Het influencertopic #24

Ja en dan refereren naar haar “girly” fase terwijl zij toen 17 was en nu wss 30+

Alsof iedereen er nog steeds hetzelfde bijloopt als vroeger tenzij je een Vero Moda meid bent

59 likes

Doed me denken aan mn middelbare schooltijd, toen was het ook eennkorte tijd een trend om rokken over je broek te dragen

9 likes

Haha ik had op de basisschool van die synthetische broeken met het rokje eraan vast (van de Scooter of zo? Iedereen kocht daar zijn kleding voor het schoolfeest).

17 likes

De winkel waar geen spiegel in het pashokje zat en als je dan eruit kwam de verkoopster je helemaal de hemel in prees dat je dit eeeeecht moest kopen. Trauma unlocked. :joy:

11 likes

Ik zag dit pas weer bij iemand in het wild, ik zou het echt leuk vinden als dit weer een comeback maakt!

3 likes

Sanne wil gaan experimenteren met die betaalde functie van Instagram, het kost dan wel maar 0,49 cent per maand maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zou willen betalen voor haar ‘content’?

13 likes

Ze krijgt ook genoeg reacties volgens mij van mensen die zeggen dat ze eerst eens betere content moet maken. Nog even en je mag betalen voor die klik linkjes :joy:

4 likes

Ze is er klaar mee dat we het normaal vinden om gratis content te krijgen. Nee, ze is er klaar mee dat ze na al die jaren proberen nog steeds geen grote(re) fluflu is en er niet (royaal) van kan leven.

39 likes

Ik doe dit met iemand anders en die content vind ik echt vreselijk saai, maar ik wil die persoon gewoon graag steunen. Ik heb wel de stories gedempt dus ik betaal eigenlijk voor lucht :joy:

34 likes

Nou jongens ik heb me geabonneerd!
Uit nieuwsgierigheid, om haar te steunen want ik gun het haar ergens wel en ik ga even aankijken of ze hier leuke content door gaat maken (leuk genoeg voor betaling). Misschien heeft ze deze stok achter de deur nodig… presteren voor je geld! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zo nee ben ik zo weer uitgeschreven. Het is ook maar zo’n klein bedrag.
Op linkjes klink ik dan weer nooit als ik niet van plan ben iets te kopen, dat vind ik zoiets achterlijks en dat is voor mijn gevoel gewoon niet hoe het hoort te werken.

En wat ik zo stom vind… ik reageer nooit ergens onder maar als je dat doet als abbonee krijg je zo’n badge ernaast. Ik vind dat altijd zo genant, is toch niet iets om trots op te zijn.

16 likes

Meer it’s giving late nineties/early zeroes, net als de kleding. Zo lopen al mijn 17-20-jarige collega’s er momenteel bij (zowel de meisjes als de jongens) - net zoals ik op die leeftijd :smile:
Heb relatief veel collega’s in die leeftijdscategorie, die doen een FSJ - soort sociaal stagejaar na de middelbare school, en blijven dan vaak hangen als bijbaan naast hun studie.

6 likes

dat men kan zie dat je geabonneerd bent en betaald voor haar content?

4 likes

Hoeveel kost het?

5 likes

50 cent per maand.

6 likes

Ja! Ik vind dat genant. Maar dat heb ik ook bij LinkedIN en vroeger bij Hyves Goldmember. Ik wilde dat toen wel worden maar alleen als niemand dat zag haha

1 like

Je zou toch ook wel verwachten van de “1e generatie OG influencer” dat het concept hate-watchen haar niet onbekend is.

Heb wel bewondering (bij een gebrek aan een beter woord) voor haar vasthoudendheid tho.

10 likes

Maar even hè. Sanne noemt zichzelf nog steeds influencer maar het enige wat ze doet is de hele dag door die links delen en om de zoveel tijd zeuren dat dat haar enige inkomstenbron is.

Sowieso, ik zie zo veel “influencers” de laatste tijd zo’n links posten met dingen waar ze zelf helemaal niks mee hebben.

20 likes

Zoals ik met mijn abonnement van de gym :sweat_smile: stille weldoener

11 likes

Kun je zien hoeveel mensen zich geabboneerd hebben? Haha

4 likes

Nee, helaas!

3 likes