Ja zij zit op een enorme roze wolk, hoop alleen dat ze er straks niet keihard van af valt als de realiteit toch misschien niet is wat ze ervan gemaakt heeft. Zou wel mooi zijn als dat wel zo is, maar ik ben benieuwd.
Ja dat kan allemaal wel zijn maar dan kan je nog steeds wel weten dat dat in de ogen van de autoriteiten niet zo is
Wtffff
Ik wilde dit nét komen posten, denk je alle mogelijke ongein gehad te hebben…
Ben nog het meest in shock van haar taalgebruik leef ik onder een steen of praten mensen echt zo
Koopt bedoel je?
Ik raad het ook echt aan om even de ‘commercial’ van dit product te bekijken.
En dan die prijs… 🫨
Wil jij dat voor ons testen Donnie, als we geld inzamelen.
Vrouwen in Congo doen kippenbouillon in hun anus voor dikkere billen en lopen een enorm groot risico. Wie heeft dit gecheckt? Is Selma bekend voor haar grote kont? Is toch totaal niet in lijn met de persoon?
Wtf mag dit uberhaupt in nederland? Valt het niet onder medicijnen? Je brengt het dus rectaal in? En ze geven nogal wat claims weg, zullen wel niet beschermd zijn.
Kunnen we dit niet ergens melden ofzo. Zoveel vragen.
Mijn kont is al dik genoeg
Nee is geen medicijn/geneesmiddel maar zal gezien worden als supplement en volgens mij mag je dan best wat roepen met die disclaimer van claims nog in onderzoek
Goedgekeurd. Door henzelf zeker
Dat zeg ik ook niet
Kijk ik verkeerd of staat de bijsluiter die genoemd wordt niet op de website? Of iets van ingrediënten? (En de website vermeld niet eens hoeveel van die pillen je krijgt.) Absurd dat hier weinig/geen wetgeving voor lijkt te zijn.
Story erna ook met de ingrediënten. O.a. KAMELENBULT