Het influencertopic #24

28

4 likes

Prima als je linkjes deelt die aansluiten op je stories of reels, als aanvulling. Maar ze deelt echt zo random :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh, da’s wel een vetpot ja

4 likes

Modarosa heeft zo vaaks ads zonder melding. Ik stoor me er echt aan!

Nu ook weer voor een led masker. Ik weet dat je het ergens door kan geven, maar heb dat ooit gedaan en niet eens reactie gehad🥲

4 likes

Als je op abonneren klikt kun je idd zien hoeveel abonnees ze heeft

Vragen jullie je ook af hoe Julia de bruin zoveel geld lijkt te hebben. Zij zijn nog super jong en ze komen niet heel slim over vind ik. Maar ze hebben wel beide eigen bedrijven die dus wat opleveren.

6 likes

Ja maar elke vlog zit ze te janken dat dr webshop haar zoveel stress oplevert en ze weinig bestellingen krijgt. Maar wel een huis van 8 ton kunnen betalen, een huis in spanje hebben en voor een vermogen verbouwen. Dan denk ik echt meid, stop met zeuren. :clown_face:

22 likes

Ik denk eerder dat @Ladybug bedoeld dat ze vooral erg impulsief en soms niet doordacht overkomen in hun keuzes wat dom overkomt.

12 likes

Samenwerkingen (denk ik).
Ben toevallig door haar nieuwste verhuisvlog aan het kijken wat in ‘reality tv’ stijl gefilmd is. Wat een bonk ellende :joy:
Ze heeft heel veel reacties verwijderd maar geeft in een vastgepinde reactie aan dat mensen heel negatief zijn, ze dat niet had verwacht en daar verdrietig om is en er mee stopt. Vind het wel tof dat ze vaak andere dingen probeert op haar leeftijd.
Dus voor de zoveelste keer verhuizen, twee kinderen, nu weer een webshop, zo’n serie proberen en een huis in Spanje.

8 likes

Ja ze gaat het wel allemaal aan. En veel lukt haar ook goed. Maar ben wel verbaasd over het geld want zo’n grote influencer is ze toch niet.

Ik bedoel inderdaad wat @JustinBieber zegt.

4 likes

Ik heb die 1e aflevering ook gezien en vond het ook maar niks. Dan zijn haar eigen verhuisvlogs leuker, maar ik spoel veel door. Snap wel dat ze er nu direct mee stopt, want volgens mij kostte het best veel tijd en energie

3 likes

Kleine influencers worden (soms) ook grof betaald. Er wordt flink ingezet op kleine influencers omdat dat op dit moment beter zou werken dan de grote namen

7 likes

Verbaasde me ook! Echt een duur huis, huis in spanje, veel vakanties, en een nieuwe auto. Maargoed, ze plaatste net een tiktok met een zwangerschapstest op de achtergrond, miss ook een verhuisreden?

3 likes

Kan me bijna niet voorstellen dat dit perongeluk is.

6 likes

Nee, hij staat wel.heel gek prominent in beeld. Maar dat doe je toch niet voor de grap?

4 likes

Misschien een ad met clearblue? Of iets voor de views?

4 likes

Onder de namen video van Bonnie (de nieuwste video, kijk normaal niet maar dacht is ze al bevallen) noemen mensen hoe ze hun kinderen genoemd hebben of willen noemen en het zijn bijna allemaal zulke lelijke namen :sob:

Iemand wil haar zoon Jeppe-Knut noemen hahahaha wat kut

54 likes

Ik dacht je lult maar het staat er echt :skull:

46 likes

Dit is mijn zoon, Miel.

30 likes

Hopelijk spreken ze dat dan op z’n Frans uit?

9 likes