@Spaarlamp @Krelis Ik had bij zo’n juicekanaal voorbij zien komen dat ze ruzie hadden vanwege iets zakelijks met dat bedrijf waar Enzo nu mede-eigenaar van is en dat er iets gebeurd zou zijn rond het overlijden van hun opa. Dat andere verhaal heb ik nooit voorbij zien komen haha.
Zijn huidige huis is toch groter / duurder / luxer? Dus dat zal wel niet.
Oh, dan lijkt het me idd sterk dat het om geld zou gaan. @Spaarlamp Ja het is hun goed recht om dat privé te houden en ik snap het ook helemaal. Maar ben ook wel nieuwsgierig, vooral omdat hun band zo sterk was/leek.
Zie die post van huismuts (en juicechannel) over ‘miniatuurversie’ huisje; van hun 1.3 miljoen villa naar een huis van 375k. Wel een schattig huisje.
Wat ik ervan zag echt een heerlijk huis.
Vriend van ons heeft hem in het buitenland eens geholpen de kofferbak van zijn auto open te krijgen, dat lukte ‘m ook niet.
ja vinden ja
daarom staan ze altijd met zn 3en om het probleem heen een toneelstuk op te voeren waarin ze proberen te begrijpen wat er aan de hand is maar niet aan elkaar willen laten merken dat ze het alledrie zelf niet snappen en elkaar ook niet echt begrijpen
ik ben zelf ook niet supertechnisch maar ik wil wel altijd alles zelf doen en proberen, vind ik leuk om dingen te kunnen fixen en een beetje kunnen klussen, en heb zoooo vaak gehad dat in mn privéleven of op horeca werk een man dan heel ostentatief het klusje ging overnemen wanneer ik het probeerde uit te vogelen en samenwerking zocht, en dan met zo’n air van IK KAN DAT BETER en dan wisten ze het zo vaak nog minder goed dan ik. maar wel heel interessant doen erover dat ze het klusje wel even zouden klaren & natuurlijk absoluut niet naar tips van mij luisteren tot het de laatst mogelijke optie was. haha was echt een openbaring dat ze gewoon vooral the audacity hebben die meestal op 0 skills en inzicht gebaseerd is en 6/10 mannen ook nog eens eindigt met iets dat ze (verder) hebben gesloopt (maar geen verantwoordelijkheid voor zullen nemen).
jemig wat een lang verhaal maar het is 1 van mijn lievelingsdingen die ik heb geleerd in het leven, dat ik/wsslk het gros van de vrouwen (die hun vaardigheden wellicht onderschatten) óók op klus en technisch gebied beter zijn dan de meeste mannen!
Pluspunten voor het gebruik van ostentatief
ik was zelf ook zeer content toen die uit mijn tengels getypt kwam!
10/10 mijn grootste mannenergernis verwoord
Ik heb gewoon een normale naam en ik werd ook geplaagd door dingen erop te rijmen, als kinderen echt iemand willen pesten dan boeit het ook niet wat je naam is
Love hoe Lubach Bonnie én Alwin gebruikt in dit item (vanaf ongeveer 20:40, maar tip om helemaal te kijken wel!)
Dat is deels waar, maar er zijn echt wel uitzonderingen. Je kind in 2025 Joni, Isis etc noemen vind ik wel echt wat van. Of andere bepaalde namen, je hoeft het ze ook niet makkelijk te maken.
Ik denk dat als je kunt bedenken dat mensen bij een naam meteen denken aan iets gênants of ergs je idd de verantwoordelijkheid hebt om een andere naam te kiezen. Een beetje zoals die mensen die hun kind Jan-Covid hadden genoemd TIJDENS de pandemie. Ja, je kind kan gepest worden om van alles, maar je hoeft het niet zelf als ouders voor te schotelen
Wat mis ik met Joni? Mijn enige associatie is Joni Mitchell
Joni is een ander woord voor vagina toch
Dat is Yoni!
Ja maar als iemand het uitspreekt dan hoor je geen verschil tussen een Y en j toch, zou bij beide dan aan een kut denken