Het influencertopic #24

Nog tot juni :skull: nog nooit zo’n lange uitgemolken zwangerschap gezien.

8 likes

Bizar. Een knut is een irritant stekend insect. Jeppe-Knut klinkt echt als een b-merk insectenverdelger.

24 likes

Is in Vlaanderen een vrij normale vaak voorkomende naam. Ik vind er op zich ook niets mis mee en een mooie naam :woman_shrugging:t2:

13 likes

Knut, dat was toch die ene ijsbeer? :polar_bear:

53 likes

Ze heeft er nu een tiktok over gemaakt dat haar zoontje het had gepakt oid en dat er nog een in zat, van toen ze zwanger was van haar jongste. Was niet bewust dus.

1 like

Welke Nederlandse r bedoel je? Er worden in Nederland 3 verschillende gebruikt.

5 likes

Ik zie hier de beschrijving van Jeppe van de Stijn Tobi en Jeppe show

6 likes

O ik dacht dat je hier revealde dat jouw zoon Miel heet maar was een grap dus?

1 like

Ja geloof er geen kloot van haha. Ze zegt dat ze het pas net uitvogelde maar ze reageerde op reacties die jonger waren dan de berichten over de test. En nu heeft ze snel alles weggehaald aan reacties.

3 likes

Sowieso Miel rijmt op piel. Dus je geeft je kind alleen maar ellende

12 likes

Tis ook wel dat ze in Nederland Miel uitspreken als Mieol :joy:. Ipv echt die L mooi uit te spreken. Maar alsnog. Hier in Vlaanderen wel een schattige naam vind ik, maar zou het zelf nooit geven want mn Nederlandse fam zou het zo lelijk uitspreken. En inderdaad de associatie met Miel Monteur​:joy:

5 likes

Volgens mij zit er ook wel geld bij Maike (Kade/Beunk). Dat huis is sowieso groot volgens mij, maar ik zag haar nieuwe tuinset en vond deze erg mooi, dus ging even opzoeken. Loungeset meer dan € 5500, tuinstoelen € 650 per stuk :smiling_face_with_tear: Voor mij als klootjesvolk niet te betalen.

3 likes

Dat is toch gewoon spon

2 likes

Dat zou kunnen en lijkt er ook wel op, maar wordt nergens genoemd.

5 likes

O zou eerder verwachten dat mensen het uitspreken als Emiel zonder e.

12 likes

Ik ken één Miel en bij hem spreekt iedereen het inderdaad zo uit, als Emiel zonder E

2 likes

Ik kom er echt niet uit hoe je als Nederlander Miel anders uitspreekt dan Emiel zonder E. Miel.

Vind het best een cute naam overigens

29 likes

Minne vind ik ook echt een hele cute naam (voor een meisje)

11 likes

Wat betekent het nou in het Gronings? Ik ben echt benieuwd

4 likes

Slecht, gemeen

3 likes