Ze is vinted verslaafd dus ik vind dat die smoes van geen geschikte jurk vinden niet geldt:joy:.
Mean girls vibes hier
Dit was ook een nieuw gekochte jurk dus het gaat sowieso niet op
Wie weet heeft Bonnie ook wel gevraagd aan de bruid of het oke was dat ze die jurk aantrok die dag. Wat een gezeik om een outfit.
Was het niet een pastel kleur die wit lijkt op de foto
Ja maar liever niet soort dingen bij mij neerleggen Gewoon zelf nadenken. Dan moet ik weer ‘nee liever niet’ ofzo zeggen en dat vind ik toch ongemakkelijk.
Aan de andere kant: het is wel jouw dag en als iemand twijfelt of zijn/haar outfit wel kan… Oke als je twijfelt kun je je sowieso afvragen of je niet beter wat anders kan aantrekken maar toch.
Ja maar gewoon geen witte jurk aandoen. En idd als je twijfelt, niet doen.
Wow ja die zit echt te spacen
Het is toch gewoon een “grapje” (een “ludieke” reclame)?
Ja jongens ik ben wel knap maar niet dom! Maar het is dan toch alsnog cringe en niet grappig
Cynthia met haar ‘ben een go with the flow mens’, lekker losjes en spontaan etc. Ik vind haar ZO het tegenoverstelde overkomen, enorm neurotisch en dwangmatig. Maar das misschien de grap van haar post.
Als je een agenda hebt gemaakt die structuur junkie heet, geloof ik dit ook niet meer.
Als je naar de 2e foto slide staat er toch ook ‘zolang de flow maar precies gepland en uitgestippeld is’.
Ohja zie het haha. Vind haar ook echt precies het tegenovergestelde overkomen, dacht al dat ze een vertekend zelfbeeld zou hebben maar valt mee dus. NB alsnog raar dat ze dat dan ziet als ook een flow/spontaan of wat dan ook of het is echt zelfspot.
Haha ja ik had die tweede foto eerst ook niet gezien en dacht ook meteen oké WAT haha.
Volgens mij is de curly girl methode waar ze ons in mee zou gaan nemen inmiddels ook een stille dood gestorven.
Daar komt nog een cursus van, heb geduld…
Nina Warink is bevallen: Tobi!