Ze is de Monica Geuze van de UK
Ah date zij ook een niet getalenteerde voetballer die voor een onbekende club speelt?
Daarvoor was ze al veel afgevallen en ze sport gewoon veel, idc overigens! Ik vind haar vaak wel relatable en leuk om naar te kijken.
Boxer, close enough
Nee maar wel een alcohol verslaafde ongetalenteerde boxer
Ah net als ons Jutta dus
Wat is dat met die -Mae namen? Ik vind het echt tokkie-chique. Net als die contanten-koei-kanaalvrouw die haar kind Sophia-Mae heeft genoemd. Ik vind dit eigenlijk net zo tenenkrommend als de standaard scooter namen zoals Keano, Priscilla, Giovanni en Demi.
Zij is met nog een slechtere bokser, heeft wel de naam gekregen maar niet het talent. Hij is de kleinere broer van Tyson fury.
Ik vind haar dus heel leuk en sympathiek overkomen in die serie van haar
Ik vind ze ook sympathiek, juist die uitspraak van « we hebben allemaal dezelfde 24u als Beyoncé » was tenenkrommend.
Volgens mij is Tommy de enige die tot nu toe van Jake Paul heeft gewonnen, dus dat is niet helemaal waar.
Ja en duizend andere kampen verloren.
Zeggen jullie kampen? Wat Duits van jullie haha
Wist zelfs niet dat dit een Vlaams woord was haha.
Hehe.
Ik vond haar toen al heel erg saai, en dat is ze nog steeds. Dat enorme en theoretisch prachtige huis is ook echt zo teringsaai alles basic bitch beige. Het enige dat niet saai aan haar is is dat ze haar kind Bambi genoemd heeft, maar dat is dan weer afwijken van de saaiheid op een niet-positieve manier. En ik zal nooit snappen dat ze weer terug is bij die vreemdgaande loser die zijn kind niet eens naar school wil sturen (want Tommy’s familie zijn travelers en in die cultuur hoeven meisjes niet naar school
)
Zijn ze weer bij elkaar?
Ze zijn met oud & nieuw iig zoenend gespot en waren pas ook samen op vakantie in Dubai (where else, again, ze is echt de ultieme basic bitch), dus het lijkt er wel op. Mijn bron is overigens de LI reddit, waar ze uiteraard alles tot in detail bespreken
Zat even een review van haar closet tour te kijken, ze heeft echt he-le-maal niks persoonlijks in die kasten hangen? Nul dingen die ze ergens in een klein winkeltje heeft gevonden of op vakantie oid, het is allemaal 30x hetzelfde shirt in 3 kleuren en ziekelijk veel leggings (why?) en ze weet er ook helemaal niks interessants over te vertellen, terwijl ze dus kennelijk vooral een fashion influenza is?
Ik vond haar eerder ook altijd wel grappig, maar de laatste tijd echt een pick-me girl
Ik vraag me vaak af hoe “kleinere” influencers het nou financieel doen. Van de grote namen begrijp ik heel goed dat ze genoeg verdienen met bv sponsordeals en en advertenties. Maar als een kleinere influencer dat ook als full-time baan doet ben ik toch altijd een beetje verbaasd dat dat haalbaar is. Misschien ben ik naïef in hoeveel het alsnog oplevert hoor. Zou gewoon zo graag een keer precies een breakdown van de inkomstenbronnen willen zien