Moet ze wel bam worden, geen weldenkend mens man/vrouw gaat toch akkoord met zo’'n naam
Ik ken een kind dat zo heet. Ik dacht de eerste paar keer dat het een afkorting was… maar dat was de hele naam.
Over namen gesproken. Manon tilstra heeft een dochter Lori. Maar ze spreekt de naam met Nederlandse r uit. Dat vind ik lelijk klinken
Googlen mensen nooit de namen? Ik heb dat met de naam van de jongste dochter van Pip Pellens. Dat betekent in het Gronings ook iets niet zo vriendelijks
Wel handig als je dan ook de naam erbij vermeldt
Wat betekent die naam dan? Vind het wel een leuke naam en kan echt niks erover vinden qua betekenis
Is het een meisje??! Minne is een (Friese) jongensnaam.
Boeie
Ja een meisje! Ik vond ook de combi met de eerste wat gek, die heette Lucy of Lily oid
Allemaggies, is zij nog steeds zwanger?
Nina Houston geeft aan geen zin te hebben om nog een jaar fulltime influencer te zijn en terug te willen naar de uni om een master klinische psychologie te doen (ze heeft nu een tussenjaar na haar bachelor). Echt een verfrissende take!
Als je elke poep en scheet deelt over je zwangerschap lijkt het allemaal ook 5x langer te duren
Ik ken een meisje die Miel heet, inderdaad op zijn Frans. Vind ik eigenlijk wel een leuke naam.
Zo heet mijn (Vlaamse) ex.
Nou nou wat een gekke naam. Heten jullie allemaal Anja en Lisa en Pieter ofzo.
Ik ken die naam ook niet als iets raars of niet aardigs in het Gronings
In Limburg is dit best een veelvoorkomende naam trouwens. Niet op z’n Frans uitgesproken overigens haha.
Nee, Karen
Mensen zijn echt gestoord.