Koopt bedoel je?
Ik raad het ook echt aan om even de ‘commercial’ van dit product te bekijken.
En dan die prijs… 🫨
Vrouwen in Congo doen kippenbouillon in hun anus voor dikkere billen en lopen een enorm groot risico. Wie heeft dit gecheckt? Is Selma bekend voor haar grote kont? Is toch totaal niet in lijn met de persoon?
Wtf mag dit uberhaupt in nederland? Valt het niet onder medicijnen? Je brengt het dus rectaal in? En ze geven nogal wat claims weg, zullen wel niet beschermd zijn.
Kunnen we dit niet ergens melden ofzo. Zoveel vragen.
Mijn kont is al dik genoeg
Nee is geen medicijn/geneesmiddel maar zal gezien worden als supplement en volgens mij mag je dan best wat roepen met die disclaimer van claims nog in onderzoek
Goedgekeurd. Door henzelf zeker
Dat zeg ik ook niet
Kijk ik verkeerd of staat de bijsluiter die genoemd wordt niet op de website? Of iets van ingrediënten? (En de website vermeld niet eens hoeveel van die pillen je krijgt.) Absurd dat hier weinig/geen wetgeving voor lijkt te zijn.
Story erna ook met de ingrediënten. O.a. KAMELENBULT
We zitten in Bananasplit toch?
Wie de fuck koopt zoiets
wie koopt dit überhaupt??? liever een surfplank dan dat ik zetpillen in ga brengen hoor doei
Ik las eerst kippenbouten
Ik vind het vooral zo stom omdat zij echt 3 bbl’s ofzo heeft gehad en er zullen echt meiden en vrouwen zijn die dit soort onzin dan gaan kopen in de hoop dezelfde look te krijgen en dan heb je twee keer per dag een pil in je reet voor niks
Wat de hell is kamelenbult?