Kleine influencers worden (soms) ook grof betaald. Er wordt flink ingezet op kleine influencers omdat dat op dit moment beter zou werken dan de grote namen
Verbaasde me ook! Echt een duur huis, huis in spanje, veel vakanties, en een nieuwe auto. Maargoed, ze plaatste net een tiktok met een zwangerschapstest op de achtergrond, miss ook een verhuisreden?
Kan me bijna niet voorstellen dat dit perongeluk is.
Nee, hij staat wel.heel gek prominent in beeld. Maar dat doe je toch niet voor de grap?
Misschien een ad met clearblue? Of iets voor de views?
Onder de namen video van Bonnie (de nieuwste video, kijk normaal niet maar dacht is ze al bevallen) noemen mensen hoe ze hun kinderen genoemd hebben of willen noemen en het zijn bijna allemaal zulke lelijke namen ![]()
Iemand wil haar zoon Jeppe-Knut noemen hahahaha wat kut
Hopelijk spreken ze dat dan op z’n Frans uit?
![]()
Moet ze wel bam worden, geen weldenkend mens man/vrouw gaat toch akkoord met zo’'n naam ![]()
![]()
Ik ken een kind dat zo heet. Ik dacht de eerste paar keer dat het een afkorting was… maar dat was de hele naam.
Over namen gesproken. Manon tilstra heeft een dochter Lori. Maar ze spreekt de naam met Nederlandse r uit. Dat vind ik lelijk klinken
Googlen mensen nooit de namen? Ik heb dat met de naam van de jongste dochter van Pip Pellens. Dat betekent in het Gronings ook iets niet zo vriendelijks ![]()
Wel handig als je dan ook de naam erbij vermeldt
Wat betekent die naam dan? Vind het wel een leuke naam en kan echt niks erover vinden qua betekenis
Is het een meisje??! Minne is een (Friese) jongensnaam.
Boeie
Ja een meisje! Ik vond ook de combi met de eerste wat gek, die heette Lucy of Lily oid
Allemaggies, is zij nog steeds zwanger?