Het influencertopic #24

Die (eind-?)redacteur van de LINDA die een hele populaire Twitteraar was, tot haar man op ging scheppen dat hij alvast de foto’s van het tietennummer doorgestuurd had gekregen en ze gecanceld werd.

Ze had ook een heel hysterisch ingericht huis

19 likes

Maar werkte het?

5 likes

Huis van Rianne is een benedenwoning. De nieuwe woning van Billie Rose is dat niet.

4 likes

Serieus antwoord, maar ik denk van niet aangezien er zoveel vrouwen met miskramen ed. zijn en in mijn ogen maakt dat ze wel moeder alleen niet van een levend kind verdrietig genoeg.

13 likes

Marijn Kuipers en Dave Roelvink hebben een relatie. Niet perse een combi die ik had verwacht, maar allebei niet vies van aandacht.

3 likes

Ik zal wel weer onder een boomer steen hebben gelegen maar ik heb echt geen idee wij Marijn Kuipers is :joy: zelfs nadat ik nu uitgebreid op haar insta heb gekeken, nog steeds geen idee haha

52 likes

Een instamoppie die volgens mij vooral bij mannen bekend staat om haar :peach: en dit ook goed in beeld brengt. Ze doet nu ook mee met Expeditie Robinson. Verder een beetje categorietje Lies Zahra en Juultje Tieleman.

10 likes

Oh zij is dat meisje die je nu ineens veel bij Enzo ziet. Iets te joviaal voor mij

8 likes

Voor wie het visumverhaal van Sharelotte volgt, maar het niet trekt om haar podcast te luisteren:

Bij de afspraak die deel uitmaakt van de visumprocedure bleek dat ze het verkeerde formulier hadden ingevuld. Ze hadden het formulier voor private family-visit gebruikt, maar hadden voor private tourist-visit moeten kiezen. Nadat het goede formulier was ingevuld, bleek dat een nieuwe afspraak pas op 23 september kan, maar zijn vlucht is geboekt voor 7 oktober en tussen de afspraak en de afgifte van het visum zit drie weken … dat lukt dus niet. Ze hebben gebeld en hopelijk kan de afspraak toch eerder.

25 likes

Wat dom ook???

18 likes

Ja maar het is niet alsof dit hele verhaal niet dom is :smiling_face_with_tear:

95 likes

Heb je toevallig ook het deel gehoord over dat hij filmpjes maakte dat hij een christelijke vrouw oid wilde en dat ze daar discussies over hadden? Daar had ze het over in haar TikTok en zou ook besproken zijn in een podcast, maar heb geen zin om te luisteren :skull:

7 likes

Kan iemand met meer fashion sense mij vertellen of die twee fotoshoot outfits van roomy ergens op slaan?

14 likes

Jaa ff net iets te aanwezig in die vlogs van Enzo. Ze wil iets te graag ofzo.

Myron van Enzo vind ik bijvoorbeeld een super rustig en lief meisje. Ze heeft van die day in my life vlogs en vind ik ook chill om naar te kijken. Zo positief en rustig altijd.

6 likes

Wrs ziet ze hem, haar en de kids al als een family.

4 likes

Over die filmpjes heeft ze in de podcast niet direct iets gezegd, geloof ik. Wel over wat fundamentele verschillen tussen hen en in hoe ze denken en hoe ze daarmee omgaan: wel bespreken hoe ze concreet met bepaalde situaties omgaan of om zouden gaan, niet alle achterliggende ideeën bespreken. En in de ideeën over die concrete situaties vinden ze elkaar dan toch wel.

9 likes

friet

OMG

6 likes

friet
Friet
P.atat
Fr.iets

5 likes

Patatiets

5 likes

O ja, dat echt sowieso. Ze zegt ook regelmatig ‘als we straks een gezin vormen’ en ‘als we straks getrouwd zijn’. En dan ‘als’ bedoeld als dat het in haar hoofd echt vaststaat dat dat gaat gebeuren. Op zich wel leuk als mensen op die manier relaties aangaan in plaats van het eindeloos aftasten en wikken en wegen wat je vaker ziet, alleen in dit geval wel heel voorbarig.

5 likes