Het influencertopic #24

whahaha, die ene (duidelijk neppe) positieve review ook:

Ik gebruik nu 3 weken de billenkuur en zie wel echt verschil. Mijn billen voelen zo zacht en glad aan wat ik nooit heb gehad! Ook zie ik dat mijn hipdips lichtjes zijn opgevuld en zien mijn billen iets ronder en steviger uit. Ik ga zeker door naar de volgende!

20 likes

Ja je zit letterlijk op zwart zaad als je deze meuk voor die debiele prijs koopt. Snap dat dat het eerste ingredient is.

Edit: Oh jij had m al gemaakt @Discopony :joy:

5 likes

Maar deze reviews bevestigen dat meerdere mensen toch die zetpillen bestellen omdat ze blijkbaar toch denken dat zoiets verschil gaat maken.

Het is zo bizar dat je denkt: Hier trapt niemand in, maar helaas dus wel.

7 likes

Wow er staat zelfs een klacht tussen van iemand de producten twee jaar heeft gebruikt :skull:

En iemand die €760 heeft uitgegeven aan zo’n billenkuur. Als ze dat geld in de sportschool had gespendeerd had ze sowieso wel verschil gezien.

16 likes

Er zijn tijden geweest dat er onder het mom van gezinshereniging of gezinsvorming veel mensen naar NL zijn gekomen dus een heel gekke gedachte is het niet :sweat_smile:

4 likes

En wie wil deze testen?? :scream:

4 likes

Hahaha jij hebt daar wel tijd voor toch :smirk:

3 likes

Maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt is, volgens mij is dit eerder rage-bait om interactie te krijgen op je kanaal. Dat is ook echt een ding tegenwoordig.

15 likes

Water…

3 likes

Er is hier vast wel iemand die iets op kan sturen

6 likes

Ik ga kapot, dit staat in een review:

Waarschijnlijk heb ik een infectie opgelopen. Nu moet ik de dokter gaan vertellen dat ik rotzooi in me reet heb gestopt.

Verder echt hoezo kopen mensen dit?

41 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen hier echt intrappen. Hoe dan?

5 likes

In eerste instantie was dit ook mijn gedachte, maar zo lang mensen ook geloven dat je je echt niet in hoeft te smeren, dat je modder moet drinken en weet ik wat voor rare dingen er nog meer gezegd worden, verbaasd het me ook niet dat mensen hier intrappen.

16 likes

Maar als je dit soort dingen gelooft is het toch helemaal niet veilig om zonder begeleider door het leven te gaan. Ik vind de mensen die dit geloven en kopen nog gekker dan selma die dit bedenkt en verkoopt.

36 likes

Dit denk ik sowieso wel vaak bij bepaalde personen vanuit eigen waarneming of wat je hoort of leest, yet here we are :grimacing:

17 likes

Ik hoop van wel

IMG_0395

12 likes

Ben jij een goede test persoon voor die zetpillen dus, kan je meteen testen of het daar ook werkzaam voor is :nerd_face:

2 likes

Ja sorry maar als je met je naam en toenaam in een review toegeeft dat je €800 euro hebt betaald voor Anale bundapillen dan lach ik je uit. Gewoon een hele volwassen vrouw met een gezin, waarvan je denkt oh die is normaal maar nee, mama propt tweemaal daags scampillen in haar holletje en documenteert ook even precies welke afscheiding ze ervan kreeg.

Zijn echt zoveel domme mensen op de wereld, snap Selma wel, dit is toch wel echt makkelijk geld verdienen als je klandizie toch niet nadenkt.

69 likes

Hardop lachen achter m’n bureautje

6 likes

Poep op je gezicht smeren…. Waarom in vredesnaam? Mensen zijn gek.

6 likes