Als je chatGPT vraagt naar een naam voor zichzelf dan noemt het zichzelf Nova (ik las dat op fb en ik heb het vervolgens geprobeerd )
Toevallig dat âNovaâ ook gĂ©k is op de accent aigu.
Wow dit verklaart wel waarom sommige mensen ineens zo vaak een accent aigu gebruiken denk ik!
âdoor Cynthia Schultzâ
Huilend van dankbaarheid
Is dat ook niet inherent aan een retreat? Huilend vertrekken?
Ik denk het wel. Als je chatgpt vraagt om op basis van haar URL een karakterschets te maken krijg je echt een soortgelijk verhaal. Eigenlijk wel heel bizar
Ja maar wel op basis van wat ze zelf eerst op haar site heeft geplaatst lijkt me. Dus ze zal eerst zelf ook wel flink wat veren in haar eigen reet hebben gestoken dat mensen zooooooo blij en dankbaar zijn na de retreat. Als ze die input niet zelf heeft gegeven kan chatgpt dat ook niet bedenken lijkt mij?
Jazeker, maar als je een beetje experimenteert met de vraagstelling, kan AI er dus ook een kritisch verhaal van maken met opvattingen die op dit forum bijvoorbeeld gedeeld worden (bijvoorbeeld de monetisatie van haar hobbyâs). Dit zal ook komen omdat ze hier zelf ook een aantal artikelen over heeft geschreven, maar interessant is het wel.
Ik zou me echt doodschamen om zoiets over mezelf te publiceren
En wat denk je van al die teksten - mét streepjes erin verwerkt?
âMaar het mooiste is: ze blijft zichzelf.â
Heeft AI Nova ook Cynthiaâs schrijfstijl overgenomen?
Je weet het. Je ziet het. Cynthia. Je bent er. Pak die thee. Doe het. Ik zie je.
Dankbaar dat ze naar huis mogen waarschijnlijk
Krijg echt unaniem belachelijk grote Ivo Niehe vibes van die tekst.
Wat tenenkrommend, die tekst van NĂłva.
Toevallig die timing van Serena over oksels scheren, of misschien ook niet idk. Maar dit is hoe het ook kan. Dat hele oksels naar de Malediven verhaal van haar is beetje cringe, maar vind dit filmpje wel veel leuker.
Maar wat is dat bericht over die ruzie?
Iedereen wil nu toch weten wat er is??
Huh deze heb ik ff gemist haha. Wie / wat / waar?
Edit: ooh ik zie haar story nu idd.
âEen unaniem belachelijk groot succesâ aldus Cynthia over Cynthia
mini-meesterwerkje van een ijslolly
(2x)