Het influencertopic #24

Ik volgde ze wel maar hoezo gooit die moeder hun hele leven overhoop? Zoals het overkomt was het niet haar keuze tenminste

5 likes

Ooh zeker wel
 al die filmpjes die haar moeder van haar maakt waarin je duidelijk kunt zien in welke staat haar lichaam is, of dat ze net doet alsof ze een slokje water neemt met moeite. Erg sneu!

6 likes

Niet meer zo heel erg veel denk ik?

2 likes

Jezus wat ziek

2 likes

Als ik wat cursief vergelijk tussen Over - Forum Feminarum en van die traffic sites zou het tussen de 500-700 meelezers zijn tegenover 1800 gebruikers

7 likes

Ja das toch relatief weinig, zeker vergeleken met gerepost (werkt dat zo op TikTok) door een groter tiktok account oid/

8 likes

Kennen jullie Daria Kropop? Zij is begin dit jaar begonnen met een serie over dat ze haar hele leven wilde veranderen en fulltime influencer wil worden. Nu 4,5 maand later is ze van 600 naar 66.000 volgers gegroeid en naar de andere kant van de wereld verhuist en Ze heeft net haar eerste deal getekend dus gaat nu ook voor het eerst echt geld verdienen aan het influencen. Heel leuk om te volgen!

1 like

We worden irrelevant! Shit, nu moeten we op zoek naar een echte baan

7 likes

Haha wow ik leef nog in de hoogtijdagen, rip.

8 likes

Nee

Maar waarom is het leuk om iemand een fulltime influencer te zien worden? Er zijn toch al zat influencers op aarde, niet van ‘goh wat fijn voor de wereld dat ze dat doet!’. Misschien zou het andersom wel echt inspirerend zijn, lekker terug het onderwijs of de zorg in.

34 likes

Dit is waar ik ook vaak over nadenk. Vaak zijn influencers natuurlijk één grote reclame; koop dit!!!
Om het vervolgens zelf weer te verkopen op Vinted voor een bizarre prijs. Aan de ene kant denk ik joh super leuk voor je, maar aan de andere kant hoe is dit een zinvolle invulling van je leven. Een soort continue cirkel van kopen-weggooien/kringloop/verkopen-kopen. Joh wat een :sparkles:inspiratie :sparkles: ben je.

Wat is er inspirerend aan iemand die gratis shit krijgt en dit dagelijks deelt met vreemde mensen online. Wat heeft de wereld hier aan? Waar zijn we mee bezig :sob:

Meanwhile volg ik zelf natuurlijk ook sommige mensen die ik niet persoonlijk ken en koop ik die shit die ze aanprijzen.

18 likes

Ik heb nu iets van 15 van haar insta reels gekeken (de nieuwste) en ze hoopt anderen te inspireren ook te influencen? Hoe gaat dat iemand helpen? We kunnen toch niet allemaal influencers worden haha?

En ze is verder extreem basic met wat ze wil veranderen: dunner zijn, beter verzorgd zijn (make up leren doen), ze filmt elke keer de boodschappen winkel en ijskoffie. Hoe is dit inspiratie? Ze wil nog steeds precies hetzelfde als alle andere door consumentisme gedreven mensen haha. Ze zegt ‘het is niet te laat’ (ja duh 35 is jong af) maar tegelijkertijd wil ze (min de kinderwens) precies hetzelfde ideaalplaatje als alle andere tyfusnormalo’s.

Ik snap het niet.

10 likes

Nouja leuk om te zien wat je in korte tijd kan bereiken als je besluit om het anders te doen. Blijkbaar was ze heel ongelukkig en heeft ze daarom besloten om haar leven om te gooien. In korte tijd is er best wat veranderd en lijkt ze nu ook beter in haar vel te zitten.
Vaak klagen mensen dat ze ongelukkig zijn met hun leven maar die hebben niet de moed om dat aan te pakken. Zij wel. Dat vind ik inspirerend.

9 likes

Ergens vind ik het knap dat ze toch al jaren zo stabiel is. Ik zie ook wel eens de filmpjes van Pascal van der Haas en met haar gaat het helaas steeds slechter en slechter. Doet me heel erg denken aan de docu Emma wil leven.

13 likes

Ohhh die docu heeft me echt gebroken. Krijg nu gewoon weer kippenvel als ik eraan denk.

10 likes

Die parfumado van vita en elise. Echt nobody cares :no_mouth:

11 likes

Ik vind die video voor die parfums op Insta echt zĂł cringe. Die fake lachjes de hele tijd :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh ja mij doet het daar ook aan denken inderdaad! Ben bang voor ren zelfde einde als Emma.

4 likes

Die Pascal moet ook per direct van alle social media gehaald worden.

30 likes

Ik ken haar in het echt en het breekt m’n hart zo. Snap volledig wat je zegt, dat alles je zo aan Emma doet denken

4 likes