De ironie dat Yara Mairin op een event is en wordt bijgepraat over biodiversiteit. Haar tuin is een grote beige grind bak
Maar hopelijk gaat iets veranderen in haar tuin en komt er meer groen
De ironie dat Yara Mairin op een event is en wordt bijgepraat over biodiversiteit. Haar tuin is een grote beige grind bak
Maar hopelijk gaat iets veranderen in haar tuin en komt er meer groen
Ja heeft ze wel eens aangegeven dat ze meer groen wil en gevraagd welke planten aanraders zijn etc.
Ja echt raar. Er is 0.0 sprake van biodiversiteit in haar tuin, letterlijk alles is betegeld. En de type planten/groen die ze heeft en wil: olijfboom en grassen:joy:
Ik gok dat extra groen gaat bestaan uit 2 leibomen tegen de schutting
Ha flashback naar die grindtuin van Tien van Wil. En dat die kinderen in die grindbak moesten spelen.
En voor extra kleur een beige buitenkleed
Bonnie heeft weer een prachtige bruiloftsoutfit uitgekozen. Staat ook mooi naast het serieuze pak van Nick 🫣
Ik denk dat ze de teva’s aanhad en die expres uit de foto heeft gecropt omdat er hier altijd over wordt gezeurd.
100%
Weet niet wat de bruid aanhad en misschien ben ik hierin bekrompen, maar ik vind het zelf altijd not done om een witte jurk aan te trekken naar een huwelijk.
Jaa, ik dacht even dat zij getrouwd was! Maar bedacht me toen dat ze allang getrouwd zijn.
Zou ik inderdaad ook niet doen. Ik keek laatst even in de h&m app en daar waren dit de bovenste twee jurken vond dat ook wel bijzonder
Zou echt pissed zijn als iemand wit draagt op mijn bruiloft als ik dat zelf ook doe. Dat is toch gewoon een ongeschreven regel?
Ja maar deze jurk telt denk ik niet
Ik ben getrouwd in kleur en had op de kaart gezet dat het mijn kleur was die dag. Veel begrepen dat niet. Gelukkig heeft de fotograaf die mensen wat aan de zijkant neergezet zodat de nadruk wel echt op mijn man en mij lag. Ook mijn aangetrouwde nichtje van toen 16 kwam in 1 of andere imposante jurk aankakken, die een stuk meer aanwezig was dan mijn eigen. Die werd ook wat naar achteren gezet op de foto’s.
Ik zal geen foto posten, want de bruid is zelf geen influencer, maar je kan de jurk zien in Bonnies story. Het is een witte/crème jurk, maar geen traditionele bruidsjurk.
dus mensen kwamen juist aan in dezelfde kleur als jij…? wat kut
Oh wat vervelend.
Het ligt er denk ik wel aan hoe je het precies op de kaart hebt vermeld. Dus was het duidelijk dat het alleen jouw kleur was en dat het verzoek aan de gasten dus was om deze kleur niet aan te doen?
Anders snap ik de verwarring ergens wel. Er zijn namelijk soms ook huwelijken met een kleur(en)thema. Dus als je zegt “mijn kleur is blauw” kan ik me nog voorstellen dat mensen dat lezen/begrijpen als: het kleurthema van de bruiloft is blauw. Maar goed alsnog heel vervelend voor jou
Vind het altijd zo raar als influencers een vraagsticker doen met q&a en dan één vraag beantwoorden. In dit geval Vera. En dan ook nog zon stomme vraag als hoe gaat het met je 🫠
Aaaaaaaandacht.
Heel kut natuurlijk dat ze weer een miskraam heeft gehad maar heb echt het gevoel alsof ze het heel erg uitmelkt