Het influencertopic #24

Ja maar gebruik dan geen vraagsticker die je zelf hebt ingevuld. Gewoon een post maken als je zelf kwijt wil dat je er even niet lekker in zit.

8 likes

Ja en dan antwoorden met “zo lief dat je dit vraagt!!”

6 likes

Haha volgens mij sturen ze 9 van de 10x ook zelf die vraag in :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ik dacht het zelfde :joy:

3 likes

HoE gAaT hEt Nu EcHt MeT jE :smiling_face_with_tear:

5 likes

Net zoals: “ik kreeg massaal veel dm’s over welk jurkje ik hier droeg” please stop

6 likes

Oh nee. Ik had erin gezet dat het alleen de kleur was voor de bruid. Dat was ik dus. Snap niet dat mensen dat niet duidelijk hadden. Plus je ziet mensen nog en heb altijd ook nog mondeling medegedeeld dat ik niet wilde dat anderen ook in die kleur aan kwamen kakken. En dus een nichtje in 1 of andere sisi jurk.

7 likes

Dus je had duidelijk op de kaart gezet: “alleen ik draag blauw op deze dag” apart dat mensen dat negeren

13 likes

Ja vind dat zelf onbeschoft. Draag ook geen wit/creme of iets wat er op lijkt wanneer ik weet dat de jurk wit is. Vind dat toch echt een regel die niet geschonden mag worden.

12 likes

Ja dat vind ik dan ook heel onbeschoft. Het lijkt me een hele kleine moeite om een andere kleur aan te doen als je daar expliciet om hebt gevraagd.

6 likes

Ja eens! Echt schaamteloos.

Ik vind Bonnie’s jurk ook echt ongepast ook al is het een lelijke flodderjurk. Ik snap dat je zwanger bent en de keuze beperkt is, maar er zijn genoeg andere outifts die je aan kunt doen.

De setting is zo te zien ook best informeel en de bruid idd best casual, dus dan vind ik het al helemaal niet kunnen (al ziet de bruid er wel leuk en bridal uit vind ik!)

11 likes

ik snap hoe kut het is met die kleur maar ik vind het toch zo zuur als mensen vinden dat bruiloftsgasten overdressed kunnen zijn, zeker zo’n meisje van 16 die waarschijnlijk gewoon dacht kicke ik ga uitpakken en mijn best doen! die dan door een volwassen vrouw op een forum wordt getrashtalked erom.

hoop als ik ooit ga trouwen dat ik alleen maar sicke jurken en pakken om me heen zie en iedereen in ieder geval iets draagt dat ze anders nooit zouden (kunnen) dragen maar op een bruiloft wel een keer de kans voor hebben

147 likes

Heel mooi basic inderdaad. Die sluier maakt het wel af.

4 likes

Gelukkig ken jij mijn nichtje niet en ik wel.
Ik vind dat je hierin met 16 jaar wel kan bedenken dat het niet de bedoeling is dat je groter gaat dan de bruid.

5 likes

Maar je spreekt hier niet zo goed een verwachting uit van een dresscode?

Zoveel is het toch niet gevraagd om niet in dezelfde kleur te komen als de bruid? Ook niet als je 16 bent, en dan heb je toch ook een ouder die je ff kan adviseren.

En als er op een kaart staat: geen spijkerbroek/xx kleur/ of black tie, dan is dat toch vrij duidelijk? Je kunt het stom vinden (ik haat zelf pastel dresscode haha), maar er enigszins aan houden is gewoon fatsoenlijk.

7 likes

ja ik vind dit dus niet echt een ding, het gaat toch sowieso om jou de hele dag, zolang de rest een andere kleur aan heeft?
of was het voor de gasten/je nichtje superduidelijk dat jij een (blijkbaar saaie of heel casual?) outfit aan ging doen en wilde dat je gasten er ook niet te gezellig uit zouden zien?

@wompie ik zeg letterlijk dat ik het snap van de kleur! daar val ik niet over. en daarom nu ook mn vraag of de dresscode heel duidelijk niet té feestelijk was. (dan alsnog snap ik niet waarom je dat zou willen maargoed dat is mijn persoonlijke mening)

28 likes

Ik had een mooie simpele jurk met niet te veel poespas. Ik ben zelf geen type dat een grootste sisi jurk aanwil met allemaal hoepels, kant en tierelantijnen. En al helemaal geen korset. Zowel mijn man en ik zijn van praktisch. Dus ik was vrouwelijk, had een mooie nauwe jurk aan, want toen was ik nog mooi slank. Maar wel met ruimte om te bewegen en te ademen.

2 likes

Pff, over ongeloofwaardige spon gesproken: Noor Oostenveld is zwanger en eet altijd supergezond en komt nu met een ad voor Knorr. Heb dat nog nooit bij haar voorbij zien komen. Nu onder het mom van handig voor de kraamweek.

2 likes

Mag ik vragen hoe oud jij bent?

10 likes

Is mijn leeftijd van toepassing?

4 likes