Het influencertopic #24

Mei 2025 op vinted:

68 likes

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af vanaf het boekenbal! Hij komt al weken niet meer voorbij en ze gaf aan minder van haar priveleven te willen delen…

4 likes

Hmm zoveel deelde ze ook weer niet over hem toch?

4 likes

Iemand die ook koenenellen de hele tijd in haar timeline krijgt? Alle filmpjes gaan erover hoe haar vriend 7 jaar jonger is, maar mentaal zo volwassen!! En hij draagt echt nooit een shirt :joy:

Edit: ik heb een keer op het profiel geklikt en ze hebben er ook instaan dat ze twin flames zijn, oke echt niks voor mij

12 likes

Ja mijn vriend! Haha. Ik heb haar profiel wel eens langs zien komen maar voor mij te zweverig. Toen kreeg m’n vriend hen als koppel steeds op tiktok :joy::joy:

1 like

Pff Japke Janneke heeft een verleden met een eetstoornis en gaat nu van die maaltijdvervangers van Yfood (This is food) promoten. Ik vind daar wel wat van.

4 likes

Maar wat vind je er van

33 likes

Blijkbaar ben ik dan de enige? Ik vind dit soort producten gewoon een marketingtruc en geen volwaardige voeding. Qua kcal kun je beter een volwaardige maaltijd kiezen. Wellicht is het ook de combi van het extreem veel sporten en dan dit soort dingen te promoten. Vind dat gewoon niet een heel goed/representatief voorbeeld.

7 likes

Maar wat je zegt slaat dan toch nergens op? Als een volwaardige maaltijd minder kcal heeft dan zou dit toch geen eetstoornis promoten?

12 likes

Het gaat mij er meer om dat ik maaltijdvervangers niet ā€˜gezond’ vind. Maar blijkbaar ben ik de enige dus laat het hier maar bij.

12 likes

Een zak chips is ook niet gezond, maar als ze dat zou promoten zou je dit bericht niet schrijven denk ik? Ik snap waar je vandaan komt hoor, maar vind het niet echt goed onderbouwd in dit geval.

3 likes

Ik heb een hekel aan ergens ā€˜wat van vinden’ maar niet daadwerkelijk zeggen wat dan. Daarom vraag ik het.

39 likes

Niet meer maar krijg hun wel een tijdje terug te zien met een of ander gaar filmpje hahaha

3 likes

Ik vind vooral dat ze het presenteren in het filmpje (stories) heeeel slecht heeft gedaan, echt geen goede reclame. Volgens mij heeft ze nog nooit een slok ervan gedronken.

Bram maakt ook vaak reclame voor dat merk, hij komt wel oprechter over maar soms zie je die enorme voorraad bovenop zijn keukenkastjes staan en dan bewijst het maar weer dat hij het ook niet drinkt buiten de reclames om. :joy:

Ik drink het zelf wel eens (ja echt Japke) na een lange hardloopsessie als ik bijv. nog 2u moet reizen erna en nog geen goede maaltijd kan eten. De koffiesmaak is zo lekker. Als het geen 400kcal was en meer dan 3 euro per flesje kostte had ik het echt vaker gedronken.

5 likes

Ze staat het echt te vertellen alsof ze het tegen een muur heeft. Niet erg inspirerend.

Wij kregen deze flesjes gratis ergens maar het staat hier maar te staan, ik heb nooit een reden voor het drinken van calorieƫn (tenzij wijn :poop:).

13 likes

Haha van de week in de vlog had ie idd er meer dan 100 van weggegeven en een hele hoop over datum :joy:

9 likes

Heb ook het gevoel dat het over is, ze zei ook laatst in een kwetsbare periode te zitten ofzo

3 likes

Ooh neee dat had ik nog niet eens gezien :rofl: Zo zonde!

5 likes

Ik kijk zo nu en dan Sophie Ousri, vond haar altijd wel geinig, en met Vera vond ik die groepstherapie-podcast-achtige iets ook altijd wel leuk om te kijken. Alleen nu de laatste tijd lijkt alles wel om daten of mannen of ā€˜single zijn is niks voor mij’ te draaien en dat vind ik echt zonde, nu ook het promoten van datingapps. En ergens ben ik heel nieuwsgierig naar wat haar geheim is in de kilo’s die ze is afgevallen. Is dat echt enkel sporten? want ik heb geloof ik ooit ook iets over Ozempic voorbij horen komen. In mijn beleving lijkt het namelijk best snel te zijn gegaan.

5 likes

Ze krijgt die comments heel veel, maar zelf heeft ze idd aan door veel te sporten. Haar kind is nu 2, dus vind het niet extreem snel eigenlijk?

5 likes