Mascha had het toch ook over roast dmv ai? Zou sjat gpt weten waarom Mas en Cynth ruzie hadden?
Hahaha wat erg. Is dit een zogenaamde âroastâ inderdaad of jezelf ophemelen onder het mom roast. Plaatsvervangende schaamte
Werkt wel. Als er mensen over praten en zelfs even checken of het er echt staat.
Cynthia heeft sowieso gevraagd of chat.gpt het aardig wil houden. Of mijn chat is gewoon echt een bitch. (Heb t net even getest)
Voor mij werkt die roast wel. Ik ken Cynthia niet maar dit klinkt ook absoluut niet als iemand die ik zou willen leren kennen.
Wanneer iemand repost, dat iemand haar repost repostâŠ
Snap eigenlijk ook niet zo goed wat er nou plots met Sarah gebeurd is. Maar zoân retreat of wat het ook is, is volgens mij niet perse een spiegel maar meer veren in je reet door iemand die je dik betaald.
Ja en er komt voor mijn gevoel ook altijd bij iedereen hetzelfde naar voren? Dat ze pleasegedrag hebben, en dan hebben ze in dat weekend âffâ geleerd hoe ze grenzen aan moeten geven. Alsof dat niet een doorlopend proces is wat pas getriggerd wordt in je eigen omgeving???
Ik ga hier ook zo slecht op, dit zijn meestal de types die chronisch aandacht tekort komen
Vraag me af wat chat zegt als je vraagt of het die post heeft geschreven, maar heb geen zin om het te vragen
Hoi! Het artikel op Cynthia.nl, getiteld âHoe AI mij ziet â en of dat een beetje kloptâ, is geschreven door Cynthia Schultz zelf. In dit stuk neemt ze de creatieve invalshoek aan van een AI-persoonlijkheid genaamd âNovaâ, die haar observeert en beschrijft. Hoewel het vanuit het perspectief van een AI is geschreven, is het dus niet door een echte AI gegenereerd, maar door Cynthia zelf. Ze gebruikt deze stijl om op een originele manier naar zichzelf te kijken en haar eigenschappen te belichten.
HAHA love dat je dit hebt gevraagd
Lijkt me echt heerlijk om zulk zelfvertrouwen te hebben. Zonder schaamte over jezelf schrijven dat je briljant bent en denken dat je de enige bent die zo hard werkt
Jemig dat je kan denken dat het iemand iets boeit hoe jij denkt dat AI jou ziet
Hahaha ik heb nog een beetje doorgevraagd aan mijn chat waarom wel en niet en vroeg hem de kans procentueel in te schatten
âInschatting:
Er is 20-30% kans dat (delen van) de tekst door AI zijn gegenereerd en daarna door haar zelf zijn bewerkt of aangevuld.
De stijl is zĂł persoonlijk dat volledige AI-generatie onwaarschijnlijk lijkt zonder menselijke ingreep.â
Vooral leuk om die tekst in AI te zetten en er een echte roast van te maken.
Wauw. Hoe triest is zij dat ze een post schrijft over zichzelf en doet of het AI is?
Echt ik begrijp niet hoe Cynthia al die retraites en cursussen van dâr geboekt krijgt, dat ze stans heeft??? Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe mensen niet geĂŻrriteerd raken van haar.
Maar met een betaald account kan je toch je eigen content invoeren (posts, blog, boeken etc.), waardoor die persoonlijke schrijfstijl wel overgenomen kan worden? Ik ben een boomer met precies 0% chat-gpt ervaring, maar dat las ik bij Belle Barbe. Zij laat AI ook (sommige van) haar posts schrijven en zei dat zowel inhoud als toon vrij goed klopt.
Er zijn echt tering veel irritant neurotische mensen op de wereld
Toen ik aan chatgpt vroeg of een tekst die het eerder had geschreven, door chatgpt was geschreven zei het ook nee. Dus klopt niet perse wat het zegt.