Ik volg haar niet actief, kijk soms op haar insta maar vindt haar ook echt de verpersoonlijking van main character person. Ik vraag me nog steeds af hoe ze al die huizen in dure hoofdsteden betaald en die tijden in NYC.
Denk gewoon heel veel geld verdienen met influencen. En ik vind het goed dat mensen investeren in een huis kopen, maar bij Barcelona dacht ik al ik hoop niet dat ze hier een airbnb van gaat maken zoals wel rijke mensen doen in Spanje waardoor de Spanjaarden zelf geen huis kunnen krijgen. En aanvankelijk leek ze daar wel te gaan wonen, maar toch is ze het gaan verhuren. Ik denk dat ze nu in New York bij vrienden verbleef en ik weet niet of ze haar huis in Amsterdam onderverhuurt.
Teske doet mee met die âpropaganda waar ik niet voor valâ-trend (je noemt wat dingen op waar jij niet achter staat/intrapt/niks voor jou is) en op dat lijstje staat o.a. âElk fashion item duurder dan 200euâ en Vera reageert daaronder met âDit is het enige lijstje waar ik het volledig mee eens benđâ
Haha, moest er wel even om lachen.
HAHAHAH
Vera koopt dan ook geen fashion
Ze heeft kort geleden nog een LV tas gekocht. Of valt dat niet onder fashion?
Wel de meest afgrijselijke LV tas ooit
Ik zie dat Moderosa haar vrijgezellenweekend heeft op Ibiza. Lijkt wel een soort influencertrip
Zijn ze nu met de boot weg met die ex van Sylvia Geersen (Joris van de Bachelorette).
En al haar vriendinnen lijken wel kopieën van elkaar ![]()
Nee, dat is geen fashion.
Wat een raar gebruik van de term propaganda
Uiteraard ![]()
Het is toch ook wel héél vervelend als andermans leed zo ongevraagd jouw energieveld binnenkomt
Echt hoe krijg je dit het internet op? ![]()
Jeeeeetje helemaal een krokodillentraan voor geproduceerd ook, echt heftig voor haar ![]()
Lord. Het wordt nog erger in de stories die erop volgen. Ze heeft het zwaar omdat ze zo met iedereen meevoelt. En dat is vandaag extra erg omdat ze nog niet is âgegrondâ. Maar gelukkig heeft ze een steen (?) waarmee ze dat kan doen.
Ik verzin dit niet
En dat je dan denk: âeven een foto maken waarop ik dramatisch uit beeld kijk want contentâ.
Haha, ik blijf dit zo absurd vindenđ
Gelukkig werkt ze niet in het ziekenhuis
. Al die energieën daar pff vermoeiend!!!
Echt bizar dat (naast dat je dit denkt) er niet ergens een belletje afgaat als je dit opschrijft en het internet op gooit. Maargoed, sinds ze corona âschoon schip maken van de aardeâ noemde volg ik haar niet meer. Als je zo praat over mensenlevens ben je je inlevingsvermogen in anderen wel kwijt
Wat een figuur. Ze kan haar naam beter veranderen in Sannyzoektaandacht of Sannyzoektmedelijden.
Ze heeft ze echt alle 24 niet in het krat hoor, man man.