Ja en ze hebben al een hotel gehad dus ook wel wat meer ervaring
Prima idee wel. Zitten vast lekker en zien eruit als goede klus truien.
Ja, precies, dat is het eigenlijk. Het is vervelend dat zij altijd de pretentie hebben dat ze hier beter in zijn. Maar het is ook erg vervelend dat die denkbeelden van de man er zo bij mij ingebakken zitten dat ik dat dan toch nog ergens blijf aannemen, mijn verbazing kwam ook echt voort uit het feit dat zelfs ik dit kon en dat dit bij mijn weten echt de basics van de basics waren die je leert als je motor rijdt, dus waarom staat hij daar dan met 2 vrienden zo ‘’ onwetend te zijn ‘’ om die motor
Maar zoals je zegt is het toch wel even weer een wake up call met dat ik mezelf en andere vrouwen toch nog niet helemaal op waarde inschat. Althans iets in mijn norm zit nog scheef dat ik me hierom moet verbazen.
Ja zij is de oprichter van Call her Daddy, een van de grootste podcasts die er is (? Of iig in de VS idk). Echt een enorm bedrijf. En daaromheen doet ze theater shows en weet ik veel wat. Dus dat alleen al is wel 8 miljoen waard wss haha
Edit: Oh sorry spuitelf
Volgens Wikipedia verdiend ze met haar podcast alleen 20 miljoen per jaar
8 miljoen is voor haar gewoon wisselgeld
Ugh hiermee doe je een onterechte aanname.
?
vind het altijd zo bijzonder op dit forum dat mensen shit posten over hun partner en als de situatie/gedrag van partner dan precies zo wordt gezien zoals die is worden er opeens aannames gedaan sorry maar mn hele post gaat over mannen die vrouwen onderschatten en jouw eigen reactie is letterlijk een voorbeeld van je vent die jouw skills onderschat hahaha er valt echt niks anders te interpreteren hoor
Cynthia heeft een roast blog laten maken door haar “AI”. Wat moeten we hiervan vinden?
Nou, vertel?
De eerste analyse: 11/10 cringe
Deze “roast”: 10/10 cringe
Geen dank.
Hahaha beetje tegenwicht voor die AI blog die haar maximaal ophemelde
Is dit een roast of een goed voorbeeld van een ultieme humblebrag-post?
Ze heeft sowieso heel specifiek doorgevraagd en gestuurd met prompts. Als ik AI vraag mij te roasten komt ie met dat ik een wifi signaal ben en niet met zo’n tering lang uitgebreid verhaal.
Hoe is dit een roast
Lol dit is echt zoals wanneer er bij een sollicitatie wordt gevraagd naar je zwakke punten: “ik kan soms té perfectionistisch zijn”
Ja ze moet dit allemaal hebben ingevoerd als ‘feiten over zichzelf’ want anders komt AI hier nooit op. Dus inderdaad wat iemand al zei: another humble brag, kijk hoeveel ik allemaal doe.
Ben ik de enige die echt niks snapt van die AI posts. Echt why Heb nog liever dat je over dadels met spek blogt dan deze onzin
Type jij dit nu of staat dit echt op haar blog?
Gecheckt, dit staat er echt.
Meid. Soms moet je gewoon even schilderen zonder te bedenken of het in een cursus, collectie of nieuwsbrief past . Gewoon voor de lol. Zoals een kind met vingerverf. (Maar ja, dan wil je daar natuurlijk weer een cursus over maken. Zucht.)