Nou als dat het ergste is. Ik dacht echt paardenkut ofzo.
Is dat niet gewoon āminā want dat ken ik wel als slecht/niet goed. Nog nooit gehoord dat Minne die betekenis heeft.
We hadden het ook over Miel toch.
Oh nee, ik ben echt in de war door al deze namen hahaha
ik had veel Groningse vrienden toen ik studeerde en die zeiden dan bijvoorbeeld āwat een minne gastā over iemand die stom deed. Dus ik volg de associatie wel. Maar ik vind het een leuke naam!
Mijn opa heet zo, dus ik kan dat niet los van elkaar zien hahah
Ik zeg vaak āminne godā (brabants) haha als in āmijn godā. Wist niet dat het een andere betekenis had.
Nouja, dit dus. Minne is in mijn contreien meer āniet zuiver, fout, verkeerdā.
Ja een beetje een minne naam als je het mij vraagt.
Ik zag net een TikTok van een Amerikaanse influencer (Alexandra Cooper, 2.6miljoen volgers op TikTok, 1.2 op youtube en 3.5 oid op insta dus wel een grote) en haar werd gevraagd wat het hoogste bedrag is dat haar ooit is geboden voor een spondeal. 8 MILJOEN DOLLAR??? Ze zei niet voor welk bedrijf het was en wat de voorwaarden waren, maar wtf wat een geld.
En ze heeft het afgewezen want het pastte niet bij haar.
Geloven mensen dit?
Idk maar ik geloof wel dat er zulke bedragen in om gaan, als een Mascha al een jaardeal heeft van een ton dan geloof ik echt wel dat je in Amerika zulke bedragen kunt krijgen. En nogmaals, ze zei niet welk merk en wat de voorwaarden waren dus misschien zou ze wel 5 jaar lang het gezicht voor Shell of Trump ofzo worden
Ja okƩ maar Boet is bijvoorbeeld gewoon een domme naam. Dus als je je kind zo noemt vind ik hem gelijk stom, sorry not sorry.
Ik werd vroeger ook gepest. Om alles behalve mijn naam.
Mijn god neem niet alles zo serieus, het begon allemaal met Jeppe Knut.
Oke, uit verveling zit ik een vlog van Enzo Knol te kijken en heb hem gepauzeerd omdat ik gewoon enorm verbaasd ben. De accu van zān (nieuwe)motor is leeg maar hij moest ermee naar de jaarbeurs.
Er staan 3 mannen omheen waarvan Enzo en nog iemand al vrij lang motor rijden.
Ten eerste kunnen ze met zān drieĆ«n de accu al niet zonder hulp van tutorials vinden, vervolgens komt er een hele gereedschapskist tevoorschijn om het zadel eraf te schroeven en begint Enzo met schroeven los draaien van zān kappen waarbij een van de mannen ook via een tutorial heeft uitgevonden dat je je zadel gewoon kan losklikken met behulp van je sleutel. En überhaupt begrijp ik al niet waarom je je motor niet standaard aan een druppellader hebt hangen als je niet vaak rijd.
En ja ik rijd ook motor en nee ik ben totaal niet technisch maar kon alleen maar denken, mannen vinden zichzelf toch altijd zo technisch? Maar misschien komt het ook doordat ik mezelf geen nieuwe motor kan trakteren als hij niet meer start.
Ik dacht āer komt een klacht over het in beeld brengen van zijn kindā - gaat over een fucking motor die niet professioneel wordt aangepakt. Daar doet hij niemand kwaad mee, hooguit zijn eigen veiligheid.
Haha, ja sorry misschien voor andere niet een heel juicy dit. Het was ook meer een ergernis naar hoe mannen zich vaak beter vinden dan een vrouw als het gaat om motoren / autoās, maar dat ze er met 3en niet uitkomen.
En van zān kind in beeld brengen vind ik heel veel. Ik dacht ook dat hij eens gezegd had dat niet te gaan doen? Mja volgens mij is hij heel goed in zān kop in het zand steken.
Volgens roddelkanalen zou hij trouwens ruzie met zān broer hebben omdat die 49 000 euro geleend zou hebben en het niet kan terug betalen. Tevens zou hij niet respectvol zijn geweest naar Myron toe.
Vraag me af of Milan echt zo aan de grond zit dan?
Volgens mij heeft ie zn huis verkocht met 3,5 ton winst dus dan moet ie wel hele grote problemen hebben wil hij die 50k niet terug kunnen betalen. Ze hebben absoluut het recht om die ruzie/problemen privƩ te houden en dat moeten ze ook vooral doen, maar ben toch wel heel benieuwd wat nou het verhaal is hoor.
Ik keek net die video van Bonnie en erger dan Jeppe Knut vond ik Nick die de naam Faas mooi vindt. Klinkt als vaas
Ik vond sjaakie wel echt erger