Ja dat vond ik ook zo raar. Ze had het geluid weggehaald maar je kon nog liplezen dat haar bmi zo laag was en ze had her gewicht van een zesjarige. Logisch dat de ggz dit niet aandurft. Ze ligt nu in het ziekenhuis trouwens.
Ja, had het er dan uitgeknipt denk ik dan. Kon het gewicht ook liplezen en dat kan ook triggeren. Begreep het niet helemaal waarom ze dat deelde, maar heb vooral heel erg met haar te doen. Ze heeft ook nog eens de ziekte van crohn dus dat maakt het ook complex. Hopelijk komt ze er bovenop!
Zij kan echt niet meer normaal nadenken. Ik heb zelf ook anorexia gehad (gelukkig niet zoveel ondergewicht als zij) maar ik kon ook niet meer normaal denken. Je leeft op de automatische piloot en alles is afgevlakt en komt amper binnen. Je in een ander verplaatsen is nagenoeg onmogelijk, omdat je brein en lijf zo in overlevingsmodus staan. Dus dat dit kan triggeren kan ze niet begrijpen. Ze ziet ook zelf niet hoe ziek ze is, je lichaamsbeeld raakt alleen maar verstoorder naarmate je zieker wordt. Ik hoop echt voor haar dat ze hieruit komt en haar leven op kan pakken.
Omdat ze hartstikke ziek is en ze het blijkbaar toch ook wil delen.
Zou haar TikTok ook een verdienmodel zijn? Ze heeft best wat weergaven en kan me voorstellen dat zoiets zeggen, ook al knip je het geluid er uit, ook weer voor extra views en dus geld kunnen zorgen.
ā¦zou het?
Een bmi van 8 kan toch haast niet? Dat zou echt levensbedreigend zijn.
Dat is haar status ook op dit moment
Tiktok en views an sich leveren geen geld op, dus ik betwijfel het. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze hierdoor veel sponsordeals binnenhaalt
Misschien eerder een moment van contact met andere mensen? Ze heeft volgens mij weinig mensen om haar heen. Als je de reacties op haar videos leest, zijn er veel medelevende en steunende reacties. Ik zou het niet gek vinden als je dat kan gebruiken in die zware staat van zijn. Lijkt me anders erg eenzaam
Ja, die vader had natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid. Maar dit hele bericht klinkt erg zuur en jaloers? En als je het echt zo erg vind voor de kinderen inderdaad raar om het zo openbaar allemaal uit te spellen voor iedereen in de toekomst.
Ik vind het ten eerste kwalijk om überhaupt je gezin in te zetten als je bedrijf en zo geld te verdienen door het privĆ© leven van je kinderen online te gooien met alle gevolgen van dien. Daarbovenop dat het nog met zoān houding moet dat hun manier van leven beter is dan anderen extra irritant. Beide ouders zijn hieraan schuldig maar goed zoveel (wannabe) influencers doen dit.
Dat er vervolgens een breuk ontstaat is heel treurig voor alle betrokken partijen. Ze hadden ook kunnen zeggen; Hey wij gaan nu door een scheiding en voor iedereens welzijn doen we dat even offline en we doen weer een gezamenlijk bericht als we weten wat ons plan is met alle familie kanalen.
In plaats daarvan is het ooit familie kanaal nu een persoonlijke uitlaatklep van moeder waarbij ze vooral haar grieven over de scheiding en haar single-mom life deelt. Dat je dat doet op dezelfde pagina als waarop je met de kinderen en ex-partner het āgelukkigeā influencer reisfamilie aan het promoten bent vind ik niet okĆ©. Sluit gewoon dat kanaal en haal alle beelden, vooral van de kinderen, offline en begin een nieuw kanaal waar mensen die geĆÆnteresseerd zijn haar kunnen volgen. Kinderen die door een scheiding gaan is al kwetsbaar genoeg, het minste wat je als ouders kan doen is ze daarin privacy gunnen. Dat moeder het doet vind ik kwalijk en dat vader dat toe staat eigenlijk net zo kwalijk.
Handig om het dan hier nog een keer te herhalen voor de mensen die niet kunnen liplezen
Sommige creators verdienen wel degelijk geld per 1000 views via Tiktok. Niet veel maar het kan natuurlijk wel weer bepaalde samenwerkingen opzetten. Al weet ik niet of dit voor haar ook geldt.
Je verdient in Nederland aan views alleen niks. Wel kan je natuurlijk inkomsten hebben via externe samenwerkingen of affiliate marketing. Er zijn maar een aantal landen waar het creator rewards program beschikbaar is en daar hoort Nederland niet bij.
Denk dit ook. Ze krijgt veel lieve reacties en oppeppers, dus denk dat dit haar goed doet. Vooral omdat ze zelf zoān kleine sociale kring heeft. En ook afleiding.
wow widya is ook in de heere nu, de pipeline van new age naar christendom heeft haar ook niet gemist
Ik kan er echt niks van maken
Geef dr paar weken/maandjes en ze maakt een video over dat ze afstand neemt van haar new age-praktijken aangezien die āduivelsā waren.
ja ben heeeel benieuwd want ze heeft een hele healing space met ceremonies en cirkels volgens mij en ook veel spirituele tattoeages, heb wel vaker gezien dat mensen van alles laten weglaseren omdat ze zo streng worden dat ook tattoeages een zonde zijn