Het influencertopic #24

Ik zou deze details weghalen omdat het super makkelijk is om nu het huis en dus adress te vinden/

3 likes

Er moet toch een groot verschil zijn in inkomsten/financiële situatie als je van een huis van 1,5 miljoen naar 375k gaat? Hebben ze dat huis gehypothekeerd voor/met dat vakantiepark? Zo veel vragen.

4 likes

Veel overwaarde! En die zal nu naar de schuldeisers gegaan zijn. Vind t eerder heel knap dat ze direct weer een huis kunnen kopen na al deze financiële problemen

17 likes

Ik heb een tijdje terug de voorlampen van de auto vervangen. En mn vriend was echt helemaal flabbergasted en hij heeft het er nog over :joy:

Verder heel herkenbaar.

23 likes

Ze deelde het zelf in stories qua welk dorp en vooraanzicht straatje & huis en dat het nog niet def is, maar klopt wat je zegt dus zal het weghalen!

3 likes

Denk dat ze overwaarde hebben op hun huidige huis - van 1.3 miljoen - en daarvan het nieuwe huis financieren? Gok ik. Want een hypotheek krijgen terwijl er zoveel schulden zijn is enorm moeilijk/onmogelijk.

10 likes

Zij is toch van Call Her Daddy? Geloof dat best dan ja @Xiomara zij interviewt echt superbekende mensen, kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat een bedrijf 8 miljoen wilde betalen om in haar Kamala Harris aflevering te adverteren in die periode

10 likes

ugh wat onaantrekkelijk als een man je zo onderschat

20 likes

Haha kreeg reclame dat het Wylde Pad is verkocht aan een stel met kleine kinderen, ben benieuwd

2 likes

De nieuwe insta bio…

Die mensen nemen het account ook over en ik gun ze echt dat de volgers blijven maar volgens mij hebben ze iets andere esthetics dan rachel

18 likes

Met filmpje (wel deels Fries)

8 likes

En waar koopt men nog een huis van 375k :sweat_smile:?

5 likes

Ah ze hebben in ieder geval horeca ervaring, dat helpt. :+1:

5 likes

Ja en die vrouw kwam ook uit de buurt las ik in de Leeuwarder Courant. Hoop voor ze dat het slaagt, gun het ze wel :pray: ze hadden hiervoor een hotel in Harlingen geloof ik en kenden elkaar dacht ik van werk in een hotel in Londen. Met dat ze de regio kennen gok ik dat ze wel een goed eind op weg zijn.

11 likes

Hahah helemaal kut zit je daar in die piepschuim huisjes waar één cokehead al door douches heen kan neuken

20 likes

Josh heeft meer kleding mee op vakantie dan ik überhaupt heb (foto is een deel van de kleding :sunglasses:)

18 likes

Ze maakt natuurlijk reclame voor haar eigen brand :wink:

5 likes

Vooral Alwin komt dom over.

9 likes

Ik denk dat je al 8-0 voorstaat op Ras & Co als je daar ‘gewoon’ voltijd in gaat werken en er altijd iemand is voor de gasten en klusjes. Van een afstand een vakantiepark runnen kan niet.

35 likes

Haha ja dat gingen ze inderdaad ook doen

14 likes