Ja inderdaad hoe dan hè, hoe kan je zo’n bord voor je kop hebben. En ook weer zo’n slippery slope richting de complottheorieën. Ik “ken” inderdaad ook iemand die van heel spiritueel naar streng gelovig ging, waarbij inderdaad Yoga niet meer mocht omdat ze dan in bepaalde houdingen haar lichaam open zou zetten voor de duivel ofzo. Maar in haar geval was het ook wel een (denk ik) psychisch kwetsbaar/zoekend persoon die dan van het ene het andere in wordt getrokken, mede door rare cult achtige wappies, maar dan kerkelijke wappies ipv spiritueel. De tirades die ze er online over af begon te steken, ik kon er gewoon niet bij. Doodeng.
Maar is dit echt een nieuwe afslag? Want ze begon toch al vaker over “divine” zaken? En “god has a plan” voor iedereen. Tenminste ik dacht al eerder dat ze gelovig was (van huis uit)
jawel ze zegt ook dat ze haar testimony gaat delen, doet bijbelstudie, en heeft het over ‘sinds haar wandel met jezus’. misschien dat ze wel zo opgevoed is hoor maar niet echt praktiserend, ik vind god en divine ook wel algemene termen in (new age) spiritualiteit binnen een monotheïstische cultuur. ik gebruik soms ook ‘god’ maar ben niet eens (vind ik) new age spiritueel en zeker niet christelijk.
Het is weer lente, de beige-mafia verspreid zich ook naar buiten, zelfs de tuintegels zijn niet veilig…
Ik vind het wel mooi eigenlijk haha, maar nog mooier als de helft vd tegels eruit waren gegaan.
Hier echt ultieme hekel aan beige, maar een nog grotere hekel aan grijs. Ik begrijp haar probleem met grijze tegels echt. Ik vind dit echt een prima idee. Wel benieuwd hoe het houdt op termijn.
Haha ik moet wel lachen want veel mensen die ik ken namen keramische tegels omdat ze niet groen zouden worden. Nou dat is ook een grote verkoopmythe volgens mij ![]()
![]()
Ja ik ook. Vind het echt zo depri zo’n grijze grote tegels in de tuin, echt zo ongezellig. En lelijk.
Dit is wat mij betreft alleen net zo lelijk haha.
Ben echt conflicted hierover haha. Zou er zelf in elk geval ook veel tegels uitgehaald hebben, maar los daarvan vind ik het wel een goed idee om dingen die gewoon goed zijn niet te vervangen voor iets anders maar op een andere manier te tweaken. Vind beige alleen niet veel beter dan grijs, ik zou zelf misschien eerder voor een roodoranje/terracotta achtige kleur gegaan zijn.
Ja ik vind dit wel minder lelijk, niet veel maar wel minder. En iets ‘goeds’ eruit slopen - behalve als je het vervangt voor groen - ook wel zonde.
Echt zo jammer dat er geen beige planten zijn. Die natuur geeft ook geen fuck om je aesthetic
Ik zag het filmpje ook en vind haar vooral heel dapper dat ze zoiets aandurft. Zou veel te bang zijn dat ik de boel verkloot en dan…
Van dat riet met die pluimen past er wel bij
Breng ze nou niet op ideeën.
Ik volg Widya sinds 2 jaar ofzo niet meer en zoek op haar insta naar christelijke dingen maar zie er niets over! Heeft ze stories verwijderd of staat het ergens anders?
edit: gevonden! een insta post van 24 april
Ja maar zij is dan ook de queen of beige. Ze vroeg een keer of mensen merken wisten van kinder tuitbekers en tandenborstels die wat minder fel van kleur waren, want dit stond zo lelijk in je huis
Waar je je al niet mee bezig kunt houden.
Echt he. Koop een beige opbergbak voor in je beige japandi keuken en klaarrrrr
Kan me niet voorstellen dat dit mooi blijft, maar je kan het allicht proberen.
Wat ik alleen niet snap aan dit filmpje is dat ze zegt aah spannend met de primer en brr de kleur, maar ze het meteen overal doet. Probeer eerst 1 tegel ofzo😂
En beige tuitbekers of tandenborstels jeeemig. Een vriendin van mij is ook zo en die kinderen leven echt in een beige wereld, met af en toe wat oudroze of roestbruin wat voor oranje door moet gaan op Koningsdag
zo’n Konges Sjold wereld vind ik dat
Widya was een tijdje toch zo close met een andere influencer? Maar die zie je ook nergens meer terug…