ja vinden ja
daarom staan ze altijd met zn 3en om het probleem heen een toneelstuk op te voeren waarin ze proberen te begrijpen wat er aan de hand is maar niet aan elkaar willen laten merken dat ze het alledrie zelf niet snappen en elkaar ook niet echt begrijpen
ik ben zelf ook niet supertechnisch maar ik wil wel altijd alles zelf doen en proberen, vind ik leuk om dingen te kunnen fixen en een beetje kunnen klussen, en heb zoooo vaak gehad dat in mn privéleven of op horeca werk een man dan heel ostentatief het klusje ging overnemen wanneer ik het probeerde uit te vogelen en samenwerking zocht, en dan met zo’n air van IK KAN DAT BETER en dan wisten ze het zo vaak nog minder goed dan ik. maar wel heel interessant doen erover dat ze het klusje wel even zouden klaren & natuurlijk absoluut niet naar tips van mij luisteren tot het de laatst mogelijke optie was. haha was echt een openbaring dat ze gewoon vooral the audacity hebben die meestal op 0 skills en inzicht gebaseerd is en 6/10 mannen ook nog eens eindigt met iets dat ze (verder) hebben gesloopt (maar geen verantwoordelijkheid voor zullen nemen).
jemig wat een lang verhaal
maar het is 1 van mijn lievelingsdingen die ik heb geleerd in het leven, dat ik/wsslk het gros van de vrouwen (die hun vaardigheden wellicht onderschatten) óók op klus en technisch gebied beter zijn dan de meeste mannen!