oh really? nooit voorbij zien komen
Ik heb wel eens voorbij zien komen dat ze allebei toen ze een stuk jonger waren een keer zijn vreemdgegaan. Maar dat zegt niks over hoe het nu is, zijn ook al sinds ze super jong waren samen.
Dit zegt mij ook zo niks. Dacht idd een keer toen ze jonger waren en dat er roddels waren dat Nina vreemd was gegaan met een marinier toen de op Aruba (?) woonde. Al wel heel lang geleden.
Ja dit en Kelvin met Diana Leeflang (Disfordazzle). En dat hij vlak daarna Nina ten huwelijk heeft gevraagd als goedmaker (volgens de juicechannels).
Zij heeft/had dan in die tijd zelf ook een relatie toch of niet? (Wellicht open relatie, geen idee)
Oh dat weet ik niet! Ik volg haar niet en de juicechannels ook niet echt maar dit was blijven hangen haha.
Vind Nina wel zo’n type dat dan een huwelijk (of iets anders) afdwingt en dan “is alles weer goed”
Ja zij had toch lang met zo’n Engelsman? Alex oid?
poeh ik ging even kijken, die is een heftige instagram girlie geworden zeg, niet te doen
ew zij is veel te leuk voor hem
Nog steeds? Haar verlovingsfoto’s staan er nog steeds op en de ring zie ik ook nog op de meest recente foto.
Zie die combi zo niet voor mij
Volgens mij is ze juist minder influencerwerk gaan doen en heeft nu een bloemenwinkel met haar zus. En ze is inderdaad verloofd met haar Engelse vriend.
Huh heb dit nog nooit gehoord. Had deze combi ook niet verwacht haha.
Ja it’s giving mental breakdown en keukenschaar
Heel erg gen Z aesthetic Instagram.
Haar kapsel vind ik super leuk, staat haar beter dan het zware lange blonde haar wat ze altijd had!
Ze is veel veranderd qua stijl indd.
Die broeken met een rok erover snap ik niet. Vond dat girly bij haar juist zo leuk vroeger.
huh ik vind dit echt een doodnormaal kapsel
zo gemeen allemaal
ja er heeft een keer iemand een kledingstijl of kapsel dat niet de standaard is (doodnormaal kapsel maar oke) dus het forum is in rep en roer natuurlijk