijk dat jij een (blijkbaar saaie of heel casual?) outfit aan ging doen en wilde dat je gasten er ook niet te gezellig uit zouden zien?

@wompie ik zeg letterlijk dat ik het snap van de kleur! daar val ik niet over. en daarom nu ook mn vraag of de dresscode heel duidelijk niet té feestelijk was. (dan alsnog snap ik niet waarom je dat zou willen maargoed dat is mijn persoonlijke mening)

28 likes

Ik had een mooie simpele jurk met niet te veel poespas. Ik ben zelf geen type dat een grootste sisi jurk aanwil met allemaal hoepels, kant en tierelantijnen. En al helemaal geen korset. Zowel mijn man en ik zijn van praktisch. Dus ik was vrouwelijk, had een mooie nauwe jurk aan, want toen was ik nog mooi slank. Maar wel met ruimte om te bewegen en te ademen.

2 likes

Pff, over ongeloofwaardige spon gesproken: Noor Oostenveld is zwanger en eet altijd supergezond en komt nu met een ad voor Knorr. Heb dat nog nooit bij haar voorbij zien komen. Nu onder het mom van handig voor de kraamweek.

2 likes

Mag ik vragen hoe oud jij bent?

10 likes

Is mijn leeftijd van toepassing?

4 likes

Ben gewoon benieuwd of mijn inschatting nav je posts klopt

21 likes

Sowieso 45+

2 likes

Ze heeft een baby dus ik betwijfel dat

2 likes

Zegt ze :clown_face:

7 likes

Echt boomer

4 likes

Oh, ik vind @Telefoonnummer juist heel jong overkomen. En heel beschermd en in een klein dorp opgegroeid.

10 likes

oke ja prima, simpele jurken kunnen heel mooi zijn als het goed gedaan is hoor in principe no judge verder maar hoe ga je dan blijkbaar zonder te communiceren verwachten dat mensen niet ‘groter dan de bruid’ komen als je zelf dus een heel simpele jurk aan heb. dan is ‘groter dan de bruid’ toch al teringsnel als je een beetje feestelijk(er) gaat.
nja you do you hoor maar ik vind de hele mindset, die ik niet alleen bij jou zie/hoor maar ook gewoon NL polderfashion cultuur om er vooral niet tĂ© leuk en feestelijk uit te zien, gewoon heel saai en geestdodend. als bv die jurk van bonnie een andere kleur was geweest zou ik alsnog echt teleurgesteld en lowkey boos zijn dat een vriendin in een fucking uitgelubberde zomernachtjapon met wsslk die TEVA’S aan naar mijn bruiloft komt, kom op man, doe een beetje je best? is toch voor jezelf ook leuk.

67 likes

Met mijn manier van communiceren is niks mis. Ook niet geweest.

4 likes

Je bent de enige zo te lezen. :joy:

4 likes

Maar wat is dan het idee? Dat je zegt ik ga heel simpel dus ik wil dat jullie basic outfits dragen om mij niet te outshinen?

Klinkt gezellig.

24 likes

oke dan nogmaals de vraag waar je geen antwoord op gaf: was het voor de gasten/je nichtje superduidelijk dat jij een heel simpele outfit aan ging doen en wilde dat je gasten er ook niet te gezellig uit zouden zien, heb je dat zo op de uitnodiging gezet?

7 likes

Zeker niet hoor :joy:

5 likes

Nee dat zet je niet op de uitnodiging. Ik heb ze foto’s laten zien.

1 like

oja superduidelijk gecommuniceerd inderdaad

8 likes