Het influencertopic #24

Maar dat lijkt me toch sowieso duidelijk, aangezien jij daar staat met je man en de dag om jullie draait en de mensen die er zijn weten op welke bruiloft ze zijn.

Ik ben op een hoop bruiloften geweest en nog nooit gehad dat het onduidelijk was wie er nou eigenlijk ging trouwen.

31 likes

Lol, ik snap hier zo niks van. Ik zou juist willen dat mensen hun best doen om er mooi uit te zien, zou het nichtje toejuichen.

39 likes

Hahah zou wat zijn dat je op een bruiloft komt en vraagt: wie gaat er ook alweer trouwen?

15 likes

De zestienjarige natuurlijk

49 likes

Ik vind het gezeik over wat iemand aanheeft op een bruiloft altijd zo vermoeiend en ik kan mij ook écht niet voorstellen dat ik mij hier druk over zou maken als ik ging trouwen. En ook over Bonnie; ze is hoogzwanger en heeft misschien iets aangedaan wat ze had en niet een “geschikte” jurk die ze nu zwanger past gekocht om één keer aan te doen, en ook dikke kans dat ze bij de bruid heeft gecheckt of het oké was?

46 likes

Sommige bruiden zijn echt tijdelijk ontoerekeningsvatbaar hoor. Underdressed is een schande maar komt er eens een gast die echt uitpakt voor jouw (!!) grote feest, is het weer niet goed.

45 likes

Ja dit in combinatie met Hollands calvinisme

9 likes

Waarom gaat het hier steeds over bruiloften en bonnie? Kunnen we niet een apart Bonnie topic aanmaken?

10 likes

:yawning_face:

9 likes

Ik vind de bruiloftoutfit van Bonnie mwah, maar haar casual outfits helemaal spuuglelijk.
Een fietsbroek met een kort t-shirt waar je blote buik onder vandaan komt. Het zal wel fashion zijn, maar stijlvol is het niet

5 likes

Dit klinkt ook een beetje als jaloezie? I mean, dat meisje (van 16) heeft er waarschijnlijk superveel zin in gehad. Zie niet in je verhaal dat ze dezelfde kleur aanhad en het feit dat je er ‘aangetrouwd’ bij moet noemen? Anyway ik zou het juist leuk vinden als niet iedereen in een outfitje van de markt kwam opdagen :smiling_face_with_tear:

34 likes

Hahaha wat een boomer energy dit topic

14 likes

Daar heb je gelijk in

4 likes

Misschien had jij zelf dan ‘groter moeten gaan’ dan je 16 jarige nichtje op je eigen trouwdag.

33 likes

Ik ben nu heel benieuwd naar de outfits. Heb je een foto van wat jij aanhad, en wat je nichtje aanhad? @Telefoonnummer (internet foto van iets wat er bij in de buurt komt is ook goed.) Want zoals @FredPaillet altijd zegt, foto praat makkelijker.

4 likes

Go big or go home.

18 likes

Haha om daarna nog 20 berichten te lezen waarin haar jurk wordt gebasht? Ik ben het verder met jullie eens maar je gelooft toch niet serieus dat ze foto’s gaat plaatsen

Edit: oh sorry ontopic!!

6 likes

Zoals jijzelf en anderen al zeiden is het een kwestie van smaak, maar ik zou er inderdaad ook niet voor kiezen, een croptop en een korte legging met een stuk blote hoogzwangere buik. #boomerenergy

4 likes

Nee waarchijnlijk niet, maar ik heb nu dus heel erg in mijn hoofd zitten dat die meid zoiets aanhad:

34 likes

Ik zie meer die gele jurk van Belle & het Beest voor me.

10 likes