Niet op bezoek. Sanne ging zelf naar R’dam om haar kind te laten kennismaken met die vriendin.
Ze doet net alsof ze in een of ander gat woont waar je met geen mogelijkheid kan komen. Logisch dat ze naar Rotterdam gaat, dat is (vaak wel) bereikbaar met ov.
Als je vanaf je huis naar rotterdam kan komen betekend dat je ook terug kan dus je berichtje gaat niet op
Roooooomy is eigenlijk best wel positief de laatste tijd op insta en ze is tenminste niet zo doodsaai beige als al die Lottes, Sarah’s, Manons, en hoe ze dan ook heten.
Volgens mij is ze wel happier nu.
Wat een rare blog dit?
Wie moet Nova dan zijn? Of bedoelt ze daar AI mee?
Zo wat cringe dit. Soort ultieme humble brag via AI.
Dit is net als een droom van iemand lezen: totaal niet boeiend
Ja al die mensen die foto’s en beschrijvingen van AI over zichzelf delen is net zo’n buzzfeed quiz resultaat over wat voor tosti je bent. Nobody cares
Croque bolognaise!
waarom zijn jullie tosti’s zoveel beter altijd ik heb zovaak zin in een croque met 4 kilo beschamel en kaas en een eitje erboven maar dat bestaat hier gewoon zo goed als niet
(zovaak zin in een croque die ik dus niet zelf hoef te maken)
Don’t shame the bechamel
Classic Cynthia toch? Ze had vroeger toch geregeld van die egomane winacties met opdrachten als “beschrijf mij” of “wat heb je van mij geleerd?”
Schaamteloos zelfingenomen.
hahahahaha ik lees het nu ook meteen als busgaamel who0psie
ik heb werkelijk nog nooit zoiets navelstaarderigs gelezen. Genieten dit
Deze vrouw… (Cynthia bedoel ik dan dus)
Wow, echt een van de gaarste dingen die ik de laatste tijd heb gelezen. Zal AI dit echt helemaal zo hebben geschreven? Hoe kan Nova ( ) nou weten dat Cunthia een retreat organiseert ‘waar mensen huilend van dankbaarheid vertrekken’?
Cunthia is dit een typo of een pun?
Hahaha, een typo! :’)
Haar drag name
En dit heeft haar waarschijnlijk 5 minuten tijd gekost