Het influencertopic #24

Niet op bezoek. Sanne ging zelf naar R’dam om haar kind te laten kennismaken met die vriendin.

1 like

Ze doet net alsof ze in een of ander gat woont waar je met geen mogelijkheid kan komen. Logisch dat ze naar Rotterdam gaat, dat is (vaak wel) bereikbaar met ov.

3 likes

Als je vanaf je huis naar rotterdam kan komen betekend dat je ook terug kan dus je berichtje gaat niet op :joy:

8 likes

Roooooomy is eigenlijk best wel positief de laatste tijd op insta en ze is tenminste niet zo doodsaai beige als al die Lottes, Sarah’s, Manons, en hoe ze dan ook heten.

Volgens mij is ze wel happier nu.

15 likes

Wat een rare blog dit?

Wie moet Nova dan zijn? Of bedoelt ze daar AI mee?

5 likes

Zo wat cringe dit. Soort ultieme humble brag via AI.

46 likes

Dit is net als een droom van iemand lezen: totaal niet boeiend

29 likes

Ja al die mensen die foto’s en beschrijvingen van AI over zichzelf delen is net zo’n buzzfeed quiz resultaat over wat voor tosti je bent. Nobody cares

45 likes

Croque bolognaise!

13 likes

waarom zijn jullie tosti’s zoveel beter altijd :sob: ik heb zovaak zin in een croque met 4 kilo beschamel en kaas en een eitje erboven maar dat bestaat hier gewoon zo goed als niet

(zovaak zin in een croque die ik dus niet zelf hoef te maken)

8 likes

Don’t shame the bechamel :sob:

49 likes

Classic Cynthia toch? Ze had vroeger toch geregeld van die egomane winacties met opdrachten als “beschrijf mij” of “wat heb je van mij geleerd?”

Schaamteloos zelfingenomen.

8 likes

hahahahaha ik lees het nu ook meteen als busgaamel :joy::joy: who0psie

2 likes

ik heb werkelijk nog nooit zoiets navelstaarderigs gelezen. Genieten dit

19 likes

Deze vrouw… :joy: (Cynthia bedoel ik dan dus)

5 likes

Wow, echt een van de gaarste dingen die ik de laatste tijd heb gelezen. Zal AI dit echt helemaal zo hebben geschreven? Hoe kan Nova ( :clown_face:) nou weten dat Cunthia een retreat organiseert ‘waar mensen huilend van dankbaarheid vertrekken’? :face_with_raised_eyebrow:

20 likes

Cunthia :joy: is dit een typo of een pun? :eyes:

34 likes

Hahaha, een typo! :’)

5 likes

Haar drag name

40 likes

En dit heeft haar waarschijnlijk 5 minuten tijd gekost :joy:

3 likes