Het influencertopic #24

Ja zij zit op een enorme roze wolk, hoop alleen dat ze er straks niet keihard van af valt als de realiteit toch misschien niet is wat ze ervan gemaakt heeft. Zou wel mooi zijn als dat wel zo is, maar ik ben benieuwd.

4 likes

Ja dat kan allemaal wel zijn maar dan kan je nog steeds wel weten dat dat in de ogen van de autoriteiten niet zo is :joy:

7 likes

Hahahahaha wat?:sob:

55 likes

Wtffff :sob:

9 likes

Ik wilde dit nét komen posten, denk je alle mogelijke ongein gehad te hebben… :skull:

11 likes

Ben nog het meest in shock van haar taalgebruik :dizzy_face:leef ik onder een steen of praten mensen echt zo

31 likes

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

6 likes

Koopt bedoel je?

5 likes

Ik raad het ook echt aan om even de ‘commercial’ van dit product te bekijken. :clown_face:

6 likes

En dan die prijs… :thinking:🫨

6 likes

Wil jij dat voor ons testen Donnie, als we geld inzamelen.

16 likes

Vrouwen in Congo doen kippenbouillon in hun anus voor dikkere billen en lopen een enorm groot risico. Wie heeft dit gecheckt? Is Selma bekend voor haar grote kont? Is toch totaal niet in lijn met de persoon?

11 likes

Wtf mag dit uberhaupt in nederland? Valt het niet onder medicijnen? Je brengt het dus rectaal in? En ze geven nogal wat claims weg, zullen wel niet beschermd zijn.

Kunnen we dit niet ergens melden ofzo. Zoveel vragen.

10 likes

Mijn kont is al dik genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geen zorgen!

:white_check_mark::smiling_face_with_tear:

15 likes

Nee is geen medicijn/geneesmiddel maar zal gezien worden als supplement en volgens mij mag je dan best wat roepen met die disclaimer van claims nog in onderzoek

4 likes

Goedgekeurd. Door henzelf zeker

6 likes

Dat zeg ik ook niet

8 likes

Kijk ik verkeerd of staat de bijsluiter die genoemd wordt niet op de website? Of iets van ingrediënten? (En de website vermeld niet eens hoeveel van die pillen je krijgt.) Absurd dat hier weinig/geen wetgeving voor lijkt te zijn.

1 like

Story erna ook met de ingrediënten. O.a. KAMELENBULT :clown_face::clown_face:

12 likes