Ze krijgt die comments heel veel, maar zelf heeft ze idd aan door veel te sporten. Haar kind is nu 2, dus vind het niet extreem snel eigenlijk?
Oh nee, inderdaad, dan valt het eigenlijk wel mee. Ja, ik zei al expres ‘‘in mijn beleving’’, omdat ik al het vermoeden had dat ik er weinig tijdsbesef van had. Het staat haar in ieder geval goed. Al vond/vind ik haar altijd al wél een mooie vrouw.
En al zou het ozempic zijn, who cares
I care
Ik respecteer je alleen als je keihard hebt gewerkt aan je zonden, namelijk dik zijn.
Ze heeft ooit in een tiktok benoemd dat ze een periode dusdanig veel stress had, dat ze heel erg weinig kon eten. Kan een grap zijn geweest, maar klonk vrij logisch als je rond die tijd breekt met de vader van je kind.
Weet jij wie Molly-Mae is, prime gooit me dood met haar en ze is schijnbaar influ maar ken haar helemaal niet. Ze doen ook alsof ze het heel zwaar heeft in de promo en dat het bijzonder is dat ze een normaal meisje met een gek leven is.
- Molly-nae
- Ja ik ken haar
0 stemmers
Ik ga haar nu natuurlijk wel opzoeken en ga er vervolgens ook mee doodgegooid worden.
Omg ja, in de UK is die meid intens bekend. Ze was ook een tijd creative director van Pretty Little Thing (op haar 22e), maar dat was niet bijzonder want “we all have the same 24 hours in a day” en zij werkte nu eenmaal harder dan de rest natuurlijk. Ondertussen kregen de medewerkers van PLT flink onderbetaald.
Zij is echt het epitome van een
girlboss ![]()
Ik ken haar van Lose Island UK waar ze als bombshell binnen kwam en verliefd werd op die Tommy waar ze nu ook een dochter mee heeft. Daar kwam ze wel echt leuk over vond ik
Oké
dit is echt de meest generieke influencernaam die ik ooit gezien heb
Ze is de Monica Geuze van de UK
Ah date zij ook een niet getalenteerde voetballer die voor een onbekende club speelt?
Daarvoor was ze al veel afgevallen en ze sport gewoon veel, idc overigens! Ik vind haar vaak wel relatable en leuk om naar te kijken.
Boxer, close enough
Nee maar wel een alcohol verslaafde ongetalenteerde boxer
Ah net als ons Jutta dus ![]()
Wat is dat met die -Mae namen? Ik vind het echt tokkie-chique. Net als die contanten-koei-kanaalvrouw die haar kind Sophia-Mae heeft genoemd. Ik vind dit eigenlijk net zo tenenkrommend als de standaard scooter namen zoals Keano, Priscilla, Giovanni en Demi.
Zij is met nog een slechtere bokser, heeft wel de naam gekregen maar niet het talent. Hij is de kleinere broer van Tyson fury.
Ik vind haar dus heel leuk en sympathiek overkomen in die serie van haar ![]()
![]()