Het influencertopic #24

We zitten in Bananasplit toch?

11 likes

Ik ga helemaal stuk, lekker kamelenbult en zilverkaars in je kont stoppen heerlijk

30 likes

Wie de fuck koopt zoiets

12 likes

wie koopt dit ĂŒberhaupt??? liever een surfplank dan dat ik zetpillen in ga brengen hoor doei

7 likes

Ik las eerst kippenbouten :flushed:

9 likes

Ik vind het vooral zo stom omdat zij echt 3 bbl’s ofzo heeft gehad en er zullen echt meiden en vrouwen zijn die dit soort onzin dan gaan kopen in de hoop dezelfde look te krijgen en dan heb je twee keer per dag een pil in je reet voor niks

34 likes

Wat de hell is kamelenbult?

5 likes

Maar zou dit dan echt geen prank zijn? :sob: Zo niet, dan lijkt het mij niet per se Boos waardig, maar een melding bij de NVWA wel. Wtf gaan mensen allemaal in hun anus steken.

9 likes

Dan zit je echt op zwart zaad

18 likes

IMG_3004

28 likes

Ik heb zitten googlelen, ik kwam wat etsy-resultaten tegen met potjes ‘kamelenbultvet’. Er is geen plantje met als triviale naam ‘kamelenbult’ ofzo.
Ik las eerst verkeerd bij de ingrediëntenlijst, ik dacht dat er zwarte peper inzat, dan kon je eindelijk peper in iemands reet stoppen. Maar helaas.

8 likes

De reviews zijn ook leuk (dankzij sjamadriaan): Smallwaistbychaims reviews | Bekijk consumentenreviews over smallwaistbychaims.nl

13 likes

sharelotte heeft het verkeerde visum aangevraagd, het “family visit” (want hij heeft een partner in Nederland) visum ipv toeristen visum en nu is alles vertraagd en kan hij pas later komen :joy:

6 likes

whahaha, die ene (duidelijk neppe) positieve review ook:

Ik gebruik nu 3 weken de billenkuur en zie wel echt verschil. Mijn billen voelen zo zacht en glad aan wat ik nooit heb gehad! Ook zie ik dat mijn hipdips lichtjes zijn opgevuld en zien mijn billen iets ronder en steviger uit. Ik ga zeker door naar de volgende!

20 likes

Ja je zit letterlijk op zwart zaad als je deze meuk voor die debiele prijs koopt. Snap dat dat het eerste ingredient is.

Edit: Oh jij had m al gemaakt @Discopony :joy:

5 likes

Maar deze reviews bevestigen dat meerdere mensen toch die zetpillen bestellen omdat ze blijkbaar toch denken dat zoiets verschil gaat maken.

Het is zo bizar dat je denkt: Hier trapt niemand in, maar helaas dus wel.

7 likes

Wow er staat zelfs een klacht tussen van iemand de producten twee jaar heeft gebruikt :skull:

En iemand die €760 heeft uitgegeven aan zo’n billenkuur. Als ze dat geld in de sportschool had gespendeerd had ze sowieso wel verschil gezien.

16 likes

Er zijn tijden geweest dat er onder het mom van gezinshereniging of gezinsvorming veel mensen naar NL zijn gekomen dus een heel gekke gedachte is het niet :sweat_smile:

4 likes

En wie wil deze testen?? :scream:

4 likes

Hahaha jij hebt daar wel tijd voor toch :smirk:

3 likes