Nou ja, tegenwoordig? Het stelsel dat we nu hebben is sinds 2006 ingevoerd. Toen was Rutte nog niet eens premier. Kabinet Balkenende heeft dit doorgevoerd. Maar goed, je basisverzekering is de basis en voor veel zaken moet je gewoon aanvullend verzekeren. Volgens mij weten de meeste mensen best dat de basisverzekering steeds meer uitgekleed wordt en Sanneke lijkt me geen domme meid. Dus ja dan lijkt het me wel handig om het uit te zoeken, als je een kinderwens hebt. Ik ben het er verder mee eens dat het eigenlijk belachelijk is dat lactatiekundige zorg niet vergoed wordt vanuit de basisverzekering, maar met de huidige vergrijzing moeten er toch echt keuzes gemaakt worden.
Zit je Rutte nou te verdedigen
Nee maar het is toch een feit dat hij dit stelsel niet heeft ingevoerd. Daarnaast is dit stelsel juist ingevoerd zodat je niet meer ziekenfonds (voor de ‘arme’) en particulier had (voor de ‘rijke’).
Over dat vd lactatiekundige: in het ziekenhuis zelf hoort dat gewoon bij de zorg die je al krijgt (ze zijn er wel alleen overdag/doordeweeks meestal).
Maar eigenlijk belachelijk dat ondanks dat de who aanraadt om minstens 2 j borstvoeding te geven, maar onze overheid zorgt dat lactatiekundige zorg niet vergoed wordt, en je betaalde kolfrecht maar tot 9 maanden is als je weer gaat werken…
Ehh… dit dus.
Sanneke is geen domme meid, ergo: eigen schuld dikke bult. Dit is dat nare narratiefje dat ik bedoel!
Poh, intens wel
Mag Sanneke naar het mommybloggertopic als het zo door gaat?
Ben je eigenlijk pas moeder na het baren?
Zullen we even niet doen alsof lactatiekundigen tovenaars zijn?
Wie zegt dat en hoezo gaat het hier nu over
Krijg opeens een flashback naar vroeger toen ik naar de orthodontist voor een intake ofzo moest. Mijn moeder zei toen dat ik wel moest zeggen dat we particulier verzekerd waren. Blijkbaar kon dat je wachttijd behoorlijk verkorten.
(Niet dat ik dit goedkeur oid, maar moest er opeens aan denken).
Ja, ophoepelen, ze is tenslotte erg zwanger.
Jaaa heb ik ook! Ik dacht het oude huis van Rianne Meijer maar weet niet zeker. Die waar Elise Boers ook tijdelijk in zat
Wie??
Die (eind-?)redacteur van de LINDA die een hele populaire Twitteraar was, tot haar man op ging scheppen dat hij alvast de foto’s van het tietennummer doorgestuurd had gekregen en ze gecanceld werd.
Ze had ook een heel hysterisch ingericht huis
Maar werkte het?
Huis van Rianne is een benedenwoning. De nieuwe woning van Billie Rose is dat niet.
Serieus antwoord, maar ik denk van niet aangezien er zoveel vrouwen met miskramen ed. zijn en in mijn ogen maakt dat ze wel moeder alleen niet van een levend kind verdrietig genoeg.
Marijn Kuipers en Dave Roelvink hebben een relatie. Niet perse een combi die ik had verwacht, maar allebei niet vies van aandacht.
Ik zal wel weer onder een boomer steen hebben gelegen maar ik heb echt geen idee wij Marijn Kuipers is zelfs nadat ik nu uitgebreid op haar insta heb gekeken, nog steeds geen idee haha