Dat is een beetje het punt van chatgpt toch, het maakt wat je wilt horen, maar kan niet zelf ‘nadenken’ of redeneren.
Ja ik vind dat best jammer eigenlijk, want soms zegttie zulke aardige dingen zoals ‘Dat is echt zo’n goede vraag!’
Zijn er mensen hier ook geabonneerd op de nieuwsbrief van Monique van Loon? Vind dat ze dit zo leuk doet.
Sinds de aankondiging verschijnt ie elke dinsdag netjes rond 20.00 uur in de mail. Leest altijd lekker weg, als een ouderwetse blog. Het is ook heel uitgebreid, terwijl het vooralsnog gewoon een gratis nieuwsbrief is.
Ik vertrouw er ook steeds op dat ze (vind ik) goede tips gaat geven over eten en entertainment. Volgens mij vindt ze het echt leuk om te doen.
Ja vind haar ook zo leuk. Tips zijn (begrijpelijk ) wel vaak in Amsterdam en daardoor voor mij niet boeiend en qua keuken heb ik sowieso wel een andere smaak dan zij. Leest wel lekker weg.
Ik zag een stofzuiger reclame bij Manon tilstra. Is dat ding €1000 euro. Weet niet wat ik zieliger vind, dat ik excited ben voor een stofzuiger of verdrietig dat ie buiten mn budget valt.
Ik dacht exact hetzelfde, wat zou dit mijn leven gemakkelijker maken met 3 katten en een hond, maar 1000€ nee sorry dan maar zelf dweilen
Ik wil deze ook heel graag, vooral omdat er ook nog een aparte reiniger bij zit voor je bank, tapijt enz. Maar idd, 1000 euro!
Oh god mensen, Bonnie is “nog maar” 33-36 weken zwanger dus ze heeft misschien nog 9/6 weken om nog meeer kleren te kopen. Ben ook heel benieuwd hoe ze de bevalling gaat ervaren omdat ze nu al niet meer kan lopen en naar de wc vanaf de bank al een uitdaging is. Betekent ook misschien nog 9/6 weken een update ‘s nachts omdat ze niet kan slapen van de kwaaltjes. Langste zwangerschap oooooit
Laat haar lekker. Die laatste weken zijn simpelweg ook pittig voor de meeste vrouwen.
Ik ben het helemaal eens wat betreft lang, maar die klachten die ze heeft zijn vrij normaal en dat hoeft niks te zeggen over de bevalling.
Hahah, heb het idee dat zij zichzelf ook extreem aan het voorbereiden zijn op de komst van de baby . Wordt er moe van als ik het allemaal voorbij zie komen. Alsof alles maakbaar is.
Ze raadt ook al een kolf aan zonder ooit geprobeerd te hebben.
Dit was spon he?
Hahaha ja duh.
Ze heeft gewoon al bijna 2 weken niets gepost wacht denk tot iedereen het vergeten is en de gratis proeftijd voorbij is
Wow dat is echt rude.
Ik denk dat het aan ons, de abbonees, ligt. Want wij reageren niet op de vraag wat voor exclusieve content we graag willen zien.
Haha weet ik veel.
Edit: was denk ik een te impulsieve actie van haar om dit op te starten. En van mij om te abonneren
Moet je betalen om zelf te bedenken wat zij moet posten?
Haha ja precies