Het influencertopic #24

er zijn hier niet alleen zure kantoortrutten he, ook suicidale wijven

22 likes

Wat vinden jullie eigenlijk van die meiden die kei hard influencer proberen te worden en dat ook zo uitspreken? Net als die Vera Urru die dat echt manifesteerde en er veel video’s over maakt, maar nu wel ontslag heeft genomen en er dus (al?) van kan leven.

5 likes

Maar ook een baan een gat in je cv noemen lol. Influencen is ook een baan.

Het klinkt alsof je alleen een baan hebt als je arts bent. Lol in welke standenmaatschappij leven we. In dat geval ben ik al jaren werkloos. Kom nooit meer aan de bak.

Er zijn ook Influencers die gewoon weer in loondienst zijn gegaan. Merel van de groene meisjes bijvoorbeeld.

13 likes

Ik dacht dat zij beter was. Zij zat toen toch bij Shane in de tijd dat die documentaires maakte?
Wat sneu dat ze een terugval heeft gehad. Toen zag ze er een stuk gezonder en ook vrolijker uit.

1 like

Ja ik vind haar echt heel grappig. Vooral verfrissend dat ze gewoon zegt ‘ik wil influencer worden’ in plaats van al die wannabees op TikTok die doen alsof.

11 likes

Nou ik moest laatst specifiek aan haar denken. Vond haar in het begin wel leuk maar nu ligt het er allemaal zo bovenop en kan naar mijn idee niet anders dan dat mensen op een gegeven moment denken jahaaaa en influencers zoals zij minder relevant worden. Ik zou in elk geval niet al na een jaar mn baan opzeggen.

En sowieso heb ik een mening over dat hele influencer zijn. En ben ook wel een beetje klaar met dat gepronk van sommige.

5 likes

Precies, als ze er nu geld mee verdienen doen ze blijkbaar iets goeds. Dan heb je heus wel vaardigheden om daarna iets anders te gaan doen. En hoezo is dit een gat in je cv als je op deze manier onderneemt en geld verdient. Ik vind dit allemaal net zo denigrerend klinken als de onderneming van een vrouw een ‘bedrijfje’. noemen. Prima als jij geen influencer wilt worden maar blijkbaar is er nu een markt voor waar mensen heel slim inspringen.

5 likes

Ja ik vind haar ook wel grappig, maar ergens denk ik ook pff Jezus hoe dik wil je het er boven op leggen dat je iets wil. Terwijl ik bij elke andere baan het helemaal niet raar vind als mensen zeggen ik wil doorgroeien of iets anders ambiëren.

2 likes

ByAranka is dat helemaal gelukt. Of vinden jullie haar niet groot genoeg?

7 likes

Prima als jonge mensen dat doen maar walgelijk hoeveel ouders met kinderen dit doen.

1 like

Daarover gesproken is er iemand hier die ook de lore van @de_avonturenfamilie volgt? Twee jaar geleden allemaal cringe filmpjes en nieuws opgezocht want; Huis verkocht en in een camper gaan reizen met 3 kids. En vervolgens allemaal flexende filmpjes want “kijk ons uitzicht eens en hier is het altijd lekker weer” op een random rots vanuit een krappe camper met 3 kids die thuisonderwijs van haar kregen. En “kijk mij de was doen met mijn kinderen dat is nu een uitje terwijl ik thuis nooit tijd en aandacht voor ze had”. En de hele tijd bedelen om volgers want tja het geld ging er toch wel snel doorheen. Na een jaar en hoop gedoe want die camper ging steeds stuk dus toch terug naar Nederland. En toen ineens een nieuw plan want ze wilden ineens naar ScandinaviĂ«, dus hoppa alle kinderen weer de camper ingepropt. Toen gaan wonen in zweeds lapland en alleen maar flex content over hoeveel beter het leven daar is en hoe leuk dit is voor hun kinderen. Ook zoveel cringe posts met haar man over hoe goed zij samen het leven hadden uitgespeeld lekker uit de “9-5 rijtjeshuizen matrix” waar wij teurige hollanders allemaal in verkeren. NOU JE RAAD HET DUS AL DIE RELATIE IS INEENS UIT. En nu post ze allemaal videos over #singelmom die hinten naar dat haar man dus vreemd is gegaan? En ook videos over dat ze alweer aan het daten is en mega zo flirty/bodychecking filmpjes van OOh Aah kijk mij in mn nieuwe era en mijn ex is een loser. Die arme kinderen, je moeder zal zo maar je hele leven overhoop gooien en je de wereld over slepen om vervolgens gescheiden ouders te hebben waarbij je moeder alle vuile was zo op het internet slingert. Nouja goed ga het vooral kijken op youtube of tiktok Daisy Kliemert en oordeel zelf.

5 likes

Wat fijn voor die kinderen dat het hele verhaal dan ook nog even op een openbaar forum wordt geplaatst :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik snap vooral niet die mensen die emigreren en dan zeggen “het leven hier is zooooo veel beter dan in NL en zo veel relaxter” ja hoezo? In Spanje, ItaliĂ«, Oezbekistan of TasmaniĂ« moet je toch ook gewoon werken voor je geld, je boodschappen doen en gaat je huishouden ook gewoon door toch.

17 likes

Grapje zeker? Die vrouw plaatst zelf toch video na video op tiktok met haar kinderen in beeld terwijl ze haar ex man door het slijk haalt? Op een account wat nog vol staat met familie vlogs en videos? Lijkt me prima om in een forum te bespreken hoe idioot dat is. Ook als je kijkt wat voor video’s ze liked, alleen maar afvallen, mijn ex is een narcist en oh wat is tinder als 35+ vrouw moeilijk videos. Kan ook niet begrijpen dat die ex man ermee akkoord is dat zij zo hun accounts gekaapt heeft.
Dit forum lijkt me een stuk minder openbaar dan hun eigen platforms met duizenden volgers die hun zijn gaan volgen voor de familiecontent (waar ik al iets van vind) maar nu worden betrokken in hun scheidings ellende.

4 likes

Nee geen grapje. Ik had voor jij hier iets plaatste nog nooit van deze vrouw gehoord, jij maakt het podium dat ze krijgt alleen maar groter. Als je echt zoveel waarde hecht aan de belangen van die kinderen ga je dit niet nog verder bekend maken. Dat het al openbaar is, vind ik geen excuus.

28 likes

Dit is echt een beetje naĂŻef, het is helaas echt wel een verdienmodel voor haar.

Ze weet heel goed waarom mensen haar video’s kijken, dat is echt niet voor haar halfbakken content. Ze doet ook heel vaak subtiele dingen zoals body checks.

Haar eetstoornis is echt verstrengelend met social media. Zij gaat echt nooit beter worden, heel sneu.

13 likes

Ja, dit. Ze tilt toch ook steeds wat zware dingen op “oh deze doos staat in de weg, ik ga hem even achterin de kamer zetten” en dat is dan omdat mensen haar ervoor betalen om haar een zwaarder object te zien tillen met haar magere postuur.

11 likes

Lijkt me echt lastig als je in een camper woont, trouwens.

20 likes

Heb je enig idee hoeveel meelezers dit forum heeft? Je roept notabene zelf op om haar video’s en tiktoks te gaan bekijken :joy:

Zou bijna denken dat je het zelf bent en het een soort verkapte strategie is om op die manier aan views te komen want ik begrijp echt niet dat je iemand volgt als je beweert dat je het zo vreselijk vindt voor de kids (:nauseated_face:).

10 likes

Ik denk ook dat ze niet te lang moet doorgaan met dit typetje. Tenminste voelt als typetje dat gaat vervelen

8 likes