Ben gewoon benieuwd of mijn inschatting nav je posts klopt
Sowieso 45+
Ze heeft een baby dus ik betwijfel dat
Zegt ze
Echt boomer
Oh, ik vind @Telefoonnummer juist heel jong overkomen. En heel beschermd en in een klein dorp opgegroeid.
oke ja prima, simpele jurken kunnen heel mooi zijn als het goed gedaan is hoor in principe no judge verder maar hoe ga je dan blijkbaar zonder te communiceren verwachten dat mensen niet ‘groter dan de bruid’ komen als je zelf dus een heel simpele jurk aan heb. dan is ‘groter dan de bruid’ toch al teringsnel als je een beetje feestelijk(er) gaat.
nja you do you hoor maar ik vind de hele mindset, die ik niet alleen bij jou zie/hoor maar ook gewoon NL polderfashion cultuur om er vooral niet té leuk en feestelijk uit te zien, gewoon heel saai en geestdodend. als bv die jurk van bonnie een andere kleur was geweest zou ik alsnog echt teleurgesteld en lowkey boos zijn dat een vriendin in een fucking uitgelubberde zomernachtjapon met wsslk die TEVA’S aan naar mijn bruiloft komt, kom op man, doe een beetje je best? is toch voor jezelf ook leuk.
Met mijn manier van communiceren is niks mis. Ook niet geweest.
Je bent de enige zo te lezen.
Maar wat is dan het idee? Dat je zegt ik ga heel simpel dus ik wil dat jullie basic outfits dragen om mij niet te outshinen?
Klinkt gezellig.
oke dan nogmaals de vraag waar je geen antwoord op gaf: was het voor de gasten/je nichtje superduidelijk dat jij een heel simpele outfit aan ging doen en wilde dat je gasten er ook niet te gezellig uit zouden zien, heb je dat zo op de uitnodiging gezet?
Zeker niet hoor
Nee dat zet je niet op de uitnodiging. Ik heb ze foto’s laten zien.
oja superduidelijk gecommuniceerd inderdaad
Ja, ze gingen mee om een trouwpak uit te kiezen voor mijn man. Dus dan moeten ze wel weten wat ik uitgekozen had. Het moet wel bij elkaar passen natuurlijk.
En mijn man mocht niet weten wat ik aanhad.
Dus je had op jouw kaart geen dresscode voor de gasten en alleen de kleur voor de eigen jurk? Of begrijp ik dit verkeerd?
Ja dat kan ook, maar dan ben je van binnen gewoon 45+
Ja dat is waar boomer is een lifestyle geen leeftijdscategorie
Nee het idee was dat het duidelijk was wie er nou echt gingen trouwen.
Dat het zo onder een vergrootglas moet liggen hier verbaasd me.
Zal wel de boomer of het bekrompen dorpsmeisje in mij zijn.
Lol zoveel mis hier